XXL Nutrition

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Speed, XTC, Paddo's, Cocaïne, Poppers.

Speed en Cocaïne: je denkt dat je beter / sterker bent, maar je bent het niet, je voelt je alleen maar sterker, maar je stoot mensen af, bent arrogant .. -> Negatieve macht, je draait jezelf een rad voor de ogen.

XTC, je bent enorm gelukkig, maar je voelt je té hot, en het geluk draait volledig om jou, je bent te gelukkig.. XTC is nog altijd m'n nummer 1, er heeft nog niets dat gevoel overtroffen!

GHB is een soort milde vorm van XTC bij lage dosissen, maar dat echt gelukzalige gevoel ontbreekt, dat actieve ook, en het bewustzijnsveranderde ook.. Bij hoge dosissen val je bijna in slaap -> niet echt comfortabel in een discotheek. Bij lage dossisen blijf je precies nuchter, maar ook net niet.. Effect in lage dosissen vind ik een pak leuker, maar je bewustzijn, je blijft precies nuchter.. als je een nuchter uitstapje wil maken met geen kater -> neem dan ghb, maar niet teveel.

Laatst bewerkt:
LSD, Paddo's, DMT, wiet als regulars. Ayahuasca en Mescaline als grootmoeder en grootvader als een zeldzaamheid vanwege de intense diepgang en duur. Salvia, Ketamine en 2CB heel soms.

GHB , helemaal heerlijk als m'n vriendin het ook nog eens gebruikt. :)

Speed en Cocaïne: je denkt dat je beter / sterker bent, maar je bent het niet, je voelt je alleen maar sterker, maar je stoot mensen af, bent arrogant .. -> Negatieve macht, je draait jezelf een rad voor de ogen.

XTC, je bent enorm gelukkig, maar je voelt je té hot, en het geluk draait volledig om jou, je bent te gelukkig.. XTC is nog altijd m'n nummer 1, er heeft nog niets dat gevoel overtroffen!

GHB is een soort milde vorm van XTC bij lage dosissen, maar dat echt gelukzalige gevoel ontbreekt, dat actieve ook, en het bewustzijnsveranderde ook.. Bij hoge dosissen val je bijna in slaap -> niet echt comfortabel in een discotheek. Bij lage dossisen blijf je precies nuchter, maar ook net niet.. Effect in lage dosissen vind ik een pak leuker, maar je bewustzijn, je blijft precies nuchter.. als je een nuchter uitstapje wil maken met geen kater -> neem dan ghb, maar niet teveel.

Toch lees ik geregeld dat GHB totaal niet gelijkend is met XTC , maatjes van me gebruiken ook geregeld x maar die zeggen dat het een wereld van verschil is. Zelf nooit x gebruikt.

Toch lees ik geregeld dat GHB totaal niet gelijkend is met XTC , maatjes van me gebruiken ook geregeld x maar die zeggen dat het een wereld van verschil is. Zelf nooit x gebruikt.

dat zegt ie ook hoor. ghb is gewoon een beetje het effect van alcohol en een beetje van X

Damn, hoeveel ****ing geluk moet je niet hebben als je vriendin ook niet schroomt van GHB.

Lucky ****ing bastards :D

Als het je lukt, then teach me how :p

I'll keep ya posted.

dat zegt ie ook hoor. ghb is gewoon een beetje het effect van alcohol en een beetje van X
Dan had ik het verhaal niet helemaal begrepen :D

Damn, hoeveel ****ing geluk moet je niet hebben als je vriendin ook niet schroomt van GHB.

Lucky ****ing bastards :D

Ze was eerst 110% anti drugs... op een gegeven moment kwam GHB ter sprake en coïtus enz... en ze wou het dan wel een keer proberen. Ze vond het de geilste nacht ooit en wil het vaker beleven...ze vraagt er soms zelfs om ;)

pas op, ik neem ook wel graag XTC of MDMA kristallen hoor, maar het houdt je voor de gek. Je denkt dat je je goed voelt, maar het laat gewoon meer serotine vrijkomen. Achteraf heb je er lang een leeg gevoel bij.

Ik verkies liever drugs die me meer kunnen leren over mezelf of tenminste mij niet voor de gek houden. LSD is voor mij de max! maar iedereen is weer anders en daar heb ik dan ook veel respect voor.

Idd, maar net zoals wiet doet het je soms denken aan xtc, heeft soms een vaag gevoel van xtc maar dan stukken minder, bv de tintelingen in je benen die je van ghb soms hebt me doen denken aan xtc.

Van wiet is het precies of je moet nog iets doen, er aan proberen te denken zodat je je voelt als xtc, maar eigenlijk voel je je nooit zo. Van xtc, moet je niet meer denken, het is er gewoon, het geluk, en het blijft.

Van wiet is het precies of je moet nog iets doen, er aan proberen te denken zodat je je voelt als xtc, maar eigenlijk voel je je nooit zo.

Dat komt omdat je in je geest teveel remmingen hebt om je helemaal te laten opgaan in de THC en niet de mentale kracht hebt om negatieve vibraties in je geest volledig af te sluiten.

pas op, ik neem ook wel graag XTC of MDMA kristallen hoor, maar het houdt je voor de gek. Je denkt dat je je goed voelt, maar het laat gewoon meer serotine vrijkomen. Achteraf heb je er lang een leeg gevoel bij.

Ik verkies liever drugs die me meer kunnen leren over mezelf of tenminste mij niet voor de gek houden. LSD is voor mij de max! maar iedereen is weer anders en daar heb ik dan ook veel respect voor.

Aha. Ik gebruik drugs omdat ik het lekker vind.
XTC is wel mijn favoriet.

Coke, XTC en cannabis (uiteraard hasj en weed)

^

Hoeveel zaden had je geslikt en hoe volwassen was de plant? Ik heb een tijd lang veel gelezen over tropanen en ben er daarom nooit aan begonnen, maar altijd interessant om verhalen uit eerste hand te horen.

Volgens mij kan je op zowat alles van de doornappel trippen. Heb nog nooit meer dan enkele zaadjes geprobeerd. Ook eens thee gezet van blaadjes van deze plant.

Onze vriend de doornappel heeft op verschillende individuen waarschijnlijk een ietwat andere uitwerking, maar bij mij is het zo dat ik na een tijd gewoon ECHT niet meer besef dat ik ietsgenomen heb, heel moeilijk uit te leggen... Daarom laat ik me altijd begeleiden als ik een ontmoeting heb met de boze tovenaaar..

Ik weet dat het in deze tijden eigenlijk not-done is om hierover te praten, maar eigenijk test ik ook de graad van dodelijkheid van dit soort geschenken van moeder natuur bij konijnen eerst. Wil niet opeens ergens dood gevonden worden, snap je?

Weinige jongere psychonauten beschikken nog over deze kennis, ik zal proberen hier nog wat kennis te delen, vooraleer ze voor altijd verdwenen is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven