XXL Nutrition

draaierig in de gym

Bezoekers in dit topic

Speci

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2009
Berichten
164
Waardering
6
Lengte
1m74
Massa
72kg
De laatste maanden gebeurd het regelmatig dat ik tijdens mijn training plots enorm draaierig wordt.
het duurt een dikke 5 min. maar dan echt hard, ik moet dan op de grond gaan zitten en men ogen dicht doen. Na 5 min. is het terug gedaan en kan ik zonder problemen verder trainen.

Ik zit momenteel in een cut dus ik dacht eerst te weinig eten maar ik heb er vroeger nooit last van gehad. Ik moet ook niet overgeven, ben niet misselijk.

Iemand dit ook al voorgehad of weet waaraan dit kan liggen ?

Ik heb al gehoord van men mensen die op nuchter maag trainen dat ze dit ook hebben maar dan duurt het maar een paar seconden, bij mij zeker 5 min. dus ik vermoed iets anders.
 
Ik heb er ook wel eens last van maar bijlange na geen 5 minuten.
 
De laatste maanden gebeurd het regelmatig dat ik tijdens mijn training plots enorm draaierig wordt.
het duurt een dikke 5 min. maar dan echt hard, ik moet dan op de grond gaan zitten en men ogen dicht doen. Na 5 min. is het terug gedaan en kan ik zonder problemen verder trainen.

Ik zit momenteel in een cut dus ik dacht eerst te weinig eten maar ik heb er vroeger nooit last van gehad. Ik moet ook niet overgeven, ben niet misselijk.

Iemand dit ook al voorgehad of weet waaraan dit kan liggen ?

Ik heb al gehoord van men mensen die op nuchter maag trainen dat ze dit ook hebben maar dan duurt het maar een paar seconden, bij mij zeker 5 min. dus ik vermoed iets anders.
Gebrek aan carbs mss icm te zwaar trainen??
 
Ik denk dat het ook aan de koolhydraten zal liggen. Anders weet ik het niet.

Probeer anders een banaantje 15 minuten voor je sporten in te nemen.
Banaantje voor het sporten doet wonderen :-)
 
Heb het tot nu toe misschien 2/3x keer gehad. Maar dan meestal nadat ik het zware achter de rug had en begon aan de abs werd ik wel eens zwart voor de ogen.
Dit was overigens gewoon in de bulk.
 
Bloeddruk mss en een paar metingen wilt niks zeggen, bij sommige metingen had ik 12/7 maar na een 24 uren meting zat ik soms maar aan 9/6 en aan langer tijd. Succes verder
 
Ik denk inderdaad ook aan je bloeddruk. Is het hetzelfde gevoel dat je krijgt wanneer je (bijvoorbeeld) ineens heel snel opstaat van de bank. Dan ben ik ook wel eens draaierig. Je lichaam heeft dan nog niet al het bloed rondgepompt in je lichaam... al duurt dat gevoel bij mij maar heel even, dat het bij jou 5 minuten aanhoudt is wel opmerkelijk.
 
Gebrek aan suiker ! Heb ik ook gehad, liefst altijd snelle suikers zoals dextro of zelfs suikerklontjes meenemen tijden je workout en achterover gooien helpt gegarandeerd !
 
Ik herken dit idd ook , suikerdip
Ik eet als PWO rijstewafel met pindakaas en banaan en dan heb ik er opmerkelijk minder last van
 
Hebben jullie soms ook last van gapen ?

Ik kan midden in het staan squatten bvb soms behoorlijk moeten gapen in de rust-momenten...
te kort aan zuurstof misschien ?
Ik slaap nochtans goed en voldoende...

ps: sorry voor het inpikken op je draadje Speci
 
Hebben jullie soms ook last van gapen ?

Ik kan midden in het staan squatten bvb soms behoorlijk moeten gapen in de rust-momenten...
te kort aan zuurstof misschien ?
Ik slaap nochtans goed en voldoende...

ps: sorry voor het inpikken op je draadje Speci

Heb ik ook regelmatig last van inderdaad, maar ik ben dan ook altijd moe.
 
Heb dit ook gehad .. hyperventilatie ...
 
Back
Naar boven