Fitness Seller

Doe jij de schijven van je bar?

Peiling Peiling Verwijder jij de schijven van de barbell?

• Totaal stemmers
    164
Tuurlijk. Legpress van 300-400 kg opruimen is erg vervelend, maar als er bejaarden van de fysio willen trainen zijn ze hopeloos. :o

K*tste vind ik wel verwisselen en opruimen van de Deadlift oefening.

Vind dat juist irritant. Heeft t nu voor nut om alles naar zo'n rek te sjouwen, als de volgende ze er dan weer op moet hangen?

Moet volgens alle bordjes in de gym eigenlijk wel.

• Like
Waarderingen: Roth
??? durf op je woorden te passen ironeather. noem me geen beta homo op een internetforum.

En anders kom je me dan in elkaar slaan burnside.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 15:46 ----------

Ironeather is een soort Arnold. Alleen is hij dan nog breder en heeft hij nog een smallere taille.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soort van ja alleen helaas dan zonder de sandows en vele miljoenen.

Altijd, ik haat het als mensen dit niet doen. Meestal met de gedachte van: 'laat ze maar eens kijken hoeveel ik benchte'.

Ik ben geen eikel :p

Grapje ik train thuis

Schijven van de bar opruimen zorgt voor extra werk voor iedereen. Ik doe het dus ook nooit en vind het ook asociaal wanneer anderen hun gewichten wel opruimen.

Duh, weer zo'n debiele vraag, net als met dat handdoekje.

Spreekt voorzich, een beetje asociaal om die dingen te laten hangen, tenzij er iemand na mij wilt ruim ik altijd netjes mn schijven op.

In de normale sportschool bijna nooit.

Bij ons in de gym doet niemand het. Snap ook echt niet waarom jullie je eraan storen. Wtf boeit het dat je er een paar gewichten af moet halen?

Als het niks boeit, waarom haal je ze zelf er niet vanaf na je sets?

Vind dat juist irritant. Heeft t nu voor nut om alles naar zo'n rek te sjouwen, als de volgende ze er dan weer op moet hangen?

Moet volgens alle bordjes in de gym eigenlijk wel.

Inderdaad, iedereen gebruikt dezelfde gewichten. Laten we ze gewoon vastlassen dan kan er helemaal geen irritatie meer ontstaan.

Gelukkig zit ik nu bij een gym waar 95% van de mensen hun gewichten opruimen, dat is bij de meesten wel anders.

Jup, homegym, anders heb ik er alleen maar mijn eigen mee.

Meestal wel.

Zo af en toe werkt er personeel wat te lui is om wat op te ruimen, en te laf is om mensen te vertellen dat ze moeten opruimen...
Als ik eerst dumbbells moet wegruimen voordat ik kan squatten (wat doen die dingen daar?), ga ik geen moeite doen om de schijven op te ruimen.

Is er dan niemand hier die een argument kan geven waarom opruimen beter is dan laten hangen?

Nee, daar loopt personeel voor rond. van fitness instructies hebben ze toch geen verstand.

ik heb een vaste maatje die ik speciaal meeneem om mijn rotzooi op te ruimen per week krijg die dan ook tientje

Da's lekker verdienen voor die paar 5kg. plates die jij gebruikt.Nice.

Meestal wel.

Zo af en toe werkt er personeel wat te lui is om wat op te ruimen, en te laf is om mensen te vertellen dat ze moeten opruimen...
Als ik eerst dumbbells moet wegruimen voordat ik kan squatten (wat doen die dingen daar?), ga ik geen moeite doen om de schijven op te ruimen.

Dit.

@marcel nee hoor ik gebruik max 2.5 kilo plates , u mad?

ik heb een hekel aan een instructeur en laat express al mijn gewichten hangen als hij werkt, leuke is dat ik dan meestal benen doe en al die schijven op de barbels en legpress laat staan , feels goddish

Is er dan niemand hier die een argument kan geven waarom opruimen beter is dan laten hangen?

Jawel. Je kunt bedenken dat vantevoren opruimen (de schijven van je voorganger) gemiddeld even veel werk is dan de schijven erna opruimen (die van jezelf), mits iedereen hetzelfde kracht niveau heeft. Maar niet iedereen heeft hetzelfde niveau, dus de zwakkeren worden benadeeld met meer opruim werk. Daarnaast, als je schijven opruimt daar waar ze horen, weet iedereen ze meteen te vinden. Je hoeft niet te zoeken naar schijven op andere achtergelaten barbells.

En anders kom je me dan in elkaar slaan burnside.

Wat lul jij slap uit je nek zeg. Nee natuurlijk niet, er is weinig treuriger dan te gaan schelden en dreigen op een internetforum. Je wordt een top klasse trol genoemd door mij omdat jij zegt dat je om andere mensen te irriteren nooit je schijven opruimt. Een grapje dus. Hoe kom je er bij dat ik jou beledigd heb?? Althans, mag aannemen dat je iets zo hebt opvat anders noem je me geen beta homo.

Terug
Naar boven