AndroidHealthClinic

Doe jij de schijven van je bar?

Peiling Peiling Verwijder jij de schijven van de barbell?

• Totaal stemmers
    164
En anders kom je me dan in elkaar slaan burnside.

Wat lul jij slap uit je nek zeg. Nee natuurlijk niet, er is weinig treuriger dan te gaan schelden en dreigen op een internetforum. Je wordt een top klasse trol genoemd door mij omdat jij zegt dat je om andere mensen te irriteren nooit je schijven opruimt. Een grapje dus. Hoe kom je er bij dat ik jou beledigd heb?? Althans, mag aannemen dat je iets zo hebt opvat anders noem je me geen beta homo.

Ow ik dacht dat je me aan het disse was homes.Srry dan he he ken alle internet slang niet wordt al een ouwe lul.

Ja, en de vrouwen achter de bar zijn ook niet zo sterk genoeg om platen van 50kg te tillen. :o

Doe normaal man. Laat jij ook je rommel achter als je hebt gegeten thuis?

We hebben het niet over rommel. We hebben het over schijven aan een barbell. Een betere vergelijking zou zijn als je me vraagt of ik elke ochtend het beddengoed van me bed af haal om het er s'avonds weer op te doen.

Hangt er een beetje vanaf wat ik heb getraind, soms is het makkelijker om er iets op te laten zitten voor andere mensen.

Vind het onlogisch om ze van de bar af te halen. Haal ik ze er vanaf mag ik ze twee dagen later weer opnieuw eraan gaan hangen. Schiet toch niet op.

train thuis. laat altijd alles lekker hangen ;-)

Ja, en de vrouwen achter de bar zijn ook niet zo sterk genoeg om platen van 50kg te tillen. :o

Doe normaal man. Laat jij ook je rommel achter als je hebt gegeten thuis?

Dat is natuurlijk geen vergelijking. Je zou dan eerder de vergelijking opstellen: Je schept zelf 2 borden eten op en er zijn nog meer mensen in huis. Je eet 1 bord op en laat het andere staan voor iemand die het misschien opeet.

Ik weet niet hoe het met het merendeel van de mensen zit, maar ik skip alles beneden de 80kg bench en 115 squat?

altijd.

Ik train thuis dus kan alles overal neer gooien en laten liggen. Voelt goed maar heeft alleen wel een paar scheuren in de muur opgeleverd :D

Ik ruim de schijven weer op, dumbbells probeer ik ook bij elkaar te houden.

Leuk om te zien is dat iedereen hier zegt dat ze de hun shit opruimen, maar bij mijn in de gym is het juist weer andersom, op de bovenverdieping zijn wat oudere of dikkere mensen die er trainen en het is bijna altijd netjes, dumbbells liggen zelfs op volgorde, het enige wat soms verwaarloosd is zijn de bankjes om sit-ups op te doen, maar dat komt ook door six-packonly volk.

Ga je een verdieping naar beneden, dan kom je in een teringzootje, schijven op de grond, lekker met je nagels eronder om 'm op te pakken, dumbbells liggen verdwaald op de grond, soms een dumbbell op een bankje en de andere dumbbell terug in het rek, vijftien meter verderop.

Nu moet ik ook wel zeggen dat peeps van 20 jaar ofzo, dat ongeveer een weekje traint, ook wel beneden traint (inc. mobiel en supertight tanktop, van chasin', alstars en zwembroek). die kunnen ook wel vies doen hoor.

Nu het hier gelezen te hebben ga ik wel mijn schijven opruimen, deed ik voorheen nooit, omdat niemand anders het deed en mijn gewicht is toch nog zo laag (55kg op incline bp, lachertje). Dumbbells deed ik wel altijd netjes.
Zijn de topics in het allerlei-gedeelte toch nog leerzaam, goh...

nooit. opruimen is zo'n beetje de meest catabole bezigheid dat bestaat!!!

Nooit, i don't give a shit..
Als ze het bij mij doen, ruim ik die van hun ook op.

Terug
Naar boven