XXL Nutrition

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar]

Als je paddo's en LSD al vaag vindt begin dan zeker niet aan de doornappel, ayahuasca of vliegenzwam!

Ja ik kan er niet goed tegen als ik niet de volledige controle over mezelf heb (of althans de illusie van controle heb). Ik ga heel hard nadenken over esoterische zaken. Heb dan gewoon geen rust in mijn hoofd en kan er dan ook niet van genieten. Bovendien heb ik wel schrik van badtrips. En als ik het zo lees op het psychonaut forum adviseren de meeste hardcore mensen het ook niet te doen omdat het ECHT lijp spul is. Wat zag je dan in hemelsnaam?
 
Echt waar? Heb wel eens een lekker lijntje gesnoven toen ik bijna niet meer kon lopen door al die drank. Ik werd er wel gelijk ****ing fit van en liep een beetje als een patser, maar daar bleef het ook bij. Behalve beetje nerveus geirriteerd gevoel dan. Vond er geen hol aan en zal het ook nooit meer doen. Net zoals mdma trouwens, wat een gay troep zeg.

Dat nerveuze geïrriteerde gevoel ken ik ja.
Dat is cocaïne. Eigenlijk wordt je een klootzak ervan. De laatste tijd valt sos ook slecht bij mij, ik werd erg in mezelf gekeerd en wat argwanend tegen de rest. Lichtelijk arrogant. En dat ben ik van mezelf al een beetje, dus ik heb extra niet nodig.
Heel vaak vraag je je van sos af; hoezo gebruik ik het eigenlijk.
Ik heb me vaak afgevraagd wat de verslavende werking van sos was.
Nu weet ik het;
Sos wordt een soort duiveltje, een soort vriendje van je. Je gaat sos zien als een soort kameraadje. Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt. Er komt dus een stiekemheidsfactor bij kijken. Je kunt sos gebruiken vlak voordat je op een verjaardag binnenkomt. Of in de wc tijdens een feestje. En daarna weet je; ik heb iets in m'n bloed wat jullie niet weten, wat mij beter maakt.
Dat is het gevaar van sos. Het is te makkelijk om te nemen.
En als je een keer niet neemt, dan mis je wat. Je mist je maatje. Je mist die zelfingenomenheid die jij en je vriendje sos hebben. Je mist dat handje dat je beethoudt, dat vriendje die je ondersteund in een gesprek of omgeving met anderen.
En als je dat gevoel krijgt dan begin je ****ed te worden. Welkom verslaving.
 
Dat nerveuze geïrriteerde gevoel ken ik ja.
Dat is cocaïne. Eigenlijk wordt je een klootzak ervan. De laatste tijd valt sos ook slecht bij mij, ik werd erg in mezelf gekeerd en wat argwanend tegen de rest. Lichtelijk arrogant. En dat ben ik van mezelf al een beetje, dus ik heb extra niet nodig.
Heel vaak vraag je je van sos af; hoezo gebruik ik het eigenlijk.
Ik heb me vaak afgevraagd wat de verslavende werking van sos was.
Nu weet ik het;
Sos wordt een soort duiveltje, een soort vriendje van je. Je gaat sos zien als een soort kameraadje. Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt. Er komt dus een stiekemheidsfactor bij kijken. Je kunt sos gebruiken vlak voordat je op een verjaardag binnenkomt. Of in de wc tijdens een feestje. En daarna weet je; ik heb iets in m'n bloed wat jullie niet weten, wat mij beter maakt.
Dat is het gevaar van sos. Het is te makkelijk om te nemen.
En als je een keer niet neemt, dan mis je wat. Je mist je maatje. Je mist die zelfingenomenheid die jij en je vriendje sos hebben. Je mist dat handje dat je beethoudt, dat vriendje die je ondersteund in een gesprek of omgeving met anderen.
En als je dat gevoel krijgt dan begin je ****ed te worden. Welkom verslaving.

Ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Daarom heb ik mezelf voorgenomen om daar niet aan te beginnen want de asshole factor is bij mij ook groot (zelfs als ik gezopen heb).
 
Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt.


dat zie je toch al snel?? Vindt het zelf de idiootste drug die er is.. nooit zelf gekocht. Als iemand het me aanbood snoof ik het wel op, maar na een X of 30 kwam ik tot de conclusie dat ik van die troep me alleen maar slecht ga voelen en sindsdien doe ik het niet meer.

Heb het ook een stuk of 10x gebased, maar ook dat kon me niet bekoren.

Maar ik was een speedfreak, iedereen is verschillend natuurlijk.
 
dat zie je toch al snel?? Vindt het zelf de idiootste drug die er is.. nooit zelf gekocht.

Ik ken genoeg mensen die het doen, en je moet ze echt goed kennen om te zien dat ze aan de sos zitten.
 
De gevorderde gebruiker kan zijn gebruik aardig verbergen.
Ik heb er wel een radar voor maar zeker als je zelf geen ervaren gebruiker bent dan herken je de subtiele symptonen maar zelden.

En dat is tricky van sos.
 
