M@riposa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal echt het verschil niet zien tussen een renner die met 22 Km/uur of 20 Km/uur een steile klim opknalt. Deze Tour wordt er zwaar gecontroleerd en is de Tour dus redelijk clean. De strijd blijft echter fraai om te zien.
Het is een beetje vreemd om te stellen dat alleen met doping er mooie strijd te zien zal zijn.
Vandaag weer een positief geval er bij overigens.
Je zal echt het verschil niet zien tussen een renner die met 22 Km/uur of 20 Km/uur een steile klim opknalt. Deze Tour wordt er zwaar gecontroleerd en is de Tour dus redelijk clean. De strijd blijft echter fraai om te zien.
Ja en als ik voetbal wil zien hoef ik helemaal niet naar Ajax dat kan ook bij Knollendam 1.
Onzin, een eliterenner zal nog steeds zijn kunsten kunnen vertonen zonder doping. Als je van nature een Vo2max hebt van 70 of meer is doping alleen maar om het onderscheid te maken tussen de top. Ze kunnen allemaal ook zonder doping knoerthard fietsen.
Voetbal is totaal niet vergelijkbaar, dat gaat om techniek. Wielrennen is vrij basic, rammen op de pedalen en gaan. Ook al speelt techniek natuurlijk wel een rol, maar veel minder dan bij voetbal.
Kijk naar atletiek, de sport leeft nog steeds terwijl in veel disciplines het niveau is gezakt nadat de Oostblok dopingtrein verdween.. Mensen klappen ook als iemand de kogel 21 meter gooit i.p.v. 23 meter. Daarbij is atletiek overigens nog steeds een vuile sport, maar minder vuil dan in de jaren 70 en 80.
De strijd tegen doping zal alleen maar toenemen en eerlijk gezegd kan de sport renners als Vino missen als kiespijn.
Haal Vino uit de uitslag en de rit weg en je krijgt gewoon een andere strijd. Dat zie je ook nu Basso, Ullrich, Mancebo etc niet meer in de Tour rijden. Strijd tussen Contador en Rasmussen is net zo fraai als tussen andere renners in vorige jaren. Ook al steek ik zeker niet mijn hand in het vuur voor Rasmussen en al helemaal niet voor Contador.
doe je paardenbril een af en je zal zien dat geen enkel prof clean is.ze beschikken allemaal over zelfde middellen die ze toegestopt krijgen uit de medische industrie zelf.en kom niet af dat het geen waar is;want zit al lang genoeg in het wielrennen
Het is een beetje vreemd om te stellen dat alleen met doping er mooie strijd te zien zal zijn.
Vandaag weer een positief geval er bij overigens.
Het is niet vreemd om te stellen dat er zonder doping geen strijd te zien zal zijn. Het herstel zal trager gaan zoals ik al zei, zowel tijdens als na de rit wat zeker wel zorgt voor minder strijd.
Ah daarom was er zeker in de Tours uit het verleden ook zo weinig strijd? Nu heb ik nooit 3 weken achtereen gekoerst maar wel eens een week of 2 iedere dag sparring wedstrijdjes gereden. Je wordt inderdaad minder fris, maar de strijd wordt er niet minder om.
Wie het meest fris blijft is ook zonder doping meestal de winnaar. Met doping is het verschil echt niet veel groter, klasse verloochent zich niet.
Ah daarom was er zeker in de Tours uit het verleden ook zo weinig strijd? .

Ik vergelijk niet met de Armstrong jaren, ik vergelijk met de jaren dat herstel bevorderende middelen niet bestonden. In die jaren was genoeg strijd.
De stelling dat iedereen gebruikt of moet gebruiken blijft een aanname, meer niet. Niet te bewijzen en ik kan ook niet bewijzen dat het er cleane renners zijn. Status quo dus. Maar renners beschuldigen zonder bewijs gaat me te ver, ook al is wel duidelijk dat er nog genoeg pakhazen rondlopen.