AndroidHealthClinic

Doorgaan met vet verliezen of op maintenance gaan?

Bezoekers in dit topic

Usitarie

Novice
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Een half jaar geleden had ik besloten om gezonder en fitter te worden. Ik woog toen 88 kilo en weeg nu 75 kilo. Al met al een prima gewicht aangezien ik 1.85m lang ben. Echter heb ik naar mijn mening nog steeds te veel vet en ik wil dit wel naar beneden brengen. Mijn probleem is echter dat ik met een blessure zit waardoor ik niet met gewichten aan de haal kan.
Als ik nu door ga met afvallen heb ik het idee dat ik te ver door schiet. Ik kan zeker weten voor nog minimaal een maand niet gewicht heffen en wil ook geen gewicht afvallen, maar wel vet verliezen. Dus op hetzelfde gewicht blijven is niet echt mogelijk.

Mijn vraag is echter hoe ik nu verder moet, ik wil echt nog een laag van het vet weg halen maar wil niet te laag in gewicht komen.

Iemand enig idee?

Thanks!
 
Ik zou op Maintenance gaan eten. Je kan je spieren nu gewoon niet genoeg prikkelen om te blijven zitten waardoor je ook meer spiermassa dan nodig zult verliezen...

Daarna zodra je blessure over is kun je gaan kiezen of je nog verder wilt cutten, of dat je spiermassa wil gaan aanzetten (wat mij het verstandigst lijkt gezien je gewicht en lengte a.t.m.)

Succes met je doelen!
 
je wilt lager in vet komen te staan en geen gewicht inleveren? niet focussen op de weegschaal, focus je op de spiegel..
 
Ja of je moet je eiwitten flink hooghouden volgens mij verlies je dan echt niet zoveel spieren. Weet ik niet zeker echter kan zijn dat ik het mis he
 
skinny ripped met dezelfde VVM is nog altijd beter dan skinny fat met dezelfde VVM.
 
Thanks gasten, ik ga gewoon door met waar ik mee bezig was :).
 
Back
Naar boven