XXL Nutrition

Dude from the USA!!??

Mooi om te zien hoeveel indrukwekkender iemand eruit kan zien na een cut. Blijf er bij dat ie best naturel kan zijn, maar dan heeft ie het qua genen zeer goed getroffen. Als je zoiets in drie jaar naturel bereikt kom je van goede huize.

Wat bedoelen ze dan met de foto " justin getting geared " ??

in het begin dacht ik, mwah ... best natural te doen. Maar bij die cutfoto's rolden me ogen er toch wel bijna uit. Wat een jezus verschil. De laatste foto's had je niet moeten laten zien, want ik neem terug wat betreft natural. Het is wel haalbaar, maar niet in zo'n korte tijd!

Laatst bewerkt:
ze hebben wel leuk spul staan daarzo (die smith niet dan :p )

Sorry hoor, maar als je er al van uit gaat dat dit natuurlijk niet bereikbaar is, dan heb je er wel erg weinig vertrouwen in en kun je misschien beter een andere sport zoeken. Of ie wel of niet gebruikt boeit me niet, maar dit is echt wel haalbaar zonder iets te gebruiken hoor. Iets harder trainen en wat minder over gear praten, dat scheelt al een hoop!
Ik loop al bijna 25 jaar mee en wordt er soms erg moe van. Maar Harry, ik eet al zo veel. Komen ze een keer bij me langs, vallen ze bijna flauw van wat ik eet, terwijl ik voor een bodybuilder een slechte eter ben!
Train hard, eet goed en veel en dan kun je al een heel eind komen.

Het valt me alleen op dat alleen amerikanen zo gigantisch "natural" kunnen worden, met alle respect, met super genen krijg je in zo'n kort tijd zo'n lichaam, een of de heel erg veel, maar op die amerikaanse forums zie je mensen ontpoppen in monsters in tijdsbestek van 2 jaar, en allemaal zijn ze natural, met alle respect, maar dat geloof ik niet. Overigens is het gebruik van prohormonen bij hun nog natural he, dat moeten we ook niet vergeten :)

fromamsterdam zei:
Sorry hoor, maar als je er al van uit gaat dat dit natuurlijk niet bereikbaar is, dan heb je er wel erg weinig vertrouwen in en kun je misschien beter een andere sport zoeken. Of ie wel of niet gebruikt boeit me niet, maar dit is echt wel haalbaar zonder iets te gebruiken hoor. Iets harder trainen en wat minder over gear praten, dat scheelt al een hoop!
Ik loop al bijna 25 jaar mee en wordt er soms erg moe van. Maar Harry, ik eet al zo veel. Komen ze een keer bij me langs, vallen ze bijna flauw van wat ik eet, terwijl ik voor een bodybuilder een slechte eter ben!
Train hard, eet goed en veel en dan kun je al een heel eind komen.

Het is zeker wel haalbaar in 3 jaar, maar in Amerika halen ze het allemaal. Dat is denk ik wat de meeste bedoelen. Je zegt zelf al dat de meeste het niet volhouden om 3 jaar lang goed te eten, correcte manier te trainen, enz, enz. Het is wel mogelijk.

Tuurlijk isdat naturel wel haalbaar, maar in het tijdsbestek dat we hier gegeven krijgen zo'n monsterverschil kan NIET zonder spul

En idd zij beschouwen prohormonen als natural en als ik dan dingen lees van een methyl-test waar mensen 10 kilo mee winnen op een maand, ja.... :)

leuk spul, je wint dus meer met methyl-test dan een gemiddelde kuur, knap hoor ;) :p

Het is in ieder geval mogelijk naturel, denk dat ik niet ver van hem af ben en ben zelf ook naturel. (ben wel wat hoger in bf :D)
Trouwens verkeerde forum, dit is het PRO forum ;) Verplaatst naar chat & conv

admin zei:
Het is in ieder geval mogelijk naturel, denk dat ik niet ver van hem af ben en ben zelf ook naturel. (ben wel wat hoger in bf :D)
Trouwens verkeerde forum, dit is het PRO forum ;) Verplaatst naar chat & conv

HET bewijs dat T ook heeft lopen snoepen!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

mmm en ik maar denken dat ph'tjes niet werken ???

Goed gebouwde gast..ik weet dat amerikanen vaak de grootster lulverhalen ophangen maar het kan best naturel zijn! Veel eten, hard trainen en rusten!! Het is gewoon te doen!! Zolang je maar hardcore bent!

LeXxx zei:
Goed gebouwde gast..ik weet dat amerikanen vaak de grootster lulverhalen ophangen maar het kan best naturel zijn! Veel eten, hard trainen en rusten!! Het is gewoon te doen!! Zolang je maar hardcore bent!
Precies!

Ik merk dat veel users hier meteen heel hard 'AS! AS!' schreeuwen als er plaatjes gepost worden van non-profs van andere fora. Ik snap niet goed waarom, waarom de argwaan? Jaloezie misschien?

En dat hele gezeik van 'PH's zijn daar ook natural' is bullshit. Als je een beetje leest op amerikaanse fora weet je dat de definitie van natural bij 95% van de users daar hetzelfde is als bij ons.

niet zo jaloers he mense hij is gewoon naturel ;)
hij heeft mijn advies opgevolgd en veel appels gegeten :p

Wout zei:
Precies!

Ik merk dat veel users hier meteen heel hard 'AS! AS!' schreeuwen als er plaatjes gepost worden van non-profs van andere fora. Ik snap niet goed waarom, waarom de argwaan? Jaloezie misschien?

En dat hele gezeik van 'PH's zijn daar ook natural' is bullshit. Als je een beetje leest op amerikaanse fora weet je dat de definitie van natural bij 95% van de users daar hetzelfde is als bij ons.

Dat laatste gedeelte ben ik niet met je eens bro.

In de USA zijn PH soms zelfs al in de 'normale' huis tuin en keuken supplementatie verwerkt.

De defenitie van naturals is daar echt ff anders dan hier. PH's vallen daar voor de meesten onder supps zoals crea enzo. Sad but true.

Ik heb al heel wat mensen zien komen en gaan in verschillende gyms in de afgelopen 5 jaar. In al die tijd heb ik maar 1 jongen gezien die in 3 jaar tijd natural dit resultaat ongeveer haalt. Die zat toen die begon te trainen al op 5% vet en 3 jaar later nog, vrat een bruin brood per dag, 2 liter yoghurt, 2 kg. kwark en nog weet ik hoeveel shakes. Zo sterk als een beer en zit nu met 1.73 op 93kg. tegen 5%. Voor de rest heb ik natural iemand nog nooit zo hard gezien en toch nog zo vol en musculair. Zelfs pro's verliezen bij cutten van 12% naar 4-5 al de nodige massa, deze jongen is gelijk gebleven of groter geworden, sorry dat krijg je er bij mij gewoon niet in. Het zou kunnen, maar dan is het een uitzonderlijk geval. En toevallig lopen er daar in amerika daar duizenden van rond?? lijkt me erg sterk. Jason Groce beweert ook bij hoog en laag nog natural te zijn en toen hoorde ik admin ook al erover dat het natural mogelijk is. Als admin eruit ziet als deze gast maar iets hoger vet% dan is die erg gezegend en ben ik weleens benieuwd naar zijn foto's :)

Terug
Naar boven