Hectisch weekend achter de rug. Vriendin weer terug uit het buitenland enz. Geen tijd gehad om even wat te typen. Dit is de update van afgelopen zaterdag.
Week 8 was een gemengde week

.
Eerst lukt het me (tegen de verwachting in) op dinsdag de militairy @ 42,5kg eruit te stoten. Vervolgens faal ik zwaar op donderdag op de squat @ 75kg. En zaterdag had ik lichte pijn aan een spier aanhechting in mijn tricep dat ik rustig aan moest doen van mezelf. Daarom niet getraind op de zaterdag. Een paar daagjes rust kan me benen ook even de rust geven die ze volgens mij goed kunnen gebruiken.
Gewichten volgens SL5x5 schema:
Squat @ 5x5- 72,5kg, failed @ 75kg
Benchpress @ 5x5- 47,5kg
Pendlay row @ 5x5- 57,5kg
Militairy press @ 5x5- 42,5kg
Deadlift @ 5x1- 90kg
Vorige week bij het schrijven van het log al aangekondigd dat ik meer ga eten. Dat is redelijk gelukt en ook met de juiste macro verhouding. Ik zal binnenkort even tijd zoeken om me voedingsschema een beetje handig te loggen dat dat makkelijk te posten is. Deze week een lichte daling in vetpercentage, vvm weer omhoog, bodyweight netjes stabiel. Typische statistieken voor een light cut weekje
Body weight: 84,5kg > 84,5kg
BF% 13,6 > 13,4
VVM 73kg > 73,2kg
Zoals beloofd ook een progressie foto’tje. Verschillen lijken op de foto minder goed tot hun recht te komen dan in real, maar een betere spierdefinitie bij de armen en borst is wel duidelijk en uiteraard is de buik aanzienlijk kleiner. Foto’s zijn genomen zonder flex.