MuscleMeat

Doede de Jong financieel kapot gemaakt om wietplantjes (vonnis)

Gedoogd betekend niet dat het mag, het betekend dat het toegestaan mag worden. Dus als een agent je in een park ziet blowen of een paar plantjes in je tuin ziet staan hoeft hij daar niks tegen te doen, maar hij kan het wel. Als je er bijvoorbeeld een zooitje van maakt of mensen lastig valt zal het al snel tegen je gebruikt worden. Of als oom agent een k*tbui heeft of gewoon een eikel is oid.

Bijna, maar net niet helemaal. In een park blowen is dan weer niet gedoogd, het is alleen gedoogd < 5g te vervoeren naar je huis en je mag officieel alleen blowen in een prive omgeving(of in een coffeeshop zelf).

Waar maak je je druk om man, alcohol mag je toch ook niet illegaal stoken en verkopen?

Ik snap ook wel dat dat hele wietgebeuren krom is, maar iedereen weet dat het verboden is. Als je het dan toch doet omdat je het onzin vindt en je wordt betrapt dan moet je niet gaan zitten jammeren.

Haha heerlijk nuchter, zo denk ik er ook over in dit geval. Komt ook vast omdat ik er geen last van heb en ik niet eens wist wie die gast was tot ik dit topic net zag.

Verder wel komisch hoe mensen hier zeggen dat coke en x en heroine maar gelegaliseerd moet worden omdat mensen er toch wel aan komen :') Mss moet je verkrachting en diefstal ook legaliseren, het gebeurt toch wel.

Haha heerlijk nuchter, zo denk ik er ook over in dit geval. Komt ook vast omdat ik er geen last van heb en ik niet eens wist wie die gast was tot ik dit topic net zag.

Verder wel komisch hoe mensen hier zeggen dat coke en x en heroine maar gelegaliseerd moet worden omdat mensen er toch wel aan komen :') Mss moet je verkrachting en diefstal ook legaliseren, het gebeurt toch wel.

analogie van een gigantische r*tard. verkrachtingen en diefstal is anderen schade toebrengen, drugs gebruiken is niemand schade toebrengen.

analogie van een gigantische r*tard. verkrachtingen en diefstal is anderen schade toebrengen, drugs gebruiken is niemand schade toebrengen.

Als je idd thuis blijft zitten en niemand lastig valt is er niks aan de hand nee. Maar hoe vaak zie je niet een ruzie begonnen door een doorgesnoven debiel? Kun je mij een r*tard noemen maar vanachter jouw pc zul je idd geen last hebben van drugsgebruikers :')

Als je idd thuis blijft zitten en niemand lastig valt is er niks aan de hand nee. Maar hoe vaak zie je niet een ruzie begonnen door een doorgesnoven debiel? Kun je mij een r*tard noemen maar vanachter jouw pc zul je idd geen last hebben van drugsgebruikers :')

niet zo vaak als ruzies begonnen door bezopen idioten alleszins;) omdat er een kleine minderheid mensen zijn die zich gedragen als ****ing social rejects op drugs betekent niet dat dat een goede reden is om het illegaal te maken voor iedereen:eyes: (net zoals dat niet het geval is bij alcohol)

er is letterlijk geen enkele goede reden dat je drugs niet geregulariseerd zou maken. (als jij denkt van wel, geef ze dan...)

niet zo vaak als ruzies begonnen door bezopen idioten alleszins;) omdat er een kleine minderheid mensen zijn die zich gedragen als ****ing social rejects op drugs betekent niet dat dat een reden is om het illegaal te maken voor iedereen:eyes:

Met het grote verschil dat je iemand die bezopen is nog wel een x onder controle houdt, valt niet te zeggen voor x/coke. Heroine weet ik niet, ken ik verder niet maar ik heb regelmatig beren van security gezien die een ecto onder de speed/coke met z'n 3'en nauwelijks af konden stoppen :)

Met het grote verschil dat je iemand die bezopen is nog wel een x onder controle houdt, valt niet te zeggen voor x/coke. Heroine weet ik niet, ken ik verder niet maar ik heb regelmatig beren van security gezien die een ecto onder de speed/coke met z'n 3'en nauwelijks af konden stoppen :)
juist, negeer gewoon het belangrijkste deel van mn post en ga verder met ingaan op een non-punt:eyes:
niet zo vaak als ruzies begonnen door bezopen idioten alleszins;) omdat er een kleine minderheid mensen zijn die zich gedragen als ****ing social rejects op drugs betekent niet dat dat een goede reden is om het illegaal te maken voor iedereen:eyes: (net zoals dat niet het geval is bij alcohol)

er is letterlijk geen enkele goede reden dat je drugs niet geregulariseerd zou maken. (als jij denkt van wel, geef ze dan...)

