- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring hey, vanaaf me eerste keer coke en ga vri hard haha wel gecobineerd met 11,6 Kanon bier en wiet. Nu aan het suiker water daqar ik toch iet wat te hard ga haha

hoeveel heb je op dan?Die werkt alleen tegen bipolaire depressie. Al die antidepressiva en dergelijke zijn klote medicatie ze vlakken je emoties af, tenzij je enorm depri bent blijf er maar van weg.
Op laundry day 2 gram mepehdrone meegenomen en iedere keer met mn vinger wat opgelikt, alleen nam ik iederee keer te weinig en was het niet zo intens als de vorige keer, werkt voor mij iig een stuk beter als ik het snuif. Heb me toch nog geamuseerd op laundry.
Ketamine lijkt trouwens in de mode te zijn, kwam het overal tegen.
Nam een keer een klein lijntje op de bus na de return, had daarvoor wel pillen genomen. Op de bus merkte ik niets maar toen ik thuiskwam merkte ik dat ik nogal raar beweeg, was wel prettig gevoel, toen ik naar de klok keek zag ik de wijzers rondtollen, ik zag toen ook overal mist in mijn living.
Zeker een aanrader.
En corleone drink jij elke dag alcohol ofzo? van elke week te zuipen gaat je lever niet beschadigt raken hoor.

crack? crystal meth?
---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------
ow..die staan dr al![]()

Jij bent overdreven paranoia manOk, thx, tegen angst zal het ook wel niets doen dus zal het maar niet nemen.
Elke week idd, maar wel in redelijk grote hoeveelheden.. Vaak een fles martini op voorhand en dan in de discotheek ook nog wel een hele hoop drankjes, want als m'n drankje uit is haal ik bijna altijd onmiddellijk een ander.. Nu Manny Ribera door een natuurexpert heeft vernomen dat Martini de slechtste drank blijkt te zijn voor de lever ga ik nu ook geen martini meer drinken. (had dat eig al gehoord maar dacht altijd dat het een fabel was) Ik zou in ieder geval wel graag eens weten hoe m'n lever er aan toe is, want die honderden liters martini en andere sterke dranken van de afgelopen jaren zullen m'n lever wss wel geen deugd gedaan hebben. Weet iemand soms een alcoholische drank die niet, minder, of in minimale mate schadelijk is voor de lever?

Staan er in hoor.
Ik doel op de vele soorten tryptamines, 2C-B en consorten anyone?
Pihkal en Tihkal zijn een goede samenvatting:
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal.shtml
http://www.erowid.org/library/books_online/tihkal/tihkal.shtml

Heb eens een keertje wat 2CI en 2CC in huis gehad maar nooit echt van getript, wel eens een treshold geprobeerd omdat ik nogal veel schrik had een bad trip te krijgen zoals met LSD. Ik denk dat ik het de volgende keer ga proberen met DMT wat al na 20 minuten uitwerkt, gaat het mis dan is het snel voorbij, en de ervaring zou ook fenomenaal zijn.
MDAI lijkt me ook erg intressant, samen met rilatine zou het een alternatief zijn voor MDMA wat geen hersenschade veroorzaakt.

Ik nam vroeger ook wekelijks MDMA, tegen de afkick gebruik ik piracetam, een nootropic die een hele resem heeft aan gezondheidsvoordelen en onderandere ook je hersenen wat efficienter doet werken. Zonder piracetam was het ook niet echt meer te doen, brainzaps de week nadien etc..Ik heb veel MDMA gebruikt, maar ben van plan deze drug wat meer achterwege te laten. Afgelopen zomer 1 x xtc gebruikt, ik vind de drug oppervlakkig geworden en heb de dip er niet meer voor over. Het hele serotonine uitputtende verhaal is me gaan tegenstaan. In welke dosering gebruikte je die 2C-X? DMT heb ik nog nooit geprobeerd. Al zal dit niet lang meer duren aangezien ik alleen nog een weegschaaltje nodig heb voor de juiste dosering te wegen.![]()