MuscleMeat

Dude from the USA!!??

RichardV zei:
Dat is nu net het vreemde T. Iemand die na 3 jaar vrij groot is geworden met een buik erbij, is volgens iedereen haalbaar.
Iemand die groot en droog erbij is, is in 1 keer niet meer haalbaar.
Naar mijn mening onzin. Misschien als iemand van begin af aan perfecte begeleiding heeft, goed op zijn voeding let een heel eind kan komen in 3 jaar.
Hengelo bijvoorbeeld heeft na 6 maanden in mijn ogen al een goed resultaat gehaald.
Niet perse, de ene zet al wat meer vet aan dan de andere. Bovendien duurt cutten niet zo lang. Met een goed dieet, cardio en wat fatburners als efedrine/caffeine kom je op 2-3 maand een heel eind. Zo droog is hij overigens nu ook weer niet.

Damn, die kerel ziet er goed uit. Ik hoop alleszins dat dit naturel haalbaar is!

Corax zei:
Damn, die kerel ziet er goed uit. Ik hoop alleszins dat dit naturel haalbaar is!

Als je het hebt over die arm van frank dan moet je nog 10 jaar
door trainen hoor. :D
Damn, zulke armen wil ik ook hebben !!

Alles goed en wel mensen, maar we vergeten 1 ding; Amerikanen gaan toch wel iets anders met sporten om dan hier. Hoeveel van jullie zijn eigenlijk wel in the States geweest?

Loop daar eens langs het strand, je schrikt je kapot, vooral als er een gold's Gym in de buurt zit. Hoeveelheid sportscholen per 10.000 inwoners is ook hoger dan in Nederland. In zuidelijke staten willen alle jongens vanaf 10jarige leeftijd of Quarterback worden of baseball spelen, die mannetjes die weten dat ze famous kunnen worden en trainen zich dan al het apenzuur in. Op scholen wordt veel meer aan sport gedaan, ook krachttraining.....dus.

Je kunt Nederlanders niet vergelijken met Amerikanen.

Vind die gozer trouwens behoorlijk groot, maar ken de beste man niet, weet niet wat hij eet, weet niet hoe hij traint, weet niet hoe hij rust, weet niet wat hij aan suppl gebruikt, weet niet wat hij in z'n vrijetijd doet, weet niet hoe z'n pa en ma eruit zien, weet jackass van hem, dus natural of 'on steroids'..... ik durf het niet te zeggen.

Hmm.. ik geloof deze gast eerder dan een "hengelo" hier die in 6 mnd eruit ziet alsof ie 5 jaar traint...

Floyd zei:
Alles goed en wel mensen, maar we vergeten 1 ding; Amerikanen gaan toch wel iets anders met sporten om dan hier. Hoeveel van jullie zijn eigenlijk wel in the States geweest?

Loop daar eens langs het strand, je schrikt je kapot, vooral als er een gold's Gym in de buurt zit. Hoeveelheid sportscholen per 10.000 inwoners is ook hoger dan in Nederland. In zuidelijke staten willen alle jongens vanaf 10jarige leeftijd of Quarterback worden of baseball spelen, die mannetjes die weten dat ze famous kunnen worden en trainen zich dan al het apenzuur in. Op scholen wordt veel meer aan sport gedaan, ook krachttraining.....dus.

Je kunt Nederlanders niet vergelijken met Amerikanen.

Vind die gozer trouwens behoorlijk groot, maar ken de beste man niet, weet niet wat hij eet, weet niet hoe hij traint, weet niet hoe hij rust, weet niet wat hij aan suppl gebruikt, weet niet wat hij in z'n vrijetijd doet, weet niet hoe z'n pa en ma eruit zien, weet jackass van hem, dus natural of 'on steroids'..... ik durf het niet te zeggen.

totally agree, die yanks leven voor sport, in angloamerikaanse landen is dit veel meer een cultuur van presteren qua sport en dit wordt erg gestimuleerd al op kindergarten etc etc

Ja die amerikanen zijn dol op spiermassa!

soulreaver zei:
Het zou kunnen, maar dan is het een uitzonderlijk geval. En toevallig lopen er daar in amerika daar duizenden van rond?? lijkt me erg sterk.)

Al eens bij stilgestaan hoe groot USA is ivm Nederland?

Ik weet wel zeker dat hij de foto's heeft bewerkt met Photoshop! Maar maar eens een foto van jezelf , post hem hier op board, dan maak ik je nog groter dan hem!

Terug
Naar boven