XXL Nutrition

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
sossa vriend, ik geef mezelf nog 1 zomertje en dan ben ik verslaafd

Toch wel in combi met alcohol he? Want sos is de saaiste drug ooit.

jajaja 1+1=3

sos op zichzelf is waardeloos. Alcohol op zichzelf ook.
Maar alcohol en sos samen.....goddamn one hell of drug.

Tuurlijk het kan qua effecten niet eens in de schaduw staan van xtc, maar ik ben klaar met xtc en mdma omdat het een brute invloed heeft op m'n lichamelijke en geestelijke gesteldheid afterwards.

RickJamesCocaine.jpg

7 ervan gebruikt. Ghb overall het beste.
Maar het is een dik maand geleden dat ik laatst ghb hebt gepakt en heb niet meer de 'drang' als vroeger om te experimenteren. Denk dat die fase van m'n leven voorbij is :p

jajaja 1+1=3

Tuurlijk het kan qua effecten niet eens in de schaduw staan van xtc, maar ik ben klaar met xtc en mdma omdat het een brute invloed heeft op m'n lichamelijke en geestelijke gesteldheid afterwards.

is het niet eens tijd om volwassen te worden en helemaal te kappen met die shit?

haha heb je zeker van zo'n oude bejaarde gehoord

nee man, juist serieuze bronnen:eek:

Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken
ga in de toekomst wel eens een keer een jointje roken, gewoon om te zien what the big deal is:)
verder ga ik ook misschien nog wel eens ooit een xtc-pilletje pakken of wat paddo's. Wil wel eens zien wat er gebeurd:D ben van nature al hyper:D
maarja, eerst staat buff worden op mn lijst, daarna komt deze shit uitproberen:p

Deze resultaten had ik niet verwacht drugs en bb gaan toch niet samen.
Buiten wat ghb.
Ben blij dat ik er af ben door bb vanzelf was ik nooit van mijn weekend verslaving pep afgekomen.
Alleen afentoe nog eens een G'tje.

Alles behalve: GHB, Crystal Meth en Ketamine.

Verder opium, dmt, vliegenzwam, ayahuasca (of zoiets), benzo's en de doornappel (let op doornappel niet proberen!!! is niet te doseren en lag er zelf van in het ziekenhuis).

Laatst bewerkt:
jajaja 1+1=3

Echt waar? Heb wel eens een lekker lijntje gesnoven toen ik bijna niet meer kon lopen door al die drank. Ik werd er wel gelijk ****ing fit van en liep een beetje als een patser, maar daar bleef het ook bij. Behalve beetje nerveus geirriteerd gevoel dan. Vond er geen hol aan en zal het ook nooit meer doen. Net zoals mdma trouwens, wat een gay troep zeg.

Paddo's zijn mij trouwens ook te vaag. Daarom ben ik ook nooit aan de LSD gegaan want dat ga ik echt niet durven.

Alles behalve: GHB, Crystal Meth en Ketamine.

Verder opium, dmt, vliegenzwam, benzo's en de doornappel (let op doornappel niet proberen!!! is niet te doseren en lag er zelf van in het ziekenhuis).

Doornappel? Wat the hell is dat? Wat is het effect

Nog nooit. En dat zal voor altijd zo blijven.

als ik sos heb moet ik doorgaan, als die shit op is ben ik serieus niet meer te genieten. enige optie is dan doorzuipen zodat ik zo lam als een tak ben :D

xtc is ook vet, lekker space. of speed, is lekker goedkoop en voel je goed :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven