Fitness Seller

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
DiSTuRBeD zei:
Persoonlijk vind ik een grote don't: alle mannekes van rond de 20 over dezelfde kam scheren.

Ik vind zelf dat ik serieus bezig ben, ben gestart in september, heb voedselschema dat ik binnen een week (na mijn examens ga veranderen), ben van 66kg naar 80kg nu gegaan, biceps opgespannen van 33 naar 37cm, wel met wat vet erbij natuurlijk maar dat trainen we er dan wel weer af... Deze zomer wil ik nog niet cutten daar ik nog wat meer massa wil pakken.... Vanaf volgende week denk ik erover om die Max-ot eens gaan te proberen met een vriend van mij, want zonder spotter is dat onmogelijk, ... Probeer ook altijd tot het laatste te gaan, totdat m'n spieren "leeg" zijn de laatste set en dan zie je ze zo denken van: wat is die nou aan't het forceren?

En als je dan zelf vraagt aan een paar van de bredere mannen hoeveel keer ze eten per dag, is dat meestal drie ???, behalve dan een paar héél brede. En allemaal maar staren naar de chicks, terwijl ik liefst heb hoe minder hoe beter, want als je boven leg press moet gaan doen dat je kop zo rood word en het zweet over je lijf parelt terwijl er 10 chicks aan't cardio'en zijn en zoiets hebben van: wtf is die zich aan't uitsloven, kan dat plaatje nog niet naar omhoog krijgen... (laatste set) :), of als je kuiten aan't trainen bent op de leg press, ik krijg daar altijd verschrikkelijke pijn van in mijn kuiten maar probeer toch mijn reps te halen dus dat is altijd doorbijten... zie je ze ook kijken van: stop er dan toch mee...

Ook is er zo'n begeleider die niet veel van jeugd moet hebben, geen respect etc... Zal wel in veel gevallen kloppen maar toch. Hij vraagt nog liever een oude bompa die enkel cardio doet om te spotten, terwijl zijn benchpress nu ook niet ZO ongelofelijk zwaar was, hoop daar binnen paar weken ook aan te zitten.

Grtz
DiS

dus?

Sport2000 zei:
kzie dat gejank om wijfen niet zo, van mij mogen ze er best zitten, let er toch niet op als ik bezig ben :cool:
Nou, lekkere wijven zijn een DO hoor!! Je testosterongehalte schiet omhoog ;)
Verder:
DO:
- Hardcore muziek
- Snoeihard trainen
- Elkaar helpen (spotten)
- Tips uitwisselen
- Kapot gaan, en met een voldaan gevoel (en een PR) naar huis
- Als ouwe kerel van 60 nog 2/3 x in de week trainen (respect voor!)
DON'T:
- Top 40 muziek
- Vragen of de muziek zachter kan
- Oefeningen totaal verkeerd uitvoeren om maar zoveel mogelijk gewicht te pakken
- Verkeerd spotten
- Apparaten bezet houden

Ik ben dan misschien een persoon die zich niet zo snel ergert en ik denk altijd maar verschil moet er wezen en ik ben ook niet in 1 dag op het gewicht gekomen van vandaag de dag dus ik heb respect voor een ieder die besloten heeft te gaan sporten waar ik me soms aan erger zijn die mensen die je gaan vertellen dat het niet gezond is dat je zoveel eet en traint ??? . Dit zijn in mijn ervaring dan ook vaak de mensen die thuis op de bank commentaar leveren en het zoveelste jointje of sigaretje opsteken of zich weer klem in de chips vreten nou volgens mij is dat niet gezond!

do's- elkaar helpen tips geven
- gewichten opruimen
- elkaar ook respecteren als de meningen verschillen
- losse gewichten

don'ts - jezelf reanimeren tijdens het bankdrukken.
- oefeningen uitvoeren alsof je bezeten bent.
- je ego harder trainen als je spieren
- zeuren en zeiken over anderen. shut the **** up and squat!!!

Vandaag weer lopen bankdrukken met mijn vaste spotter. Een aardige gozer alleen hij zit telkens te zeiken dat ik te weinig kilo bankdruk (wat een ander kan bankdrukken boeit me geen reet en ik probeer voor mezelf zoveel mogelijk kilo´s te pakken). Ik wordt er onderhand een beetje agressief van. Het gaat uiteindelijk om het resultaat is mijn mening. Bovendien zie ik bij mezelf veel meer progressie dan bij hem aangezien mijn voeding en rust veel beter in orde zijn. Stats zijn leuk maar het is uiteindelijk hoe je eruit als je jezelf in de spiegel ziet met de juiste verhoudingen.

