AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

hoe de neuk krijg je nou weer een blauw oog van pillen? :O
 
hoe de neuk krijg je nou weer een blauw oog van pillen? :O

Die dealer waarschuwde mij nog dat ik van die pillen beter niet te veel kon nemen, vond ik maar onzin en nam er een stuk of 8.
Heel mn lijf begon te trillen, mn ogen stonden letterlijk in mn oogkas te trillen, zag mn beeld echt daveren kon geen zak meer zien. ook kon ik totaal niet meer praten er kwam alleen maar gebrabbel uit (was nog bij ander volk en die verstonden echt totaal niets van wat ik vertelde). iedereen zag ook hoe mn ogen razendsnel in mn oogkassen aant trillen waren.

Ja en de volgende week zat ik dus met een blauw oog, was wel gestoorde shit maar neem het liever niet meer.
 
haha, dat van die trillende ogen heb ik wel vaker als ik mdma cristallen heb genomen, maar een blauw oog :| ben je nergens tegen aan gelopen ofzo?
 
haha, dat van die trillende ogen heb ik wel vaker als ik mdma cristallen heb genomen, maar een blauw oog :| ben je nergens tegen aan gelopen ofzo?

trillende ogen vergelijken van gewoon MDMA met trillende ogen van dat spul dat ik genomen heb is zoals lichtjes tegen de muur botsen of brutaal in mekaar geslagen worden met een hamer.

beleive me dat trillen was niet zoals dat van op gewone pillen, maar echt letterlijk bijna uit je oogkassen daveren.

en als iederen met verbazing zit te kijken hoe je ogen staan te trillen dan weet je het wel
 
Heb gelukkig wel weer goede pillen kunnen regelen. Maar het zal nog wel steeds niet op het oude niveau zijn, dat zal nog wel een hele tijd duren.

Voor mij geen mcpp meer :D
 
Er zijn goede witte mitsu's te vinden en roze swirls. Toppillen zonder mcpp. Er zit ook wel een slechte serie witte mitsu's met mcpp dus daarmee oppakken. Ook roze X'jes zijn in de omloop, puur mcpp. Dus er zijn wel terug goede pillen te vinden, helaas da'k niks meer pak want goei mdma pillekes zijn van lang gelejen. die mitsu's en roze swirls zijn blijkbaar wel echt goei.
 
Genoeg mcpp te vinden aan de mensen te zien die op festivals langs te kant liggen te rotten.
 
Echt jammer dat ze die mcpp in de pillen stoppen. Maar 't is wel al gebeterd. Half jaar geleden zat maar in 1/3 pillen mdma, en nu terug 1/2 ongeveer. Heb wel een goede ervaring op die mcpp gehad, waardoor ik constant moest lachen etc.. Beetje raar, maar ben er ook al wel slecht op gegaan.
 
Ik ben er alleen maar slecht op gegaan. Moet er van kotsen, kan me niet concentreren, word angstig. Doe mij dan maar wat mdma.
 
Echt jammer dat ze die mcpp in de pillen stoppen. Maar 't is wel al gebeterd. Half jaar geleden zat maar in 1/3 pillen mdma, en nu terug 1/2 ongeveer. Heb wel een goede ervaring op die mcpp gehad, waardoor ik constant moest lachen etc.. Beetje raar, maar ben er ook al wel slecht op gegaan.

idd, je lacht constant met alles, overlaatst in complex haddek witte klavers ofzo gekocht (is wel een jaar geleden ofzo). was ik daar helemeel scheef aant gaan, ging ik daar zitten bij nog een hoop ander volk dat helemaal verkeerd ging, waren er een paar aant kotsen enzo maar toch kapot aant lache met echt de droogste grappen allemaal.

toch achteraf gezien altijd goeie tijde meegemaakt op die mcpp pillen, een keertje in reverze zaten we daar allemaal op zo'n trapje in de gang heel de avond scheef te gaan:p
Verschrikkelijk slecht voelen doe ik mij echter wel op die pillen. Was een keer rode dollartjes aant verkopen in complex (waarschuwde iedereen wel dat het rommel was maar kreeg ze toch verkocht:p) en ging er zelf ook scheef van, maar toen was ik nogal onervaren ivm met drugs en dacht dat slechte gevoel op te lossen door extra pillen bij te nemen, damn ik lag daar in een zetel en heel de tijd had ik het gevoel alsof ik met hoge snelheid van een rollercauster ging, aangenaam was anders...

Iig goed nieuws dat het terug beter gaat met de pillen:D
 
Één keer aardig beroerd geweest van mcpp. Door mijn eigen hebzucht, dat wel.. :( De eerste twee waren goed en schoon, de derde was mcpp troep. Coordinatie kwijt, koppijn, koude rillingen... met andere woorden, einde feestje. Gelukkig trekt 'de markt' weer een beetje aan als je op PF op PR kijkt. Lichte nootjes voornamelijk (80-100mg) maar wel schoon!
 
Wat doen jullie eigenlijk wanneer je na een avondje uppers( speed, cocaine, xtc, ...) niet kan slapen en als je echt wilt slapen. Wat pak je dan bijvoorbeeld ?
Pijnstillers ( paracetamol, tramadrol ,... )

Ik heb vroeger depakine genomen wegens manisch depressief en ik sliep hier altijd goed van. Zo zoiets helpen of is dat gevaarlijk ? :D
 
Wat doen jullie eigenlijk wanneer je na een avondje uppers( speed, cocaine, xtc, ...) niet kan slapen en als je echt wilt slapen. Wat pak je dan bijvoorbeeld ?
Pijnstillers ( paracetamol, tramadrol ,... )

Ik heb vroeger depakine genomen wegens manisch depressief en ik sliep hier altijd goed van. Zo zoiets helpen of is dat gevaarlijk ? :D

Slaappillen, xanax, valium, klonopin alles werkt wel. Voel nuchter niet veel van slaappillen maar in de afkick van speed worder er nuchter dronken van (je draait naar alle kanten maar je voelt je toch nuchter). gwn relaxen of slapen lukt dan perfect.:cool:

Laatst nam ik 3slaappillen met een seroquel na een avondje speed, was alleen wat te intens ik werd helemaal paranoia dat ik in mn slaap zou sterven.:o
 
Wat doen jullie eigenlijk wanneer je na een avondje uppers( speed, cocaine, xtc, ...) niet kan slapen en als je echt wilt slapen. Wat pak je dan bijvoorbeeld ?
Pijnstillers ( paracetamol, tramadrol ,... )

Je moet gewoon doorgaan totdat je lichaam helemaal op is. Dan heb je weinig moeite om in slaap te vallen hoor. :D

(als je een paar dagen wakker bent van de pep dan val je zo in slaap :P)
 
Ik heb ooit gehoord dat het slecht voor je hart is om na uppers, downers te nemen..

dat kan gewoon dus?
 
Ik heb ooit gehoord dat het slecht voor je hart is om na uppers, downers te nemen..

dat kan gewoon dus?

Da ga over opiaten, benzo's kunnen geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik niks, ik verkoop alleen.
Dont get high on your one suplie
 
Vind het toch raar dat niemand klaagt over de slechte smaak dat ghb met zich meebrengt, zelfs met water is het moeilijk om in te nemen.
 
Back
Naar boven