MuscleMeat

Dominator's road to strength!

• Topic Starter Topic Starter
Als dat allemaal te doen is met vervoer ben ik in, ben er immers toch dan meteen full package :p.

Ik moet namelijk vanaf centraal er naar toe en stap dan uit op Utrecht Centraal. Goeie trein/bus verbindingen?
All-in is volgens mij wel met de bus te bereiken. Zelf kom ik met mijn barrel en er zijn er vast nog een paar met de auto, dus verwacht geen problemen tussen de gym en het eten. Terug moet ik toch langs Utrecht, dus zou je er weer uit kunnen gooien daar.

All-in is volgens mij wel met de bus te bereiken. Zelf kom ik met mijn barrel en er zijn er vast nog een paar met de auto, dus verwacht geen problemen tussen de gym en het eten. Terug moet ik toch langs Utrecht, dus zou je er weer uit kunnen gooien daar.
Ja super heel graag! Dan ben ik in voor beide!

Is de gym vanaf utrecht centraal een beetje bereiken?

06-01: 87,6kg
92,5/88 buik
64 quad
36/41 bicep
14/14/14 vp: circa 15/16%

06-01: 87,6kg
11-01: 86,2kg
15-01: 86,7kg
18-01: 86,6kg
22-01: 86,6kg
23-01: 86,5kg
26-01: 85,4kg
27-01: 85,6kg
86,5cm buik/bicep 41/quad 63,5
31-01: 87kg
03-02: 86,7kg
06-02: 86,6kg

Geen idee, maar me gewicht gaat behoorlijk langzaam omlaag. Afgelopen dagen waren me kcals zelfs rond de 2200.

Ik sta nu op kcals van 2600 op trainings dagen en 2100 op rustdagen. Dit gaat door tot en met de volgende week vrijdag. Dan is kijken hoe me gewicht ervoor staat. Wellicht is mijn weegschaal hier tov die ik in Polen had ook anders..

Ik ga van het weekend wat opmetingen doen en nieuwe foto's laten maken. TBC

Ben benieuwd naar de foto's man!

08-02-15
LB:
Leg extension:
1x12x77
Rest/pause x50

Deadlift:
1x6x70
1x3x90
1x5x130

Squat (high bar):
3x5x105

Prone leg curl:
1x12x50
Rest/pause x50

Seated calff raises:
3x15x73

Shrugs:
4x10x30

Foam rollen helpt zo goed tegen me onderrug, ik kon weer super chill deadliften!! Eindelijk weer een euforisch gevoel training en alles dik gehaald vandaag! :D

:D

Trouwens, weet jij wanneer die DBB summer contest ongeveer gaat plaatsvinden?
Meestal is het eind augustus foto's inleveren, dus verwacht ongeveer 2 maanden eerder (begin juni?)
Foam rollen helpt zo goed tegen me onderrug, ik kon weer super chill deadliften!! Eindelijk weer een euforisch gevoel training en alles dik gehaald vandaag! :D
Goed om te lezen man!:D Wat voor foamroller gebruik je en doe je alleen je rug of ook bijvoorbeeld je hams/quads?

Meestal is het eind augustus foto's inleveren, dus verwacht ongeveer 2 maanden eerder (begin juni?)
Goed om te lezen man!:D Wat voor foamroller gebruik je en doe je alleen je rug of ook bijvoorbeeld je hams/quads?
Thanks!

Ikgebruikte een vrij basic foam roller die bij ons in de gym aanwezig was. Focus legde ik op onderrug maar hams/quads/armen/nek/schouders deed ik ook alleen in mindere mate. Ga dit op me rustdagen incorpereren, heb nu niet eens last van pijntjes of iets bij zitten/staan.! Super relaxt

09-02-15 Push:
Incline Bench press:
1x12x55
rest/pause x50

Dips:
1x12x18 (dip belt aanschaffen)
rest/pause x50

Side raises:
1x12x8
Rest/pause x50

Flat DB Flies:
12x18
2x10x18 & rest/pause x20

Tricep extension 2handed:
1x12x28
Rest/pause x30

Tricep pressdown: (anders)

Degelijke training, was alleen bizar druk in de gym. Ook weer fijn gefoamrolled, ga dat maar is aanschaffen met een dip belt deze week! Foto's zal ik morgen plaatsen, ben wat leaner geworden en gewicht was vanochtend 87,2 kg :P Best nice!

Lekkr getraind. Die dips zijn sterk man! Met 18kg extra dus?
Foamrollen vind ik op heerlijk, doe vooral rug en schouders. Kuiten soms (pijnlijk maar ontspant later heerlijk).
Foto's altijd leuk om te zien.

10-02-15 Pull:
Chin ups: - bredere grip
1x9xbw
rest/pause x50

Pull downs wide grip:
1x10x64 / 44
rest/pause x50

Prone Y raises:
1x12x40 - de stang niet meegerekend
rest/pause x50
Olympische stang vandaar lagere gewicht.

Facepulls:
1x10x45
Rest/pause x50

Bicep curls: (niet)
1x10x30
rest/pause x30

Hammer curls:
1x10x14
rest/pause x50

Bodyweights chin ups gingen prima rest van de training ook en flink verhoogd op pull down wide grip van 36 vorige keer naar 64 nu :p Alles leek een stuk gemakkelijker dit keer!

Morgen upload ik wat foto's

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Ja klopt :) heb me dip belt aangeschaft dat wordem beast mode dips!

Ja heerlijk is dat

Gisteren ipv leg day, 2 uur salsa gedanst, super lachen

Foto's; Gewicht is nog altijd rond de 87 en gaat ook niet bepaald omlaag, maar me fysiek oogt wel wat droger dan de foto's in begin post. Aankomende maandag zullen mijn macro's 2500 / 2000 zijn. Kijken hoe me gewicht dan verloopt. Wellicht is mijn combi van CBL wel een magic trick :rolleyes:

image1.jpg

image2.jpg

image3.jpg

image4.jpg

image5.jpg

image7.jpg

image8.jpg

image6.jpg

Flinke triceps en benen gozer! Benieuwd wat je onder het laagje vandaan gaat toveren!:thumbs:

Flinke triceps en benen gozer! Benieuwd wat je onder het laagje vandaan gaat toveren!:thumbs:
Thanks marv, ben ook benieuwd! Moet wel zeggen dat deze cut langzamer gaat (qua gewicht) dan gepland, maar goed meer dan genoeg tijd, dus wellicht zelfs beter dat het was rustiger gaat :)

Terug
Naar boven