DiSTuRBeD zei:Persoonlijk vind ik een grote don't: alle mannekes van rond de 20 over dezelfde kam scheren.
Ik vind zelf dat ik serieus bezig ben, ben gestart in september, heb voedselschema dat ik binnen een week (na mijn examens ga veranderen), ben van 66kg naar 80kg nu gegaan, biceps opgespannen van 33 naar 37cm, wel met wat vet erbij natuurlijk maar dat trainen we er dan wel weer af... Deze zomer wil ik nog niet cutten daar ik nog wat meer massa wil pakken.... Vanaf volgende week denk ik erover om die Max-ot eens gaan te proberen met een vriend van mij, want zonder spotter is dat onmogelijk, ... Probeer ook altijd tot het laatste te gaan, totdat m'n spieren "leeg" zijn de laatste set en dan zie je ze zo denken van: wat is die nou aan't het forceren?
En als je dan zelf vraagt aan een paar van de bredere mannen hoeveel keer ze eten per dag, is dat meestal drie, behalve dan een paar héél brede. En allemaal maar staren naar de chicks, terwijl ik liefst heb hoe minder hoe beter, want als je boven leg press moet gaan doen dat je kop zo rood word en het zweet over je lijf parelt terwijl er 10 chicks aan't cardio'en zijn en zoiets hebben van: wtf is die zich aan't uitsloven, kan dat plaatje nog niet naar omhoog krijgen... (laatste set)
, of als je kuiten aan't trainen bent op de leg press, ik krijg daar altijd verschrikkelijke pijn van in mijn kuiten maar probeer toch mijn reps te halen dus dat is altijd doorbijten... zie je ze ook kijken van: stop er dan toch mee...
Ook is er zo'n begeleider die niet veel van jeugd moet hebben, geen respect etc... Zal wel in veel gevallen kloppen maar toch. Hij vraagt nog liever een oude bompa die enkel cardio doet om te spotten, terwijl zijn benchpress nu ook niet ZO ongelofelijk zwaar was, hoop daar binnen paar weken ook aan te zitten.
Grtz
DiS
dus?

, behalve dan een paar héél brede. En allemaal maar staren naar de chicks, terwijl ik liefst heb hoe minder hoe beter, want als je boven leg press moet gaan doen dat je kop zo rood word en het zweet over je lijf parelt terwijl er 10 chicks aan't cardio'en zijn en zoiets hebben van: wtf is die zich aan't uitsloven, kan dat plaatje nog niet naar omhoog krijgen... (laatste set)
, of als je kuiten aan't trainen bent op de leg press, ik krijg daar altijd verschrikkelijke pijn van in mijn kuiten maar probeer toch mijn reps te halen dus dat is altijd doorbijten... zie je ze ook kijken van: stop er dan toch mee...