AndroidHealthClinic

Dolph Lundgren in Terminator 4?

palaestra

Cool Novice
Waardering
0
Arnold zal niet verschijnen helaas in Terminator 4, mensen als Stallone, Diesel, Van Damme zouden wat mij betreft geen geschikte vervangers zijn, niemand eigenlijk, behalve Dolph Lundgren, ik denk dat hij de Terminator rol heel goed kan spelen, hij speeld ook goed vind ik in Universal Soldier, ook zo een half mens half robot rol, dus wat denken jullie? zou Dolph Lundgren geschikt zijn voor deze rol?

Dolph Lundgren zou idd goed zijn,...
Maar op een 4de terminator zit ik heus niet te wachten hoor:no:

Ik vind dat Ronnie Coleman de Terminator rol moet voortzetten... totdat hij senator/burgemeester/president word ofcourse, wat naar schatting een jaar of 10 kan gaan duren :D

Ronnie Coleman opvolger Ahnold als gouverneur :D :D
Dolph Lundgren opvolger Ahnold als Terminator :roflol:

sorry bro...

gewoon geen nieuwe uitbrengen simpel is that

Dolph Lundgren speelt vooral in B-films of films die dat niveau zelfs niet halen. Zoals jimi zegt, dan beter geen film uitbrengen.

ja dolph als terminator 4 en lee priest als "MINI ME" in austin powers :rolleyes:

denk niet dat ik men tijd aan die film ga verspillen

Universal soldier was toch Ralph Muller of niet?

Haha i know kerel, maar die bijrol. De grote achtervolger!

Het had eigenlijk tot deel 2 moeten blijven, maar T3 was wel goed opzich maar had niet hetzelfde gevoel als bij T1 en T2. Maar in T4 zou ik graag de oorlog tussen de "machines" en mensen willen zien :D

kamikaza zei:
Het had eigenlijk tot deel 2 moeten blijven, maar T3 was wel goed opzich maar had niet hetzelfde gevoel als bij T1 en T2. Maar in T4 zou ik graag de oorlog tussen de "machines" en mensen willen zien :D
die zal zeker nog wel komen... :rolleyes:

Geen terminator 4 zonder arnold vind ik, dan komt ie niet eens in de bios :S

Arms zei:
Geen terminator 4 zonder arnold vind ik, dan komt ie niet eens in de bios :S
nah, als die al komt zal die in de bios komen en met genoeg bezoekers. Zal dan alleen komen door de special effects though :rolleyes:

Terminator 4??? Laten we dat maar niet doen hè...

Ja maar terminator is er toch juist om de oorlog te voorkomen ???

Jep, om die oorlog te voorkomen en dat vond ik de grote flop
Ik vond die oorlogsgevechten in deel 1 echt geweldig
Dloph lundgren speelde btw wel een redelijke rol on Uni soldier maar hij is oud geworden

Terug
Naar boven