RaaR MaaR WaaR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ayahuasca en Mescaline als grootmoeder en grootvader als een zeldzaamheid vanwege de intense diepgang en duur.

Speed en Cocaïne: je denkt dat je beter / sterker bent, maar je bent het niet, je voelt je alleen maar sterker, maar je stoot mensen af, bent arrogant .. -> Negatieve macht, je draait jezelf een rad voor de ogen.
XTC, je bent enorm gelukkig, maar je voelt je té hot, en het geluk draait volledig om jou, je bent te gelukkig.. XTC is nog altijd m'n nummer 1, er heeft nog niets dat gevoel overtroffen!
GHB is een soort milde vorm van XTC bij lage dosissen, maar dat echt gelukzalige gevoel ontbreekt, dat actieve ook, en het bewustzijnsveranderde ook.. Bij hoge dosissen val je bijna in slaap -> niet echt comfortabel in een discotheek. Bij lage dossisen blijf je precies nuchter, maar ook net niet.. Effect in lage dosissen vind ik een pak leuker, maar je bewustzijn, je blijft precies nuchter.. als je een nuchter uitstapje wil maken met geen kater -> neem dan ghb, maar niet teveel.
GHB , helemaal heerlijk als m'n vriendin het ook nog eens gebruikt.
Toch lees ik geregeld dat GHB totaal niet gelijkend is met XTC , maatjes van me gebruiken ook geregeld x maar die zeggen dat het een wereld van verschil is. Zelf nooit x gebruikt.
Damn, hoeveel ****ing geluk moet je niet hebben als je vriendin ook niet schroomt van GHB.
Lucky ****ing bastards![]()
Sinds de eerste avond dat ik samen met mijn vriendin in bed lig, ben ik al bezig om haar richting ghb te pushen
XTC, je bent enorm gelukkig, maar je voelt je té hot, en het geluk draait volledig om jou, je bent te gelukkig.. XTC is nog altijd m'n nummer 1, er heeft nog niets dat gevoel overtroffen!
Dan had ik het verhaal niet helemaal begrependat zegt ie ook hoor. ghb is gewoon een beetje het effect van alcohol en een beetje van X

Damn, hoeveel ****ing geluk moet je niet hebben als je vriendin ook niet schroomt van GHB.
Lucky ****ing bastards![]()

GHB , helemaal heerlijk als m'n vriendin het ook nog eens gebruikt.
Toch lees ik geregeld dat GHB totaal niet gelijkend is met XTC , maatjes van me gebruiken ook geregeld x maar die zeggen dat het een wereld van verschil is. Zelf nooit x gebruikt.
Van wiet is het precies of je moet nog iets doen, er aan proberen te denken zodat je je voelt als xtc, maar eigenlijk voel je je nooit zo.
pas op, ik neem ook wel graag XTC of MDMA kristallen hoor, maar het houdt je voor de gek. Je denkt dat je je goed voelt, maar het laat gewoon meer serotine vrijkomen. Achteraf heb je er lang een leeg gevoel bij.
Ik verkies liever drugs die me meer kunnen leren over mezelf of tenminste mij niet voor de gek houden. LSD is voor mij de max! maar iedereen is weer anders en daar heb ik dan ook veel respect voor.
^
Hoeveel zaden had je geslikt en hoe volwassen was de plant? Ik heb een tijd lang veel gelezen over tropanen en ben er daarom nooit aan begonnen, maar altijd interessant om verhalen uit eerste hand te horen.