Dat nerveuze geïrriteerde gevoel ken ik ja.
Dat is cocaïne. Eigenlijk wordt je een klootzak ervan. De laatste tijd valt sos ook slecht bij mij, ik werd erg in mezelf gekeerd en wat argwanend tegen de rest. Lichtelijk arrogant. En dat ben ik van mezelf al een beetje, dus ik heb extra niet nodig.
Heel vaak vraag je je van sos af; hoezo gebruik ik het eigenlijk.
Ik heb me vaak afgevraagd wat de verslavende werking van sos was.
Nu weet ik het;
Sos wordt een soort duiveltje, een soort vriendje van je. Je gaat sos zien als een soort kameraadje. Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt. Er komt dus een stiekemheidsfactor bij kijken. Je kunt sos gebruiken vlak voordat je op een verjaardag binnenkomt. Of in de wc tijdens een feestje. En daarna weet je; ik heb iets in m'n bloed wat jullie niet weten, wat mij beter maakt.
Dat is het gevaar van sos. Het is te makkelijk om te nemen.
En als je een keer niet neemt, dan mis je wat. Je mist je maatje. Je mist die zelfingenomenheid die jij en je vriendje sos hebben. Je mist dat handje dat je beethoudt, dat vriendje die je ondersteund in een gesprek of omgeving met anderen.
En als je dat gevoel krijgt dan begin je ****ed te worden. Welkom verslaving.
klopt ja, sos maakt je wel de man, dat gevoel wil je gewoon vasthouden. op het moment zelf moet ik echt blijven doorgaan om relaxed te blijven maar verder ben ik niet verslavingsgevoelig, als ik nuchter ben kan ik de drang weerstaan. zelfde met sigaretten eigenlijk of drank.
 
De gevorderde gebruiker kan zijn gebruik aardig verbergen.
Ik heb er wel een radar voor maar zeker als je zelf geen ervaren gebruiker bent dan herken je de subtiele symptonen maar zelden.

En dat is tricky van sos.

bedoel je gewoon je ogen en gezichtsuitdrukking of echt gesprekken met iemand hebben? want met dat laatste val je wat eerder door de mand denk ik, zeker bij iemand die jou kent.
 
bedoel je gewoon je ogen en gezichtsuitdrukking of echt gesprekken met iemand hebben? want met dat laatste val je wat eerder door de mand denk ik, zeker bij iemand die jou kent.

Eerder gedragskenmerken, sos is vaak lastig te zien aan de ogen al kijken mensen met sos vaak glaziger door je heen. Je ziet dat hun interne dialoog op volle toeren is en ze eigenlijk jou niet de volle aandacht geven en meer bezig zijn met hun eigen gedachten. Onrustig gedrag is ook echt kenmerkend. Mensen die kort van de sos zijn die zijn niet de rust zelve. Ze hoeven niet eens veel te praten, maar ze gaan vaker opstaan om wat te drinken te pakken, spelen met een aansteker, meer om zich heen kijken, etc.
Vaker de neus ophalen, alsof ze verkouden zijn. Vaker aan hun neus zitten, omdat ze bang zijn dat er nog wat wits zit.
Als je de persoon goed kent dan weet je hoe sociaal en communicatief vaardig die persoon is. Als hij voor zijn doen overdreven sociaal of communicatief is dan weet je in principe dat er iets niet klopt.
Dat soort dingen.
Maar zoals ik al zei; ervaren gebruikers maken er een sport van om onder de radar te blijven, dat is namelijk een deel van het gebruiken. Zo kort mogelijk worden zonder dat iemand het merkt.
 
Xtc, Paddo's, Cannabis, GHB/GBL, Ketamine, Ephedrine, Codeïne.

Verder dingen als poppers en lachgas. En 'the usual' nicotine, cafeïne, alcohol.

Beste is xtc/ghb combo imo.
 
beste is lsd imo, doe het wel altijd alleen, betrek nooit meer iemand in mijn trip.

Het is volgens mij de enige drug die 100% onschadelijk voor je gezondheid is (in normale hoeveelheid dan).
Het is ook echt iets voor als je wat ouder bent.. je kan er enkel plezier aan beleven wanneer je in staat bent op een vreedzame manier te communiceren met jezelf. Toen ik jong was vond ik het maar niks.
 
^ Hoeveel zaden had je geslikt en hoe volwassen was de plant? Ik heb een tijd lang veel gelezen over tropanen en ben er daarom nooit aan begonnen, maar altijd interessant om verhalen uit eerste hand te horen.

In Griekenland weleens wat sporen van m'n vingers afgelikt na het ruw openen van een pod, droge slijmvliezen, dufheid en wat mistig zicht van gehad voor zo'n 6 uur.
 
wiet op top!
 
De gevorderde gebruiker kan zijn gebruik aardig verbergen.
Ik heb er wel een radar voor maar zeker als je zelf geen ervaren gebruiker bent dan herken je de subtiele symptonen maar zelden.

En dat is tricky van sos.

haha, ik zie bij jou altijd gelijk als je sos gebruikt hebt....
 
Gaat het over wat we regelmatig gebruiken? of probeert hebben?

Ben nu van het 1e uitgegaan en heb dus alleen speed + ghb gekozen.

Wat je ooit al hebt geprobeerd of het nu een dag geleden of meer of 10jaar geleden was, speelt geen rol ;)
 
Ik zou er toch zeker alcohol bijzetten, hoor. Is totaal geen reden waarom je dat zou moeten opsplitsen.

Mss wel een punt, maar je weet dat alcohol de duidelijke nr 1 ging zijn, ik was eerder benieuwd wat het ging zijn buiten alcohol, voorlopig is dat cannabis voor xtc en de niet-gebruikers.
 
ghb, gbl. ephi, caffeine, nicotine, weed, xtc, paddo's lsd en modalert waar ik nog wel eens een stripje van wil nemen

van alles niet veel gebruikt misschien 2 a 3 keer behalve ghb
 
Wiet/hasj verder (nog) niks.
 
shit, ik heb me vergist heb 1 keer een opiaat gebruikt.
Toch niet zo heilig als ik me voordeed dus.
 
Back
Naar boven