Gisteren nuchter gezeten in complex
Opt station voor dat ik mn trein had 2 jupilers gedronken en kmoest ineens kotsen

kan der blijkbaar niet meer tegen ofzo haha.
Daarna in complex wat aant rondhoren voor pillen aangezien er nu terug een goeie druk zou zijn maar niet echt iets gevonden, normaal ging zo'n gast ook witte mitsubishi's halen maar er niets meer van gezien. (hij heeft mn geld wel teruggeve).Daarna haddek iemand gevonden met speed maar die was weer just uitverkocht...
Maar toch hebbek mij geamuseerd, die muziek is daar zo gestoord dat je er vanzelf al high van word.
Die gast waar ik mee ging had zoveel weed gesmoord dat hij int station van sint niklaas al terug naar huis ging, echt raar aant doen enzo

. Daarna gwn met nog ander volk dat ook aant station zat complex binnegegaan, daar wel heel de avond op een stoeleke gezeten en ff meegesprongen toen een paar man me van mn stoel trok haha. Om 3 uur al naar buite gegaan en dan nog buitegezete omdat het opt einde echt te saai was, die gaste waar ik mee was hadden ineens ne halve gram ketamine gesnove samen met een paar pillen, maar voelde zich ni goe meer

.
Is echt de laatste keer dat ik zonder iets uit ga, tegewoordig ist echt een ramp met de drugs.