ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over die 1.25kg schijven, gewoon aan je gym vragen of ze die kopen?
lekker die 10x30
Lekker man, je behoudt je kracht erg netjes als je kijkt naar hoeveel je al gezakt bent in bodyweight!
Flinke curls ook![]()
Het product dat je moet hebben heet 'kasza'. Lekker en heel gezond, tevens zeer populair onder de Poolse BB'ers!Ziet er goed uit! Ik las eerst geraspte kaas ipv kokosdacht ff wft is dat voor combi!
Sterke dips man!
Lekkere training Dave! Die meals zien er ook goed uit
Die kwark moet ik toch ook maar eens proberen, want ziet er wel echt goed uit. Ik ga het alleen noway elke dag eten..
Je moet doen wat goed voelt en al is dat wel een meal pre-workout dan moet je dat zeker doen! Ik at wel vaker whey/casseine met kwark..meestal als ik een dag naar het strand ga bijvoorbeeld. Makkelijk meenemen en lekker veel eiwittenThanks! Deze training ging een stuk beter dan vorige week: nu had ik tenminste een kleine maaltijd op pre-workout, dat is voor mij echt een must.
Ja, de kwark met caseine is heerlijk en vult als een malle (handig in de cut), maar omdat je lactose probeert te vermijden, is het wellicht verstandiger om dat 1x per week als toetje te eten bijv. Zorg wel dat je caseine gebruikt (30 a 50g); met whey wordt het niet zo 'dik'.

Je moet doen wat goed voelt en al is dat wel een meal pre-workout dan moet je dat zeker doen! Ik at wel vaker whey/casseine met kwark..meestal als ik een dag naar het strand ga bijvoorbeeld. Makkelijk meenemen en lekker veel eiwitten
Maar jij geeft er toch wat extra's aan met de bessen, kokosrasp en kaneel..it look's so delicious!![]()
Wendler in combinatie met bulken?
Aan te raden, ik vond het heel demotiverend om in de cut m'n targets niet te kunnen halen![]()

Ben nog niet helemaal droog (helaas), maar ik vind dit een uitstekend beginpunt voor een recomp/bulk. Erg mooie planningen Dave! Moet toch fijn zijn om na zo'n lange cut weer een lichte recomp bulk te starten!
Denk je overigens dat zo'n twee-weekse planning volledig uitkomt, want bij mij komt er altijd wel iets tussen..![]()

Mooi planning en streven man!
Drukke periode, maar fijn dat je kunt gaan genieten van de feestdagen!
Ben echt benieuwd wat de bulk je gaat brengen man![]()

Ziet er mooi uit je planning! Jij vond fasted trainen niks hè? Ik vond fasted trainen heerlijk nl!
benieuwd naar je progressie met wendler, moet wel goedkomen met een kcal overschot