Dus een don´t.. niet zeiken over anderen en kijk naar eerst naar jezelf

Emile zei:
Vandaag weer lopen bankdrukken met mijn vaste spotter. Een aardige gozer alleen hij zit telkens te zeiken dat ik te weinig kilo bankdruk (wat een ander kan bankdrukken boeit me geen reet en ik probeer voor mezelf zoveel mogelijk kilo´s te pakken). Ik wordt er onderhand een beetje agressief van. Het gaat uiteindelijk om het resultaat is mijn mening. Bovendien zie ik bij mezelf veel meer progressie dan bij hem aangezien mijn voeding en rust veel beter in orde zijn. Stats zijn leuk maar het is uiteindelijk hoe je eruit als je jezelf in de spiegel ziet met de juiste verhoudingen.

schop m:D

Emile zei:

Ik neem aan dat jullie beide aan bodybuilding doen en niet aan powerlifting? Indien ja, wat is het ****ing probleem dan. Als hij zo gewichtsgeil is moet ie maar gaan powerliften.

@ chewie
Exercise in Voorburg ( julianaplein, boven de hema zit et)

Don't
vrouwen in de kleedkamer die lopen te zeiken over hun hoofdpijn en blessures enzo

Ohja, een DON'T voor de vrouwen, die wat mij betreft verder alleen maar bij DO's betrokken zijn :D

De opmerking, "het moet niet TE worden..." begint me zolangzamerhand te irriteren.

Ik wil gewoon huge worden, kan me geen reet schelen wat je er van vindt !

Verder wel even goede vrienden hoor, slijm :nanner: :rocker: :heart: :eyebrow:

ik ga gaan trainen maar ik zever ook wel es,je hebt trouwens toch altijd 1min rust,dan kan je toch wel es zevere zeker tegen andere manne komaan asjeblief.
en voor de rest tja ieder doe zen goesting belle enzo pfff zolang ze mij ma nie storen :)

leGionellz zei:
De opmerking, "het moet niet TE worden..." begint me zolangzamerhand te irriteren.

Ik wil gewoon huge worden, kan me geen reet schelen wat je er van vindt !
Zo is dat:thumbs:
We trainen toch zeker om HUUUUUUUUUUUUGE te worden! :mad:

Black Knight zei:

Wat een instelling soms ja,.....staat zo een kerel in de kleedkamer te zeiken tegen zijn maat dat ie niet zo'n zin heeft, maar dat ie even rustig de benen gaat doen, het moet wel leuk blijven.....beter iets doen dan niets was zijn motto :rolleyes:

Nou, ik ken nog een motto: go hard or go home!

Cheta zei:
@ chewie
Exercise in Voorburg ( julianaplein, boven de hema zit et)

Don't
vrouwen in de kleedkamer die lopen te zeiken over hun hoofdpijn en blessures enzo
Ok en hoe is het daar mbt aanwezigheid zware db's, squatrack, drukte, genoeg ruimte om te Dl-en etc?

huckfinn zei:
Wat een instelling soms ja,.....staat zo een kerel in de kleedkamer te zeiken tegen zijn maat dat ie niet zo'n zin heeft, maar dat ie even rustig de benen gaat doen, het moet wel leuk blijven.....beter iets doen dan niets was zijn motto :rolleyes:

Nou, ik ken nog een motto: go hard or go home!
BrEeZAh's:thumbd:

Mijn motto: no pain no gain :D

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:

vrouwen/meiden zeggen vaak: ''beetje gespierd is wel mooi maar niet TE...''
Kijk dan ergens anders naar ofzo ???

gasten met slippers aan. vind ik zo lomp overkomen!

nog maar eentje dan:D kwas gisteren buik aan t trainen, maar dat doe ik vaak op zo'n extensionbankje waar je normaal gesproken onderrug op doet, zon schuin geval dus met rollen waar je je voeten onder kan doen.
gaa een stel bejaarden naar de instructeur om te klagen dat ik de oefening verkeerd om doe??? :rolleyes:
de instructeur kwam het me vertellen, ik ben er maar niet op ingegaan:D ze dacht zelf ook van; wat een zolen. . . .
oftewel, domme bejaarden zijn een DONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:

Ik heb ook nog een mooie van gisteravond.

Ving een gesprek van 2 gasten rond de 30/40 op. Ze waren aan het bankdrukken (hoe kan het ook anders). Zegt de een tegen de ander: "laten we nu maar stoppen, anders heb ik morgen spierpijn".

Nou, je kon mij wegdragen. Wat heb ik toen gelachen zeg :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven