Fitness Seller

Dunne armen trainingschema

haha voor mij ook, maar ja mss heeft hij er wel moeite mee. dat weet ik dus niet. mijn antwoord is iig bevredigender dan alleen maar gelach van mijn voorgangers, niet waar? :D

mee eens..

ik ben ook 1 van die voorgangers.. maar niet om die jongen belachelijk te maken maar meer om hem duidelijk te maken dat je beter naar de sportschool kunt gaan dan met 10 kg dumbbells te werken.. zelfs om IETS groter te worden.

ja dat zeg ik, dat vind ik ook. maar mss heb hij wel heel weinig kracht. dan is het zonde om m nu al naar de sportschool te sturen. heb ie iig een beetje basis oefeningen die hij kan doen, alvorens hij naar de sportschool gaat.

stel je eens voor een lichaam van 1.70 met een gewicht van 53 KILO met gespierde armen en schouders en voor derest niets
that's a funny face:P

eey bredaboy
waarom wil je eingelijk je armen en schouders groter hebben ??

voor de chicka's jwt

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga natuurlijk niet alleen op armen en schouders trainen...
Ik zit nu 8 jaar op voetbal en beenspieren heb ik genoeg.
Heb ook veel buikspieroefeningen gedaan de afgelopen jaren en daar ga ik nu ook voor.
Dus niet alleen armen en schouders, maar ook waar het hard nodig is.

ook borst, rug en ja, ook benen trainen, want met voetbal alleen red je het dan niet kwa fisiek, en dat zijn nog wel de spiergroepen waar je de meeste gains op maakt ook!!

Zoals hierboven al wordt gezegd, ga ook kijken naar je andere spiergroepen.
Met huis, tuin & keuken materiaal kom je trouwens al een end. Denk aan dips tussen 2 tafels in, pull up aan je stapelbed-rand, push-ups en sit-ups op de grond.
Maar daarna is beter materiaal of sportschool toch echt wel fijn :)
Succes

• Topic Starter Topic Starter
Zoals hierboven al wordt gezegd, ga ook kijken naar je andere spiergroepen.
Met huis, tuin & keuken materiaal kom je trouwens al een end. Denk aan dips tussen 2 tafels in, pull up aan je stapelbed-rand, push-ups en sit-ups op de grond.
Maar daarna is beter materiaal of sportschool toch echt wel fijn :)
Succes

Bedankt jongens, dat zijn posts waar ik voor kwam!

dat zeggen we al heel de tijd ???

en en en ga je naar een sprotschool :D:D:D

:roflol: en mijn post niet te vergeteng breda!

Terug
Naar boven