MuscleMeat

Doe jij de schijven van je bar?

Peiling Peiling Verwijder jij de schijven van de barbell?

• Totaal stemmers
    164
10-15kg per kant laat ik altijd hangen. Ziet er netter uit dan schijven op een hoopje ernaast.

Ik laad altijd nog een paar extra schijven erop voor extra impact.

Nee ik ruim het vaak grotendeels weer op.

Ik ruim altijd alles netjes op. Alleen als ik zie dat de fitness instructeurs te lui zijn, dan laat ik de boel liggen voor sluitingstijd:p

Deed het eerst wel altijd, en heb het in mijn nieuwe sportschool ongeveer een maand volgehouden. Werkelijk niemand anders hier ruimt het op namelijk. Dan ga ik er zelf ook niet meer aan beginnen.

ruimhet uit mijn eigen op, en is sinds kort ook verplicht of je wordt uit de gym gegooid

Altijd, heb er een hekel aan als mensen hun rotzooit laten liggen/hangen. Weet je ook meteen hoe het er bij hun thuis eraan toe gaat, zonder hazard-suit overleef je het daar waarschijnlijk niet ;) .

altijd opruimen, heb een hekel aan mensen die alles laten liggen :)

Schijven niet opruimen = not done, ook niet om te tonen wat echt trainen is...

ik doe nooit schijven aan de bar

ik heb een vaste maatje die ik speciaal meeneem om mijn rotzooi op te ruimen per week krijg die dan ook tientje

Is toch normaal dat je je rommel achter je opruimt.. En hier is het zo dat je het niet doet je de gym word uitgezet haha het was een tijd echt erg hier ruimde je op en 5min later lag alles weeral overhoop

Bij ons in de gym doet niemand het. Snap ook echt niet waarom jullie je eraan storen. Wtf boeit het dat je er een paar gewichten af moet halen?

Bij ons in de gym doet niemand het. Snap ook echt niet waarom jullie je eraan storen. Wtf boeit het dat je er een paar gewichten af moet halen?

+1, betekent dat je niet hard genoeg traint (jullie klagen omdat de gewichten van anderen zeker zwaarder zijn dan die van jezelf?)

Zijn gewoon kleine irritaties. Als je zelf niet opruimt stoor je je er ook niet aan. Ruim je zelf wel ff op dan erger je je wel aan mensen die het niet doen.
Deed het eerst ook niet, maar nu is het verplicht en is toch wel chill als je met een lege bar kan beginnen.

...

Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad popie bij de echte beren in de gym maar niet bij beta homoos zoals jijzelf.

Jaloesie is a b*ch

Ironeather is een soort Arnold. Alleen is hij dan nog breder en heeft hij nog een smallere taille.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven