- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De amandel pasta en de andere noten pasta's zijn aanraders. Waren een tijd uit het assortimentGewoon nieuwe verpakking met Terra opdruk, voor wat het ook mag zijn
![]()
Aan welke prijs? Moet in de AH hier best hard zoeken omdat het zo’n klein potje is van 50 of 100gDe amandel pasta en de andere noten pasta's zijn aanraders. Waren een tijd uit het assortiment
was ook 5eu60 ofzoAan welke prijs? Moet in de AH hier best hard zoeken omdat het zo’n klein potje is van 50 of 100gwas ook 5eu60 ofzo
350g kost bij Appie fucking e5,69Aan welke prijs? Moet in de AH hier best hard zoeken omdat het zo’n klein potje is van 50 of 100gwas ook 5eu60 ofzo
![]()
Amandelpasta|Geroosterde Amandelboter|Bulk™ Nederland
Almond Butter van Bulk™: 100% natuurlijk, gemaakt van gepelde en geroosterde amandelen voor een rijke smaak. Van Bulk, voorheen bekend als Bulk Powders.www.bulk.com
Er gaat niets boven halal geslachte amandels.
Vind je t lekkerder dan pindakaas?
M’n maag/darmen gaan niet lekker op pindakaas jammer genoegVind je t lekkerder dan pindakaas?M’n maag/darmen gaan niet lekker op pindakaas jammer genoeg
Deze is goed qua smaak 👍 en erg vaak goeie aanbiedingen bij Bulk![]()
Almond Butter van Bulk™: 100% natuurlijk, gemaakt van gepelde en geroosterde amandelen voor een rijke smaak. Van Bulk, voorheen bekend als Bulk Powders.www.bulk.com
Ja deze is top, bestel ik al 3 jaar daar en ik eet het nog liever dan pindakaas eigenlijk![]()
Heuj, hier was ik op aan het wachten. Gekocht in Nederland?
Rewe DuitslandHeuj, hier was ik op aan het wachten. Gekocht in Nederland?
Das balen.. erg benieuwd naar die pistache 👌🏼 zie online ook vaak dat ehrmann proteine ijs heeft, maar kan dat ook niet in de supermarkt vinden.. alleen online
@ThaWastelandBij Lidl hebben ze er drie jaar aan gewerkt, maar nu ligt hun kroketletter in de winkel. Inderdaad, een ‘chocoladeletter’, maar dan zonder de chocolade, maar wel met ragout en een knapperige paneerlaag. Een vondst uit Utrecht krijgt nu een landelijk vervolg.
Iedereen gaat op de vega tour, behalve de Lidl. Die vervangt een plantaardig product door iets met vlees@ThaWasteland![]()
Het kostte de Lidl drie jaar, maar nu ligt de kroketletter in de winkel
Bij Lidl hebben ze er drie jaar aan gewerkt, maar nu ligt hun kroketletter in de winkel. Inderdaad, een ‘chocoladeletter’, maar dan zonder de chocolade, maar wel met ragout en een knapperige paneerlaag. Een vondst uit Utrecht krijgt nu een landelijk vervolg.www.ad.nl