DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Je ''next chapter'' ziet er nice uit maar wat zijn straks je concrete doelen?
Thanks!
Ok, in de recomp fase wil ik sowieso droger worden, ongeveer 10% in december en dit gewicht vasthouden (83-85kg). Ik ga de komende tijd niet meer puur cutten. In dat half jaar wil ik ook mijn compounds verbeteren (110kgx10 bench zonder spotter, 150x10 comfortabel squatten en 180-200 1x deadlift. In principle rustig aan groeien terwijl ik langzaam ook droger word. Ik heb het idee dat 'recompen' dit bepaald populair is op dit forum, but I don't care, het principe spreekt me wel aan. Toen ik bulkte had ik het gevoel dat ik dikker werd en in de cut dat ik massa verloor. Ik was nooit 100% comfortabel met cutten of bulken. Recompen zal niet de snelste manier zijn, maar ik ben er van overtuigd dat ik er de komende maanden voldoende progressie mee zal boeken.

Nah, ik ben sowieso niet echt een drinker, alleen soms op feestjes, oud en nieuw, verjaardagen etc. De laatste keer dat ik echt had gezopen was met oud en nieuw. Half jaar geleden inmiddels.
Ik denk dat ik nu een goed basis heb om te recompen, dus het vetpercentage zal langzaam dalen (van 19% naar 13.5-14%). 
Lekkeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!