Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:Ik vind 'm niet zo super dat ik zeg van ja, die gast heeft zeker ph's of AS gesnoept. Als ik kijk naar wat ik zelf na een jaar bereikt had en hij dus drie keer zo lang traint lijkt het me niet onmogelijk. Daar ligt ook meteen het probleem. De meeste mensen kijken naar zichzelf en gaan er (vaak onterecht) van uit dat zij de gemiddelde bodybuilder vertegenwoordigen.
Je ziet op die boards inderdaad veel gasten die zeggen naturel te zijn en behoorlijk groot zijn. Soms vette onzin, vaak ook zeer goed mogelijk. Op een bevolking van bijna 300 miljoen, waarvan ook aardig wat bodybuilders, denk ik niet dat ik nou zoveel meer US bodybuilders gezien heb met een super fysiek.
Wout zei:Precies!
Ik merk dat veel users hier meteen heel hard 'AS! AS!' schreeuwen als er plaatjes gepost worden van non-profs van andere fora. Ik snap niet goed waarom, waarom de argwaan? Jaloezie misschien?

soulreaver zei:De top 10 op de > wellis gezien? hoeveel niet amerikanen zitten ertussen?
axestream zei:Ik doelde dus op "gasten die zeggen naturel te zijn en behoorlijk groot zijn".

Marky zei:Niet te vergeten Wolverine van 't Amerikaanse board die met onderarmen van bijna 50 cm rondloopt.![]()

soulreaver zei:Ik hou me twijfels, maar als dit volgens jullie een normale standaard voor natural is dan valt de omgeving waar ik woon wel flink beneden die standaard..

Marky zei:http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?threadid=174258&perpage=30&pagenumber=1
Deze gast kwam op 't Amerikaanse board als een noob en iedereen dacht dat ie fake was omdat een andere board members al zijn foto's gepost had. Maar helaas, hij was echt! Hij heeft tevens nog een foto gepost waarbij hij z'n onderarmen showde. En nee, hij is niet natural.
Edit: check deze foto: [Abeelding niet meer beschikbaar]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?postid=2013935#post2013935
Deze gast is dus pro!
maar wat ik dan niet snap he, hier loopt vrijwel iedereen te klagen over de werking van prohormonen. als ik t zo hoor en lees werken die dingen niet en dit en dat..veelal kritiek erop maar hoe kan t dan dat de "naturels" in de VS dan wel zulke gweldige resultaten ermee halensoulreaver zei:Het valt me alleen op dat alleen amerikanen zo gigantisch "natural" kunnen worden, met alle respect, met super genen krijg je in zo'n kort tijd zo'n lichaam, een of de heel erg veel, maar op die amerikaanse forums zie je mensen ontpoppen in monsters in tijdsbestek van 2 jaar, en allemaal zijn ze natural, met alle respect, maar dat geloof ik niet. Overigens is het gebruik van prohormonen bij hun nog natural he, dat moeten we ook niet vergeten![]()
taj, toch bewijs zien Tadmin zei:Het is in ieder geval mogelijk naturel, denk dat ik niet ver van hem af ben en ben zelf ook naturel. (ben wel wat hoger in bf)
Trouwens verkeerde forum, dit is het PRO forumVerplaatst naar chat & conv

dandyman zei:maar wat ik dan niet snap he, hier loopt vrijwel iedereen te klagen over de werking van prohormonen. als ik t zo hoor en lees werken die dingen niet en dit en dat..veelal kritiek erop maar hoe kan t dan dat de "naturels" in de VS dan wel zulke gweldige resultaten ermee halen

" dat weet ik zelf ook namelijk maar ik haat cutten. Toch zal ik wel eens pics posten, maar ik vind het vreemd dat men dat nodig heeft om mij te geloven. Kijk, bbers als deze zijn zeldzaam, goede progressie en niet teveel vet. Maar als je inzet echt enorm is, en je hebt dit 3 jaar volgehouden, met een redelijke tot matige aanleg, dan zie ik in deze foto's wel een natural. Natuurlijk durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat hij niet aan de PH's zit of 100% NFL (natural for life) is.admin zei:Tja hoe zal ik het zeggen, nietr echt behoefte om in de kijkers te lopen en dan opmerkingen te krijgen als "massief maar je mag wel eens gaan cutten he" dat weet ik zelf ook namelijk maar ik haat cutten. Toch zal ik wel eens pics posten, maar ik vind het vreemd dat men dat nodig heeft om mij te geloven. Kijk, bbers als deze zijn zeldzaam, goede progressie en niet teveel vet. Maar als je inzet echt enorm is, en je hebt dit 3 jaar volgehouden, met een redelijke tot matige aanleg, dan zie ik in deze foto's wel een natural. Natuurlijk durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat hij niet aan de PH's zit of 100% NFL (natural for life) is.