- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha precies! Ik ga wel wat minder extreem though. Ik doe gewoon 1 zieke meal, en vanavond dan nog wat biertjes. Morgen gelijk weer strict. Check m'n log maar eens, dan begrijp je wel waarom xD.

Hele nette progressie man, ben jelly!
Ben nu zelf ook met IF begonnen, mag ik vragen hoeveel je behoefte was en hoeveel je eronder hebt gezeten?
Tot nu toe gaat het cutten bij mij nog moeizaam namelijk, ook al ben ik pas begonnen ermee![]()
Gaat hier ook lekker zie ik, goeie progressie pics man! ga zo door![]()

De rest hebben de vandaag gesplit en die troep hoef ik niet meer terug te zien. Ik geef het wel weg ofzo.

Schema en alles ziet e netjes uit bro
Ben echt benieuwd hoe het gaat bevallen allemaal!
Ook toch stiekem wel benieuwd wat voor effect die Testbooster nou gaat hebben...
Moet ik je me huisadres nog mailen of hoe gaan we dat regelen?![]()
Haha het is allemaal op helaas, kreeg gisteren nog bezoek, sorry bro ;P
De supps werken op 2 manieren. E-Block blokkeert oestrogenen en T-Release blokkeert prolactine, het hormoon dat de natuurlijke productie van test afremt. Door het blokkeren van de oestrogenen en prolactine, wordt de natuurlijk test productie verhoogd, ik krijg dus geen extrogene hormonen binnen. Niet dat ik lage levels had, maar na 3 maanden cutten (wekelijks kcal tekort) miste ik toch wel die positieve agressie in de gym. Het leek me een goed plan om de supps (die mijn maat me had aanbevolen) te gebruiken als een soort van kickstart van mijn nieuwe trainingsfase.

Lekkere training bro!
Congratz ook op je Deadlift PR!!!
Ga denk ik vandaag ook maar eens me 1RM testen op de Deadlift
Balen wel van de stang, echt crap als materiaal tegenwerkt en de limiterende factor is...
Hah, dat gebeurd bij ons niet xD. Als er een DB kapot is ofzo, zetten ze hem direct op de balie xD.
Lekkere training!
Congratz met je PR! en je bammetjes ziet er ook prima uit. hoe bevalt je nieuwe aanpak so far?