XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ha,

Ik ga zeker ff je log volgen! Ik volg Pilatus ook, en Miss H.

Train ze!
Thnx - vandaag sla ik toch een soort van over...
:D Zolang je woensdag maar in staat bent hard aan de rug en mooi-boi-bicep-training te gaan, hm?
(Vandaag was er een jongen bezig zichzelf op te trekken - zag er best gaaf uit. Vanuit mijn ooghoeken dan :P)

Ben benieuwd naar je trainingen in ieder geval!
Woensdag ga ik deadliften met je! :cool:
En gaan we optrekken... (pogingen tot iiig)
Ik heb verzaakt de laatste dagen hier te spieken, lees dat je even niet lekker te pas was.
even wat rust is niks mis mee, pas op met dit bagger weer en kleed je goed aan.

;) Porter.
Ik train vandaag niet - hoofdpijn is net een beetje over, vroeg naar bed zometeen (ook omdat ik om 5.30u morgen in de auto moet zitten :eek:)

Net met vriendlief tegels gekocht (en een zak tegellijm van 25kg) om het toilet opnieuw te betegelen - toch een soort squats gedaan, en ging goed :D

Hardcore babe, Squats met zak cement(tegellijm) op je nek :thumb:

Hey dwarf,

heb jouw tuingeklus een overgenomen en gisteren met 120liter aarde de trappen op. in de winkel waren 3 zaken van 40 liter nog.... Het leek gewoon niet veel. maar op dat balkon van mij was het toch best een boel:(. Riep nog heel hard of je wat kon gebruiken naar je maar het waaide erg hard.

Anyway, niet alleen qua sporten inspiratiebron maar ook qua tuinieren (alleen tegen mij zegt de omgeving dat ik oud word:o want ik hield er nooit van. dat ik het voor mijn dochter doe vertel ik maar niemand:p)

dame, fijne dag en ook u wat schermgehuppel:roflol::meal::coffeepc::brew::coffee::loopband::rocker2::rocker::lifter::cheer::wave::thumb::clap::aai::aai::aai::aai:

Oh nee het is pas dinsdag...of heb je je al opgetrokken thuis?

Nou geloof dat we samen een mep hebben gehad van het weekend... eindelijk een beetje over nu! Optrek-rek las ik ergens? Hangt ie al?
hoest verder?

Ik heb zo een irongym van tellsell aan de deurpost hangen sinds een maand, is leuk joh ! Ik zet een stoeltje van de kids eronder en chinnen en pullen maar ! Ik kan nu al onderhands met smalle grip helemaal alleen 4 keer ! Mijn doel is uiteraard de wijde grip bovenhands (goed voor de lats !) Ik denk je veel plezier van je bar gaat hebben ! Succes ermee !

:D Rawr!

En optrekken - we gaan ervoor.
Net als die 50 (60?) kg Deadlift!
Doen we! Ik voel me weer kiplekker, alleen een beetje moe...
(opstaan om 5.00u en nu pas tijd om op de bank te ploffen: zometeen lekker naar bedje toe met een goed boek!)
Hey dwarf,

heb jouw tuingeklus een overgenomen en gisteren met 120liter aarde de trappen op. in de winkel waren 3 zaken van 40 liter nog.... Het leek gewoon niet veel. maar op dat balkon van mij was het toch best een boel:(. Riep nog heel hard of je wat kon gebruiken naar je maar het waaide erg hard.

Anyway, niet alleen qua sporten inspiratiebron maar ook qua tuinieren (alleen tegen mij zegt de omgeving dat ik oud word:o want ik hield er nooit van. dat ik het voor mijn dochter doe vertel ik maar niemand:p)

dame, fijne dag en ook u wat schermgehuppel:roflol::meal::coffeepc::brew::coffee::loopband::rocker2::rocker::lifter::cheer::wave::thumb::clap::aai::aai::aai::aai:
Zóveel voor op je balkon?!
Hier heb ik niet meer zoveel nodig, vandaar dat de message waarschijnlijk niet aan kwam :)
Hier heb ik lekker een 'eetbare tuin': aardbeien, bramen, frambozen en aalbessen - en op de vensterbank tomaatjes :lick:
Al het fruit waar ik niet allergisch voor ben (en ik in de winkel veel te duur vind.. :o)
Oh nee het is pas dinsdag...of heb je je al opgetrokken thuis?
Het principe-akkoord is er, nou moet ik het ding nog bestellen... geen tijd voor gehad eerlijk gezegd...
Nou geloof dat we samen een mep hebben gehad van het weekend... eindelijk een beetje over nu! Optrek-rek las ik ergens? Hangt ie al?
hoest verder?
Hangt nog niet, verder gaat alles weer goed!
Na een paar dagen beroerd (hoofdpijn!) moet ik weer even in het trainingsritme zien te komen: morgen rugtraining met Fannore, dus dat moet goedkomen! (oh ja: ook biceps... )

Ik heb zo een irongym van tellsell aan de deurpost hangen sinds een maand, is leuk joh ! Ik zet een stoeltje van de kids eronder en chinnen en pullen maar ! Ik kan nu al onderhands met smalle grip helemaal alleen 4 keer ! Mijn doel is uiteraard de wijde grip bovenhands (goed voor de lats !) Ik denk je veel plezier van je bar gaat hebben ! Succes ermee !
Ik heb nogal gare deurposten, dus dat durf ik niet aan - bij ons komt een Barbarian chin-up bar aan de muur te hangen (met keilbouten ofzo) - kan ik meteen gebruiken als kleerhangerrek :p
Ik las iets heel anders vanuit mijn ooghoeken :rolleyes:
A dirty mind is a joy forever! :D
:roflol:
Eindelijk een vrouw gevonden die naar me luistert......:D
Ik geef het niet graag toe, maar: ja.

Dat is wel een goed idee, zo'n 'eetbare tuin', wil 't een beetje groeien dan?
Vind aardbeien/bessen enzo ook altijd zo duur in de winkel!

Trainse morgen met Fannore!

Dat is wel een goed idee, zo'n 'eetbare tuin', wil 't een beetje groeien dan?
Vind aardbeien/bessen enzo ook altijd zo duur in de winkel!

Trainse morgen met Fannore!
Groeit prima! Aardbeien hangen gewoon in bakken, rest staat gewoon in de tuin.

Mmm, jammie aardbeien!!:heart:

Verse aardbeien inderdaad erg lekker, handig zo'n tuin! :meal:

@McMetronome: waar het hoofd vol van is eh? :D

Oh oh oh :roflol:

Groeit er ook slagroom aan?Mmmm hihi nee zo zijn ze ook erg lekker.Ik haal ze altijd bij de boer das niet zo duur Just me.

Aarbeien op beschuit is de bom :P

Alles kids verder dwarf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven