Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik heb vandaag bij de training een keer Noxi Pro uitgeprobeerd (1 schepje), maar ik voelde me eigenlijk niet anders dan normaal. De oefeningen gingen allemaal vrij vlot, maar ik kan niet zeggen of dat aan de Noxi lag. Ik denk het niet eerlijk gezegd, een beetje misschien.
Squat 5x5 90kg
De eerste 2 setjes gingen op het laatst wat moeizaam, maar de laatste 3 setjes gingen zonder enig probleem, omdat ik toen natuurlijk alweer wat warmer was.
Bench Press 5x5 57,5kg
Ging zonder enig probleem. Dit is eigenlijk de enige oefening die ik echt nog zonder enig probleem uitvoer. De barbell row gaat ook wel aardig, alleen die gaat al net iets moeizamer.
Barbell Row 5x5 50kg
Ging ook goed. Ik had trouwens vandaag geen enkele last van de duizeligheid die ik eerder beschreef, alleen een klein beetje na een paar setjes van de barbell row.
En nu de hele avond Skyrim spelen.
Squat 5x5 90kg
De eerste 2 setjes gingen op het laatst wat moeizaam, maar de laatste 3 setjes gingen zonder enig probleem, omdat ik toen natuurlijk alweer wat warmer was.
Bench Press 5x5 57,5kg
Ging zonder enig probleem. Dit is eigenlijk de enige oefening die ik echt nog zonder enig probleem uitvoer. De barbell row gaat ook wel aardig, alleen die gaat al net iets moeizamer.
Barbell Row 5x5 50kg
Ging ook goed. Ik had trouwens vandaag geen enkele last van de duizeligheid die ik eerder beschreef, alleen een klein beetje na een paar setjes van de barbell row.
En nu de hele avond Skyrim spelen.

)