XXL Nutrition

*&%$ druk in de gym!

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
De zomer begint er weer aan te komen. Omdat ik maandag niet kon trainen, heb ik gisteren 2 workouts gedaan, 1 's ochtends en 1 's avonds.

Mijn eerste reactie 's ochtends toen ik de gym in liep: heerlijk rustig :)

Mijn eerste reactie 's avonds toen ik de gym in liep: :eek::eek::eek:

Zo druk had ik het echt in geen tijden gezien!
Het stikte van de breezah's, nieuwe kereltjes (tussen de 16-18 ) die je normaal gesproken nooit ziet maar voor de zomer nog snel ff breed willen worden. Ze stonden in rijen bij het dumbbellrek met gewichten te zwaaien, wat nog het meest leek op de dumbbell curl.

Dat was de ene categorie. De andere categorie was die van tussen de 25-35 die ieder jaar alleen traint van mei tot juli, met ondersteuning van roids. De meesten zijn beprent met de meest afzichtelijke tattoos. Ook hen zag ik alleen borst en armen trainen. Het squatrek, de leg extension en de leg curl bleven ongemoeid. Tenminste, voor de doeleinden waarvoor ze gemaakt waren. Bij gebrek aan barbells werd het squatrek nu gebruikt voor de biceps :rolleyes:

Ik ben blij dat ik altijd 's morgens kan trainen verder. Is heb bij jullie ook zo druk in de gym nu ??? Bij ons zijn de drukste tijden wel tegen de zomer en de eerste 2 weken van het nieuwe jaar (goede voornemens...).

Ik lig er niet van wakker , ieder doet maar wat ie wil.

ja ja, alle breezah's moeten nog eff snel hun bicepsje op pompen

ben weg bij first class gym zit nu sind een paar dagen bij BARRY'S GYM en daar stikt het van de cHiCkA's( :eyebrow: ) en breezahs s'avonds maar ja wat doe je eraan

Ik kom zomers meestal wat later of juist wat eerder.. ligt eraan wat men dat jaar doet want :

of het is warm en ze komen later ivm de koelte
of ze komen meteen na het werk dat ze het terras op kunnen
of ze komen minder

Bij ons is het nu ook wel wat drukker ja.. veel showpikkies..

en dan krijg je de vragen..zozo kuurtje gedaan.. NEE!! en nu op tiefen hork.

Ik ga meestal vlak na mijn werk trainen en dan is het nog rustig. Alle toestellen zijn dan voor mij :D

Hmm onze gym is nog geen jaar open dus ik kan er niet teveel over zeggen. Het word over het algemeen steeds drukker. Wat me idd wel opgevallen is de laatste 2 weken is dat het opeens wemelt van de jonge meiden, dat is een opvallend explosieve groei 8)

22 mei bestaat mij gym 1 jaar!
Bijna 600 leden en ik denk dat ik zo'n kleine 100 leden heb gezien de oVARige 500 doet denk ik alleen aan sponsoring want die zie ik nooit!
Af en toe komen er van die Hakkuh bar gozurhs met hun Rotterdam Terror Corps kledij ( terwijl ze uit een Dorp nabij Assen komen ) maar voor de rest is het overigens lekker rustig in de gym!
Ik kan overal lekker bij en anders maak ik plaats!

Ik ga zelf meestal tussen 17.00 en 18.00, dan is het lekker rustig en kan ik rustig trainen.

ik train 's ochtends of na 20.00 uur, is het lekker rustig :)

ook de standaard haat-topics duiken weer op als stengeltjes uit de grond :D
maar je hebt idd gelijk dude, het is vaak frustrerend en irritant

Net daarom ga ik in het weekend en op woensdagnamiddag trainen! Mag nu soms al wachten tot squatrek vrij is...

Rebel_x zei:
Hoe doe je dat dan? Beuk je ze opzij? :D

Ze noemen mij niet voor niets Arie de Beuker op weg naar een app./toestel en Arie de sloper tijdens mijn sets!
Er gaat regelmatig wat kapot bij mij :D

Heb er bij onze gym weinig last van moet ik zeggen.

Valt bij ons tot nu toe ook wel mee..weinig nieuwe gezichten . Wel meer slapende leden die ineens weer wakker geworden zijn.

Zolang ik niet hoef te wachten heb ik er geen problemen mee. En als ik dreig te moeten wachten vraag ik altijd direct ...moeten jullie nog lang? Dit resulteert meestal in gestamel, snel handdoekje pakken en naar een andere oefening gaan :D

Bedankt! :cool:

Dat is bij mij in de sportschool precies hetzelfde, maandag avond is het altijd al drukker en schijnt iedereen altijd borst te trainen.. ik heb op maandag dan ook rug/schouders/triceps op het programma staan om die drukte te vermijden. Maandag avond was het echt belachelijk druk.. gewoon *&%$ druk :mad:

Ik vindt het niet erg dat het een beetje druk is, maar wachten tot ik eindelijk een oefening kan doen terwijl er van die BreeZahs met gewichten staan te zwaaien om nog ff voor de zomer super breed te worden (en dan ook nog eens de oefening verkeerd uitvoeren). En ook met zijn vijven ofzo lekker bij een apparaat hangen.. en meer ouwehoeren dan trainen.. GRRRR :mad:

Gisteren op mijn Benendag was het niet veel beter...ik dacht WTF julie BreeZahs doen toch nooit benen, waarom dan vandaag ineens wel....... ???

Zo dat lucht op lol... :D

klinkt bekend idd, gisteravond bij ons op de gym liep er ook zo'n gast rond, duidelijk gebruikt, zn armen zagen eruit als een vochtbel:cool:

maar de rest was hardcore bezig :hedbang:

en zoals gezegd is de toko overgenomen, en die gast is gelijk alles aan t overschilderen:D oranje en groen:roflol:
wat me verder geen h**r uitmaakt aangezien hij ook iemand is die graag zware gewichten heft:hedbang:
alleen ff afwachten of hij voor de BB gaat, of voor de commercieel aantrekkelijke vetzeugen:cool:

Bij ons ook, maar meer een allergaartje met toch ook wel hoog breezah gehalte.

idd zwaar iritant zeg :mad:

allemaal zielige pikkies van zon 16 jaar ....komen ze ineens stoer met mouwloos shirtje en kippeborstje zover mogelijk naar voren steken :rolleyes: ....nog ff met zn 6en bij de bankdruk stoer praten over hoeveel breezers ze dit weekend konden verdragen alvorens kotsmisselijk en dronkend naar huis te zijn gesleept :mad:

en zon nepbruin(bijna zwart) zonnebank kleurtje zo vlak voor de zomer doet ook opvallend veel aan een beachboy denken :rolleyes:

maarja...probeer er gewoon niet op te letten en hard door te trainen

hmmm...onderhand wel weer etenstijd :D ;)

Ach is gewoon geweldig om die kerels dagelijks door de week alleen borst en buik te zien doen en dan nog vaak verkeerd :evil2: , owja gisteren probeerden ze te deadliften, optillen met een bolle rug, uitvoering oefening bolle rug :scratch: , het is niet mijn rug :D .

Advies geven heeft geen nut, volgende keer gaat het toch weer mis ;) .

Terug
Naar boven