JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
durf op je woorden te passen ironeather. noem me geen beta homo op een internetforum.
Ironeather is een soort Arnold. Alleen is hij dan nog breder en heeft hij nog een smallere taille.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij ons in de gym doet niemand het. Snap ook echt niet waarom jullie je eraan storen. Wtf boeit het dat je er een paar gewichten af moet halen?
Vind dat juist irritant. Heeft t nu voor nut om alles naar zo'n rek te sjouwen, als de volgende ze er dan weer op moet hangen?
Moet volgens alle bordjes in de gym eigenlijk wel.
Bovenaan de pagina staat toch een prima argument?Is er dan niemand hier die een argument kan geven waarom opruimen beter is dan laten hangen?
Tuurlijk. Legpress van 300-400 kg opruimen is erg vervelend, maar als er bejaarden van de fysio willen trainen zijn ze hopeloos.![]()
ik heb een vaste maatje die ik speciaal meeneem om mijn rotzooi op te ruimen per week krijg die dan ook tientje
Meestal wel.
Zo af en toe werkt er personeel wat te lui is om wat op te ruimen, en te laf is om mensen te vertellen dat ze moeten opruimen...
Als ik eerst dumbbells moet wegruimen voordat ik kan squatten (wat doen die dingen daar?), ga ik geen moeite doen om de schijven op te ruimen.
Is er dan niemand hier die een argument kan geven waarom opruimen beter is dan laten hangen?

Is er dan niemand hier die een argument kan geven waarom opruimen beter is dan laten hangen?
Verwijder jij terug de schijven die op de barbell zitten als je gedaan hebt met je deadlift/squat/benchpress/rows? Of geef je die workout gratis aan degene die achter je komt?
En anders kom je me dan in elkaar slaan burnside.
Wat lul jij slap uit je nek zeg. Nee natuurlijk niet, er is weinig treuriger dan te gaan schelden en dreigen op een internetforum. Je wordt een top klasse trol genoemd door mij omdat jij zegt dat je om andere mensen te irriteren nooit je schijven opruimt. Een grapje dus. Hoe kom je er bij dat ik jou beledigd heb?? Althans, mag aannemen dat je iets zo hebt opvat anders noem je me geen beta homo.