Laat drugs maar lekker illegaal blijven.

Definieer drugs, tabak is giftiger dan cannabis, iets wat groeit in de natuur kan je imo moeilijk illegaal maken.
Moeder natuur heeft zoveel moois gecreëerd, maar we proppen ons vol met voedsel uit de fabriek en medicijnen tegen elk kwaaltje. :(

. Maar hoe vaak zie je niet een ruzie begonnen door een doorgesnoven debiel? Kun je mij een r*tard noemen maar vanachter jouw pc zul je idd geen last hebben van drugsgebruikers :')

Dit is vreemd, want coke is verboden. Hoe kan deze doorgesnoven debiel dit toch gebruiken?

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Zou ik ook zeggen als ik er geld mee verdiende.

Of dat iemand denkt nog te kunnen autorijden na gebruik.

Ik weet van mezelf dat ik snoeihard aan de heroine en weet ik veel wat voor zooi was geweest in mijn donkerste periode als het gewoon ergens te koop was geweest. Het wordt er allemaal een stuk laagdrempeliger van.
Of dat dronken droppies na een avond stappen besluiten eens voor de gein krokodil te nemen ofzo, wat voor rare situaties ga je dan wel niet krijgen?

Definieer drugs, tabak is giftiger dan cannabis, iets wat groeit in de natuur kan je imo moeilijk illegaal maken.
Moeder natuur heeft zoveel moois gecreëerd, maar we proppen ons vol met voedsel uit de fabriek en medicijnen tegen elk kwaaltje. :(

Heroine ook maar verkopen in de shop dan?

Ik weet van mezelf dat ik snoeihard aan de heroine en weet ik veel wat voor zooi was geweest in mijn donkerste periode als het gewoon ergens te koop was geweest. Het wordt er allemaal een stuk laagdrempeliger van.
Of dat dronken droppies na een avond stappen besluiten eens voor de gein krokodil te nemen ofzo, wat voor rare situaties ga je dan wel niet krijgen?

nee, want ze hebben eerst op voorhand moeten studeren wat het doet en een license moeten halen, en iedereen die krokodil wil proberen nadat hij goed weet wat voor effecten het heeft mag het van mij gewoon nemen, zo mensen zijn we beter kwijt dan rijk:roflol:

Van mij mag alle ''drugs'' legaal verkochten worden, lekker belasting over betalen en de hele kosten pot van criminelen vangen verdwijnt ook.
Wel natuurlijk met het een en ander aan regels/voorlichting/registratie, bepaalde drugs zou ik persoonlijk op 21+ zetten, maar dit zouden de experts moeten bepalen, al gaat dit nooit gebeuren.

Geen slecht plan thb

Don't do the crime, if you can't do.....

Dan ben je gewoon een r*tard en ga eens in A'dam of een grote stad zuipen en een rondje over straat lopen, krijg je ook zat aangeboden.
Trouwens met je argument spreek je jezelf tegen, want als jij dronken in zo'n winkel/apotheek binnen komt wandelen, krijg je gewoon niks mee volgens de reglementen dan en de straatdealers zijn er niet meer.

Dan ben je gewoon een r*tard en ga eens in A'dam of een grote stad zuipen en een rondje over straat lopen, krijg je ook zat aangeboden.
Trouwens met je argument spreek je jezelf tegen, want als jij dronken in zo'n winkel/apotheek binnen komt wandelen, krijg je gewoon niks mee volgens de reglementen dan en de straatdealers zijn er niet meer.

1 Op de 10 mensen is verslaafd dus volgens jou zijn die allemaal gek? Je weet dat verslaving genetisch bepaald is en dat je daar niks aan kunt doen (behalve ermee stoppen wat vrij lastig is als je er achter komt dat je verslaafd bent)?
Vind je kankerpatiënten en mensen met hartproblemen en andere ziektes ook een r*tard?

:joint::wiet::loony:Vaag topic geworden ...

Terug
Naar boven