DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Oh goodluck met je pols dan! Uit ervaring spreek ik dat je beter wat rustiger aan kan doen en herstellen dan forceren, maar ik zat twee jaar geleden met m'n knie ipv pols.
Thanks buddy! Normaal gesproken heb ik wrist wraps aan als ik borst of schouders train, maar dit keer dus niet. Maar ja, meestal is het na een paar dagen weer over, no biggie.
Deze zien er ook goed uit:
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/wristwraps/bad-boy/wrist-support-recovery-line/

Ja, ik tape mijn pols straks goed in. Ik denk dat het probleem bij de OHP ligt: ik trainde te zwaar: 70kg. Ik had te veel moeite met het eccentrische gedeelte van de beweging. Normaal gesproken laat ik de stang rustig zakken, nu ging dat iets te snel, waardoor mijn pols/hand de stang opving en te ver naar buiten draaide. De overhead press wil ik binnenkort sowieso flink deloaden en meer time-under-tension reps maken: explosief concentriek, 2 sec squeeze en rustig en gecontroleerd eccentriek. De 70x3 was een beetje een ego lift, ik wilde kijken hoeveel kracht ik nog had na de cut: de reps waren niet 100% 'zuiver'.