ik heb een vaste maatje die ik speciaal meeneem om mijn rotzooi op te ruimen per week krijg die dan ook tientje
whehehhe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een vaste maatje die ik speciaal meeneem om mijn rotzooi op te ruimen per week krijg die dan ook tientje

En anders kom je me dan in elkaar slaan burnside.
Wat lul jij slap uit je nek zeg. Nee natuurlijk niet, er is weinig treuriger dan te gaan schelden en dreigen op een internetforum. Je wordt een top klasse trol genoemd door mij omdat jij zegt dat je om andere mensen te irriteren nooit je schijven opruimt. Een grapje dus. Hoe kom je er bij dat ik jou beledigd heb?? Althans, mag aannemen dat je iets zo hebt opvat anders noem je me geen beta homo.
Ow ik dacht dat je me aan het disse was homes.Srry dan he he ken alle internet slang niet wordt al een ouwe lul.
Ja, en de vrouwen achter de bar zijn ook niet zo sterk genoeg om platen van 50kg te tillen.
Doe normaal man. Laat jij ook je rommel achter als je hebt gegeten thuis?
Ja, en de vrouwen achter de bar zijn ook niet zo sterk genoeg om platen van 50kg te tillen.
Doe normaal man. Laat jij ook je rommel achter als je hebt gegeten thuis?