XXL Nutrition

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Vind het toch raar dat niemand klaagt over de slechte smaak dat ghb met zich meebrengt, zelfs met water is het moeilijk om in te nemen.

GHB valt nog goed mee tegenover GBL, de eerste dagen wilde ik het zelfs soms niet nemen voor die klote smaak. Heb het ook een keer puur genomen, damn dat doe ik nooit meer:eek:.
Ik kap het altijd in een klein beetje cola, dat de smaak iets beter is maar het belangrijkste dat het direct weg is, daarna direct nog cola bijzuipe dat die smaak weg is.

Water is niet te doen, beter cole bij drinken ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
GHB valt nog goed mee tegenover GBL, de eerste dagen wilde ik het zelfs soms niet nemen voor die klote smaak. Heb het ook een keer puur genomen, damn dat doe ik nooit meer:eek:.
Ik kap het altijd in een klein beetje cola, dat de smaak iets beter is maar het belangrijkste dat het direct weg is, daarna direct nog cola bijzuipe dat die smaak weg is.

Water is niet te doen, beter cole bij drinken ofzo.

Met cola inderdaad nog niet geprobeerd, dat zou mss wel een oplossing zijn.

Ik krijg eigenlijk nog beter gbl binnen dan ghb. Ghb doe ik op jouw manier, Medievil + dan nog eens neus dichtknijpen. Als ik waus ben, zou ik al eens zuiver durven nemen maar daar heb ik altijd meteen spijt van.Gbl kan ik gerust in een groot glas water doen en van drinken alsof het een lekker drankje is. Ooit eens gbl in melk gedaan, dat was wel niet te drinken. :D

Edit: Manny, fruitsap kan de smaak ooit héél goed verdoezelen.

Ik krijg eigenlijk nog beter gbl binnen dan ghb. Ghb doe ik op jouw manier, Medievil + dan nog eens neus dichtknijpen. Als ik waus ben, zou ik al eens zuiver durven nemen maar daar heb ik altijd meteen spijt van.Gbl kan ik gerust in een groot glas water doen en van drinken alsof het een lekker drankje is. Ooit eens gbl in melk gedaan, dat was wel niet te drinken. :D

Edit: Manny, fruitsap kan de smaak ooit héél goed verdoezelen.

Is gbl zuiver nemen zo slecht mss?

Gisteren toen ik naoh+ water bij de gbl (koude manier) had gedaan in een glas, en wat met een lepel aan het roeren was, begonnen als plots te brobbelen, een geluid te maken, kwam het naar omhoog en was het net of het hele goedje ging ontploffen, is gelukkig maar een kleine hoeveelheid overgelopen. Is dit normaal?, want heb dit eig nog nooit meegemaakt.. Volgens mij heeft het gewoon gekookt, want enkele sec later zag de oplossing perfect helder, zoals goede ghb moet zijn.. Was wel even schrikken, omdat het de eerste keer is dat we dit hebben tegenkomen.

Is gbl zuiver nemen zo slecht mss?

Gisteren toen ik naoh+ water bij de gbl (koude manier) had gedaan in een glas, en wat met een lepel aan het roeren was, begonnen als plots te brobbelen, een geluid te maken, kwam het naar omhoog en was het net of het hele goedje ging ontploffen, is gelukkig maar een kleine hoeveelheid overgelopen. Is dit normaal?, want heb dit eig nog nooit meegemaakt.. Volgens mij heeft het gewoon gekookt, want enkele sec later zag de oplossing perfect helder, zoals goede ghb moet zijn.. Was gewoon even schrikken, omdat het de eerste keer is dat we dit hebben tegenkomen.

Zelf neem ik liever GBL, als je het verdunt in een drankje ist zo slecht niet en je maag zet het gwn om in GHB. Wel beter opletten met de doseringen, is dubbel zo krachtig als GHB.

Ik hoop dat je aant meten was met een zuurtegraad meter, anders zou ik dat goedje niet nemen.

Zelf neem ik liever GBL, als je het verdunt in een drankje ist zo slecht niet en je maag zet het gwn om in GHB. Wel beter opletten met de doseringen, is dubbel zo krachtig als GHB.

Ik hoop dat je aant meten was met een zuurtegraad meter, anders zou ik dat goedje niet nemen.

Idd, in een glas met drank lijkt mij ook het beste en moet het wss wel niet schadelijk zijn.

De zuurtegraad was tussen 6 en 7, dus dat was wel goed..

ik nam ghb altijd in fanta.. deed de smaak van ghb voor mij beter weg nemen dan in cola

Idd, in een glas met drank lijkt mij ook het beste en moet het wss wel niet schadelijk zijn.

