Fitness Seller

Dopingtest Vinokourov postitief

Dit meen je toch niet he potverdomme, mijn favoriete renner :mad: Had altijd respect voor wat hij presteerde, en al helemaal wat hij deze tour flikte na zijn valpartij.... :(

Heel slecht nieuws voor de tour dit.

Jezus, Vino valt door de mand...

Zo is wielrennen geen **** meer aan... sorry...

tjah je moet een groot kieken zijn om je te laten pakken.
Spijtig dat hij het is..
Het is gedaan met zijn carriere.

De wederopstanding van Vino deed mij direct aan Landis denken (al beweerd hij nog steeds geen doping gebruikt te hebben). Gezien de huidige situatie is dit natuurlijk heel slecht voor de sport..

Wielersport wordt kapot gemaakt, schandalige ontwikkeling. Jammer dat er nog steeds naïevelingen zijn die geloven in cleane topsport.

Zou me niks verbazen als Contador ook door de mand zou vallen...

Ze gebruiken gewoon allemaal wel eens, dit is gewoon wat er gebeurt als een rennen het verkeerd inschat.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Wielersport wordt kapot gemaakt, schandalige ontwikkeling. Jammer dat er nog steeds naïevelingen zijn die geloven in cleane topsport.

Jammer dat de wielrenners er gewoon geen rekening mee houden, ze weten dat ze hun eigen sport kapot maken op deze manier

Btw: ik geloof ook niet in 'cleane topsport' hoor ;)

Nu Rasmussen, Contador, Evans, Leipheimer, Klöden, Sastre, Zubeldia, Kashechkin, Kirchen, Astarloza, Popovich en Soler nog.

Jammer dat de wielrenners er gewoon geen rekening mee houden, ze weten dat ze hun eigen sport kapot maken op deze manier
Die gebruikers geven echt niets om hun sport of de eer. Gaat puur om de miljoenen die ermee te verdienen zijn. Dat risico willen ze dus gerust nemen, het is als een loterij.

Haha heerlijk hypocriet weer. Laten we vooral blijven schrikken als iemand weer betrapt is :roflol:

In het nieuwe UCI contract dat alle renners hebben getekend staat dat wanneer ze worden betrapt ze hun jaar salaris in moeten leveren, 2 jaar worden geschorst en nooit meer in een pro wedstrijd mee mogen draaien.

Erg dom als je dit risico wil nemen. Dan kan je beter 10 jaar clean de tour uitrijden en elke keer 100ste worden in plaats van een keertje in de top 10 willen staan.

Dom dom dom :no:

Diep triest dit :(

zou wat zijn zeg :D

Terug
Naar boven