Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-PEOPLES- zei:

soulreaver zei:Wat bedoelen ze dan met de foto " justin getting geared " ??

fromamsterdam zei:Sorry hoor, maar als je er al van uit gaat dat dit natuurlijk niet bereikbaar is, dan heb je er wel erg weinig vertrouwen in en kun je misschien beter een andere sport zoeken. Of ie wel of niet gebruikt boeit me niet, maar dit is echt wel haalbaar zonder iets te gebruiken hoor. Iets harder trainen en wat minder over gear praten, dat scheelt al een hoop!
Ik loop al bijna 25 jaar mee en wordt er soms erg moe van. Maar Harry, ik eet al zo veel. Komen ze een keer bij me langs, vallen ze bijna flauw van wat ik eet, terwijl ik voor een bodybuilder een slechte eter ben!
Train hard, eet goed en veel en dan kun je al een heel eind komen.
admin zei:Het is in ieder geval mogelijk naturel, denk dat ik niet ver van hem af ben en ben zelf ook naturel. (ben wel wat hoger in bf)
Trouwens verkeerde forum, dit is het PRO forumVerplaatst naar chat & conv

Precies!LeXxx zei:Goed gebouwde gast..ik weet dat amerikanen vaak de grootster lulverhalen ophangen maar het kan best naturel zijn! Veel eten, hard trainen en rusten!! Het is gewoon te doen!! Zolang je maar hardcore bent!
Wout zei:Precies!
Ik merk dat veel users hier meteen heel hard 'AS! AS!' schreeuwen als er plaatjes gepost worden van non-profs van andere fora. Ik snap niet goed waarom, waarom de argwaan? Jaloezie misschien?
En dat hele gezeik van 'PH's zijn daar ook natural' is bullshit. Als je een beetje leest op amerikaanse fora weet je dat de definitie van natural bij 95% van de users daar hetzelfde is als bij ons.