De zuurtegraad was tussen 6 en 7, dus dat was wel goed..

Normaal moet het wel goed zijn dan, alleen zou ik int vervolg niet in glas maken want dat kan springen volgens mij (die reactie gaat tot 200 graden dacht ik). en khad ook ergens gelezen dat je beter niet met metaal werkt (lepel).

Nee, je moet het met een speciaal soort kom doen. Staat ergens een goed artikel of met pyrex glas. Dat kan wel tegen de hitte. Is trouwens volledig normaal dat het zo begint te brubbelen etc..

shit men... net op het strand liggen slapen omdat ik de nacht door gehaald had op x. voel me weer zwaar vertieft :) hele dag niets gegeten

Gisteren nuchter gezeten in complex

Opt station voor dat ik mn trein had 2 jupilers gedronken en kmoest ineens kotsen ??? kan der blijkbaar niet meer tegen ofzo haha.
Daarna in complex wat aant rondhoren voor pillen aangezien er nu terug een goeie druk zou zijn maar niet echt iets gevonden, normaal ging zo'n gast ook witte mitsubishi's halen maar er niets meer van gezien. (hij heeft mn geld wel teruggeve).Daarna haddek iemand gevonden met speed maar die was weer just uitverkocht...
Maar toch hebbek mij geamuseerd, die muziek is daar zo gestoord dat je er vanzelf al high van word.
Die gast waar ik mee ging had zoveel weed gesmoord dat hij int station van sint niklaas al terug naar huis ging, echt raar aant doen enzo :roflol:. Daarna gwn met nog ander volk dat ook aant station zat complex binnegegaan, daar wel heel de avond op een stoeleke gezeten en ff meegesprongen toen een paar man me van mn stoel trok haha. Om 3 uur al naar buite gegaan en dan nog buitegezete omdat het opt einde echt te saai was, die gaste waar ik mee was hadden ineens ne halve gram ketamine gesnove samen met een paar pillen, maar voelde zich ni goe meer :roflol:.

Is echt de laatste keer dat ik zonder iets uit ga, tegewoordig ist echt een ramp met de drugs.

Gisteren nuchter gezeten in complex

Opt station voor dat ik mn trein had 2 jupilers gedronken en kmoest ineens kotsen ??? kan der blijkbaar niet meer tegen ofzo haha.
Daarna in complex wat aant rondhoren voor pillen aangezien er nu terug een goeie druk zou zijn maar niet echt iets gevonden, normaal ging zo'n gast ook witte mitsubishi's halen maar er niets meer van gezien. (hij heeft mn geld wel teruggeve).Daarna haddek iemand gevonden met speed maar die was weer just uitverkocht...
Maar toch hebbek mij geamuseerd, die muziek is daar zo gestoord dat je er vanzelf al high van word.
Die gast waar ik mee ging had zoveel weed gesmoord dat hij int station van sint niklaas al terug naar huis ging, echt raar aant doen enzo :roflol:. Daarna gwn met nog ander volk dat ook aant station zat complex binnegegaan, daar wel heel de avond op een stoeleke gezeten en ff meegesprongen toen een paar man me van mn stoel trok haha. Om 3 uur al naar buite gegaan en dan nog buitegezete omdat het opt einde echt te saai was, die gaste waar ik mee was hadden ineens ne halve gram ketamine gesnove samen met een paar pillen, maar voelde zich ni goe meer :roflol:.

Is echt de laatste keer dat ik zonder iets uit ga, tegewoordig ist echt een ramp met de drugs.

misschien niet altijd naar margiketen als complex gaan? Zijn toch veel leukere uitgaansgelegenheden in belgie.

misschien niet altijd naar margiketen als complex gaan? Zijn toch veel leukere uitgaansgelegenheden in belgie.

Geen enkele plaats waar je zo kan feesten als complex, als je heel de avond mee rondspringt kan je je daar niet vervelen, zeker opt podium :heart:. Is gwn erg jammer dat de drugs daar zijn verdwenen, vroeger moest je nog geen moeite doen kwamen ze zelf vragen of je pillen moet hebben.

Het zat iig weer goed vol, ik denk dat het daar nog wel terug gaat goedkomen.

--

Laatst bewerkt:
Word GHB echt smaakloos dan? zou wel nice zijn.. of heeft het nog zo'n klote nasmaak?

Meng de ghb met wat jus d'orange,

Ik doe trouwens alleen maar aan krachttraning ter ondersteuning van mijn andere sport(kaakfietsen).

Terug
Naar boven