XXL Nutrition

Double Kettlebell Clean and Press

• Topic Starter Topic Starter
Is allemaal begonnen door antidepressieva toen ik 15 was daarna daarmee in 1x gestopt, daarna pscyhose door gegregen en 4 verchillende psychidelica gebruikt in psychose en wiet dan is je leven wel GG ja well played

Pyshcitaiatrie heeft me gefaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb meer dan 1 gram caffeine dagelijks nodig om te functioneren omdat ik een halfe gram antipsychoticas per maand moet innemen en dan als nog voel ik me altijd fucked up vaak als ik ga slapen hoop ik dat ik niet meer wakker word

Psycyhiattrie joden hebben mijn leven verknald, en ook mijn drugs gebruik

Maar komt wel goed

Succes Mark, en denk aan je taalgebruik. Fijn dat je het van je af mag schrijven hier, en ik stoor me er niet aan !

❤️

Daar istie weer🤗

Zei ik toch al.
Komt altijd weer terug.
Hou vol en sterkte met alles. :wl:

Voel me alweer beter... Stemming wisselt vaak, hopelijk gaat het veranderen als de Abilify eraf is.

Voel me alweer beter... Stemming wisselt vaak, hopelijk gaat het veranderen als de Abilify eraf is.
Heeft dit ook van invloed op je trainingskeuze / dieetkeuze? Oprechte vraag.

Als in: je stemming wisselt dus ga je ook ineens andere keuzes maken in andere onderwerpen zoals voeding en training?

Heeft dit ook van invloed op je trainingskeuze / dieetkeuze? Oprechte vraag.

Als in: je stemming wisselt dus ga je ook ineens andere keuzes maken in andere onderwerpen zoals voeding en training?
Abilify zorgt ervoor dat ik alles altijd wil veranderen, constant wijzingen maken in alles
Ook compulsief steeds naar albert heijn gaan als ik geld heb

Sorry voor de rare shit die ik post mensen heb er soms geen controle over

Volgens ChatGPT ga ik goede gains maken als de Abilify er eindelijk af is.
Goede vooruitzichten

1000179991.jpg

Omdat het weer bijna 4 weken is sinds vorige antipsychotica injecties heb ik weer ok shape

Terug
Naar boven