XXL Nutrition

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Inderdaad, je moet echt wel goed geluimd zijn en je mag ook zeker geen schrik hebben om slecht te gaan, want dan kan het zeker slecht aflopen. Ik denk trouwens niet dat hij al een aandoening had, toch niet waar ik van op de hoogte ben. Hij had ook gewoon te veel genomen en liggen combineren etc .. Soms kunde is pech hebben e :D

Tja combi's met LSD zijn gewoon dom, meeste combi's met hallucinogene middelen zijn dom te noemen. Hoe goed dat ook gaat bij velen de kans op een bad trip neemt sterk toe als je hallucinogenen combineert met andere hallucinogene middelen of met opwekkende middelen. LSD op zich is sterk genoeg om los te nemen, waarom zou je die trip willen versterken? Neem dan een hogere dosis, ook al is de kans op 'out of control' dan wel groter. Maar liever 'out of control' dan een bad trip.

Een hoop geprobeerd in het verleden maar het effect van een hasj joint vond ik persoonlijk het lekkerste.

ooh lsd dat is wel sterk ja de eerste keer dat ik dat nam nam ik gelijk 2 hele zegels, omdat die eerste maar niet ging werken

gewoon 16 uur lang getript met natuurlijk ook bad trips

Poe poe wat een heftig effect is dat he. :D

:roflol:!
weed vind ik toch maar een fail drug, word er alleen paranoia en misselijk van, geef mij maar een gtje om te relaxen:cool:

weed sprak mij ook nooit echt aan, de eerste drug die ik nam was XTC

edit: 40 euro voor een gram ketamine is da een goeie prijs?

Laatst bewerkt:
:roflol:!
weed vind ik toch maar een fail drug, word er alleen paranoia en misselijk van, geef mij maar een gtje om te relaxen:cool:

weed sprak mij ook nooit echt aan, de eerste drug die ik nam was XTC

edit: 40 euro voor een gram ketamine is da een goeie prijs?

Waneer ga jij eens trainen:rolleyes:

Eerst maar eens paddo's zien te eten dan ofzo. :)

Wel k*t dat ze nu illegaal zijn. En met ze zelf te growen weet ik eht zo nog niet.

Valt ook gewoon op 'straat' te kopen hoor in belgie
Heb absoluut geen vriendenkring die verschillende soorten drugs neemt, enkel weed. Of af en toe een pilletje. Ben ook bagger in nieuwe contacten leggen. :D

Maar de truffels van azarius zijn vergelijkbaar zegt calibre me net. Iemand ervaring mee?

is 40 euro voor een gram ketamine nu een goeie prijs of niet?

zo meteen op VTM nieuws: alcohol is veel verslavender dan andere illegale drugs volgens een nederlandse studie

Net alsof we dat niet wisten, echter snap ik niet dat mensen nog zoveel boozen. Altijd brutaal naar de klote de dag erna, liever jointje of iets anders dan.

Terug
Naar boven