- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lkkr recept lijkt me, mayo door frietsaus vervangen?
Ik heb vorige week je goede voorbeeld gevolgd en mijn VVM over de laatste 4 jaar geplot.
(Don't ask me why, just didn't do em)oke mayolijn ook prima dan.Heb het nu vervangen voor mayolijn en er 10 gram mayolijn en 5 gram mosterd van gemaakt. Het is nu lekker romig en juiste smaak. Aanrader! Even naar je log gekeken, maar je hebt hem niet gepost. Ben nu wel nieuwsgierig! Ga je hem delen? Edit: sorry zie hem nu wel! 94kg, bij naar schatting een BF van 13%. Heb het vroeger niet gemeten, maar op basis van fotovergelijk (sticky hier ergens op de site) en hoe ik er nu bij sta met 16% schat ik rond de 13% toen. Squat 1RM 135kg Benchpress 1RM 87kg Pendlay row 1RM 75kg Militairy press 1RM 48kg Deadlift @ deed ik niet aan(Don't ask me why, just didn't do em)

, maar wel apart. Voor de zekerheid mezelf gefilmd, maar techniek lijkt gewoon op orde. Telefoon staat niet goed ingesteld dus me computer draait het filmpje een kwart. Zal nog even kijken of ik die kan draaien en dan zal ik hem posten
.
, maar natuurlijk wel gewoon getraind! Dit is de update van afgelopen week.
Voor de rest de gebruikelijk druk bij het squaten, maar dat is nog steeds te doen. Overige oefeningen zijn nog altijd goed te doen tot makkelijk. 

Volgende week 2x aan de haal met me Militairy. Ik verwacht dat ik dinsdag nog faal, maar zaterdag hoop ik toch die 42,5kg te halen. Als ik in de opvolgende week 4 reps haal met 45kg heb ik mijn eerste PR te pakken sinds ik weer ben gaan sporten. Dat is iets om naartoe te werken!

Jah, dat gaat inderdaad echt netjes! Ik let ook super goed op me voeding, maar het moet een keer gaan afzwakken. Me beginner-gains zijn een keertje voorbij! Hopelijk duurt het nog evenOngelofelijk hoe consistent je Lean gewicht blijft stijgen.

Falen brengt uitdaging. Uitdagingen brengen mini-doelen. Die kunnen weer helpen met de mindset. Stay positive! Zoals ik vandaag de MP stond te doen. Zo heb ik de afgelopen weken me nog niet in het ijzer gebeten! Dan loop je toch extra trots weg na zo'n trainingEn falen klinkt zo negatief, noem het 'afvlakken' of zo...