guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Materiaal is in 40 jaar toch behoorlijk verbeterd hoor, denk maar aan de lichtere fietsen maar ook de aerodynamische aanpassingen en meer kransjes op een pion.
Dat het sneller gaat komt mede omdat het peleton een stuk groter is dan in vroeger tijden, betere wegen en ploegenspel wat vroeger amper bestond. Nu heb je sprintersploegen, vroeger had je eigenlijk alleen ploegen voor de klassementsmannen. Door sprintersploegen knallen op het vlakke de gemiddeldes omhoog.
Doping en sport horen bij elkaar maar ik blijf er bij dat elite atleten ook zonder doping hun talent kunnen waarmaken.
Doping en sport horen bij elkaar maar ik blijf er bij dat elite atleten ook zonder doping hun talent kunnen waarmaken.
Allemaal hypocriet gelul, als Rasmussen nog nooit gedopeerd heeft ben ik vader abraham.
Ga maar eens het lijstje af van wie er de laatste jaren betrapt is, hij hoort er echt wel bij.
.
.En dan komen er atleten die niet tot de elite behoren met doping langszij waardoor de elite om hun voorsprong te behouden ook doping moeten gebruiken.....
Je moet niet zo naief zijn EricR. Alle prof bodybuilders en prof power lifters gebruiken ook allemaal doping.
Prof wordt je niet op een natuurlijke manier, in bijna geen enkle sport.
Na de tour, zit hij zonder ploeg geloof me dat maar.
Maar wel weer grappig dat er nog iemand is gepakt, maar die naam wordt niet gepubliceerd, wat een achterlijke mensen bij de Tour in Frankrijk.

.Datum: 20-jul-2007 10:31
Niet alleen in de wielerwereld is doping het gesprek van de dag. Golf heeft sinds donderdag zijn eigen dopingprobleem. Vlak voor de 135ste editie van het Britse Open in Carnoustie deed de 71-jarige Zuid-Afrikaanse golflegende Gary Player een boekje open: "Ik weet dat enkele spelers op dit moment groeihormonen, steroïden en creatine nemen."
Golfprofs bekijken elkaar sinds de verklaringen van Player, tussen 1959 en 1978 winnaar van negen majortitels, met argusogen. "Eén speler op de tour heeft tegenover mij bevestigd hoe en waarom hij het deed en ook wist hij van zeker tien collega's dat zij er ook mee bezig waren", aldus Player.
Tot op heden kende de golfwereld geen dopingcontroles. De Royal and Ancient Golf Club, de instantie die wereldwijd de golfregels bewaakt, wil snel dopingcontroles en praat met de spelersorganisatie PGA over invoering in 2008.