Fitness Seller

Dopingtest Vinokourov postitief

Jammer dat de wielrenners er gewoon geen rekening mee houden, ze weten dat ze hun eigen sport kapot maken op deze manier

Btw: ik geloof ook niet in 'cleane topsport' hoor ;)

Hahaha, maar je bent al net zo naief.

Cleane topsport -> minder spectakel, slechtere prestaties -> minder kijklustigenn -> afhaken van sponsors -> minder geld voor topsporters -> minder mensen die voor topsport kiezen -> nog mindere prestaties, etc...

De fout ligt niet bij de renners maar bij het naieve gedrag van het grote publiek. Ze willen brood, spelen en daarnaast ook nog eens sensatie in de kranten en in het nieuws. Welke salonliefhebber verdiept zich ooit eens in de manier waarop zo'n renner dat bereikt? Practisch geen enkele, ze willen gewoon spectakel zien. Dan moeten ze ook maar consequent zijn en hun verontwaardiging inslikken als er eens eentje gepakt wordt.

En ik die dacht dat er minder doping was omdat ze trager reden.

Wat ben ik toch naief.

Alsof Rasmussen clean is. Wat boeit het eigenlijk? Er gebruiken zoveel renners en eerlijk gezegd maakt het mij niets uit.

Bv Pereiro was ook niet clean vorig jaar, hij werd 2de vorig jaar en rijd nu als een oud wijf.

En Armstrong tjah...

ben blij dat ik dit jaar niet al teveel naar de ronde gekeken heb.

wie wil er trouwens nog naar zulke fake-heroes gaan kijken ?

ik snap het niet, ze doen maar... screw 'em.

toevallig valt hij door de mand,maar geloof me ze gebruiken allemaal!

ben blij dat ik dit jaar niet al teveel naar de ronde gekeken heb.

wie wil er trouwens nog naar zulke fake-heroes gaan kijken ?

ik snap het niet, ze doen maar... screw 'em.

en je kijkt wel naar bodybuilding? :D
Ik denk niet dat er op een wedstrijd bij de pro's één iemand naturel is :D

en je kijkt wel naar bodybuilding? :D
Ik denk niet dat er op een wedstrijd bij de pro's één iemand naturel is :D
Can I get a DUHHHHH!?

Bodybuilding en wielrennen is appels met peren vergelijken bro. Wielrennen is directe competitie, en daarbij hoort een zo eerlijk mogelijke strijd zonder valsspelers.

Had ook niet anders verwacht, dat er weer iemand door de mand zou vallen.

Je kan mij ook niet wijs maken, dat je dat hele pokke eind kan fietsen, op dat tempo zonder tegebruiken.

Of ben ik nou negatief:eek:

Had ook niet anders verwacht, dat er weer iemand door de mand zou vallen.

Je kan mij ook niet wijs maken, dat je dat hele pokke eind kan fietsen, op dat tempo zonder tegebruiken.

Of ben ik nou negatief:eek:
Het kan wel, maar dan rij je tussen die sukkels die het presteren een uur later aan te komen dan de winnaar.
Legaliseren die handel (in elke sport). Meer spektakel en scheelt bakken met geld ivm het controleren.
Waar kijk je voor? Om ze demarages op een steile berg te zien maken, ongelooflijk, wij lopen er met moeite op :D. Of om ze een tijdrit te zien knallen met meer dan 50 km p/u. Zit niet te wachten op afstappers of tijden die ikzelf ook rijd op de zondag :rolleyes:

lullig, maar kijk er niet meer van op , zoals al veel gezgd word is er in iedere top-sport doping aanwezig .

kijk ff wie deze beste man allemaal bij konden houden en je weet wie er nog meer aan de shizzle zaten/zitten :D

Je moet gewoon als wielrenner zijnde goed door de dopingtesten heen zien te fietsen :D

Positief nieuws toch weer, k*tploeg dat Astana. Zal ze niet missen.

Vinokourov zal net als Landis nooit nog aan competitie mogen doen tjah dom! Ongeloofelijk dat dit telkens in de tour uitkomt. Ik geloofde ook dat er in deze toer redelijk zuiver werd gereden ( niet alle 189 gestarte renners natuurlijk, maar toch :rolleyes: . Nuja meteen ook een smet op het verdere verloop van de tour. Zonde!

Rasmussen wint de tour volgens mij en een week na het einde van de tour, barst de hel los alles wat werd gesuggeerd is juist :eek: . Ze mogen dan een jaar lang beraden wie nu eigenlijk de tour won in 2006 en 2007

Als er de komende dagen opvallend veel opgaves zijn, zijn er heel wat die op hete kolen zitten om ook ontmaskerd te worden :D

Laatst bewerkt:
Sanctie is 2 jaar schorsing, maar je mag 4 jaar lang een Protour koers rijden. Dat is in feite einde carriere.

Allemaal hypocriet gelul, als Rasmussen nog nooit gedopeerd heeft ben ik vader abraham.

Ga maar eens het lijstje af van wie er de laatste jaren betrapt is, hij hoort er echt wel bij.

In het nieuwe UCI contract dat alle renners hebben getekend staat dat wanneer ze worden betrapt ze hun jaar salaris in moeten leveren, 2 jaar worden geschorst en nooit meer in een pro wedstrijd mee mogen draaien.

Erg dom als je dit risico wil nemen. Dan kan je beter 10 jaar clean de tour uitrijden en elke keer 100ste worden in plaats van een keertje in de top 10 willen staan.

Dom dom dom :no:

2jaar schorsing, de 2 eerste jaren niet in een protourploeg.
Je kunt wel zeggen dom dom dom maar als je niets pakt kom je waarschijnlijk ook niet in de tourselectie van je ploeg. Dus dan is het ook niet zo dom dom als pakt.

Voor ex vuelta winnaar Heras ligt al weer een nieuw contract klaar bij relax/gam, Spaanse pro continental ploeg.

Ik pleit er al lang voor om geen dopingcontroles meer te doen op lichaamseigen stoffen.

Dus stoffen zoals epo en testosteron.

Ze moeten gewoon gezondheidscontroles doen en de bloedwaarden die nu de grens vormen aanhouden. Het hematocriet op 50 laten staan maar niet zeuren hoe een renner aan de 50 komt.

Hierdoor zullen renners wel epo gaan gebruiken maar epo valt goed gecontroleerd te gebruiken, zonder schadelijke gevolgen. Dit is nog altijd beter dan middelen die nu gebruikt worden (zoals bloedtransfussies) want nu gaan renners dingen gebruiken zeer schadelijk tot dodelijk zijn voor het lichaam.

Ik vind wel dat dit beperkt moet blijven tot prof's die begleid worden door artsen. Dit zou ook de enige manier zijn om het legaal te krijgen.
Als dit voor amateurs zou gelden is het eind natuurlijk zoek.
Laat staan als de jeugd hiermee begint.

Helaas zal dit allemaal niet gebeuren omdat al deze geneesmiddelen niet verstrekt mogen worden aan gezonde mensen en men dit internationaal nooit kan gedogen.

Terug
Naar boven