chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
hoe kom je daar bij?
ik zeg niet dat het niet zo is, maar als ik moet kiezen tussen 2 oefeningen dan kies ik voor de oefening waarbij gedurende de hele beweging het meeste spanning op je spieren staat... En dat is overduidelijk de cable
3. Gebruik vooral zware compound oefeningen
Verlies geen tijd met lichte oefeningen of machines. Natuurlijk zal je hiervan groeien, maar als je massa wilt, kies je beter meteen voor de massabouwers. Er zijn honderden oefeningen, maar je hebt in principe maar enkele tientallen echt nodig. Leer de uitvoering goed, focus op progressie en gebruik hiervoor ook een schema zodat je weet dat je vooruit gaat over een bepaalde periode. Als je toch isolatieoefeningen nodig hebt, gebruik dan alleen de zwaarste en meest efficiënte. Probeer zoveel mogelijk dumbbells te gebruiken, indien niet mogelijk dan barbells en indien dat niet mogelijk is kabels. Als zelfs kabels niet beschikbaar zijn, dan pas kan je denken aan andere machines.
Bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/10-gouden-bodybuilding-regels-177171/

De DB fly's zijn niet heilig. Daarbij zie ik 95% vd bezoekers in elke gym een halve press doen terwijl ze proberen te flyen :')