Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn volgende doelstelling is 80kg. Ook heb ik van tevoren 1,5 schepje Hemo gepakt, dat speelt ws ook mee.

Heb die melding ook weleens. Niets aan de hand, als het goed is gewoon betaald!! Als je in dat scherm met de melding ''betaling mislukt'' ff op F5 drukt staat er wel gewoon een bevestiging dat de betaling is gelukt en kan je de factuur uitprinten eventueel![]()
Waar ik wel benieuwd naar was is of het komt door de PWO of door de training. Of een combinatie van. Ik denk dat de crash van de PWO dat gevoel wel versterkt. Gebruikte jij een pwo tijdens SL?

Nou Kevin, ik ga toch gewoon vandaag maar naar de sportschool, ik wil sporten.
Ik zit alleen nog steeds te twijfelen of ik moet deloaden bij de overhead press. Volgens het boekje zou ik eigenlijk wel moeten deloaden, aangezien ik het al 3 keer achter elkaar niet gehaald heb.
Ik heb er nu al zin in.
Stiekem vind ik dat best badass namelijk. 
Damn, vergeten kwark te halen vandaag. Dan maar cake en chips vanavond.![]()
Mijn Pure Whey Protein Isolate was op, dus ik heb maar een pot Body & Fitshop Isolaat Perfection besteld. 2kg naturel.
Er gaat daar alleen wel echt altijd iets mis met betalen. De vorige keer was het mijn schuld, omdat ik het betalingsvenster sloot voordat ik werd terugverwezen naar de webshop, maar nu is het niet mijn schuld. Ik betaalde met Paypal, werd terugverwezen naar B&F, waar stond dat de betaling mislukt was (meteen email checken, geen bevestiging, PayPal rekening checken, ook geen transactie), dus ik met iDeal betalen, krijg ik vervolgens een email van PayPal dat de betaling voltooid is. Nu heb ik dus 2 keer betaald. :S
Maar goed, mailtje gestuurd naar Body en Fitshop of ze de iDeal betaling terugstorten. Hopelijk doen ze dat gauw.![]()
Wel ff wennen want met stronglifts heb ik weinig tot geen spierpijn.

Ik heb het wel gehaald alleen het kostte wel echt heel veel kracht. Ik weet niet of het slim is om de volgende keer nog 5 kilo hoger te gaan, aangezien de deadlift toch best een riskante oefening is. Er was trouwens een of andere taxichauffeur in de sportschool die iemand kwam ophalen en die bleef ff staan om te kijken terwijl ik bezig was.
Achteraf vroeg ie nog hoeveel kg het was.