MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn goede deads dwarfje! Binnenkort 100kg;):rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Damn goede deads dwarfje! Binnenkort 100kg;):rolleyes:

Thnx & GRAAG! :D

Vanochtend nuchter 25 min gefietst (aflevering 8 gezien, van de 12...). Door de flinke spierpijn in onderrug geen hardlopen vanochtend (beviel vorige keer niet zo goed...)
Zometeen lekker naar de sportschool. Schouders lijkt me niet handig met die spierpijn, dus borst-buik lijkt me wel wat...

Thnx & GRAAG! :D

Vanochtend nuchter 25 min gefietst (aflevering 8 gezien, van de 12...). Door de flinke spierpijn in onderrug geen hardlopen vanochtend (beviel vorige keer niet zo goed...)
Zometeen lekker naar de sportschool. Schouders lijkt me niet handig met die spierpijn, dus borst-buik lijkt me wel wat...

schouders ff lichtjes mee trainen. Als het warm wordt dan trekt die pijn eruit.

GOGOGO!

schouders ff lichtjes mee trainen. Als het warm wordt dan trekt die pijn eruit.

GOGOGO!
???
Ik heb spierpijn in m'n rug, niet in schouders. Lijkt me dan dat ik dan niet schouders flink moet gaan belasten, want met al die losse gewichten kan een beetje zwaaien juist voor wat rotgevoel in mijn rug zorgen (military press, raises etc.) - vandaar dat ik schouders later deze week (zondag?) pak.

gaat lekker hier, ochtend cardio etc.
welke serie volg je trouwens:D

netjes die deadlifts - geen reactie gekregen so far?

:D Dwarf - we gaan nog wel een keer samen die 100 halen!

Ik ben van plan om binnen twee weken alsnog hardloopschoenen aan te schaffen en ook maar wat meer te gaan hardlopen. Wil toch echt wat centimeters kwijt (en als het even kan met minimaal behoud van kracht :D)

Ochtendtrainingen zien er netjes uit en wat Ove al zei; nog steeds geen rare reacties van het lichaam?

netjes die deadlifts - geen reactie gekregen so far?
Afgezien van een brute spierpijn in mijn onderrug: nergens last van :D
Ik ben alleen licht angstig voor m'n volgende beentraining :angstig:
:D Dwarf - we gaan nog wel een keer samen die 100 halen!

Ik ben van plan om binnen twee weken alsnog hardloopschoenen aan te schaffen en ook maar wat meer te gaan hardlopen. Wil toch echt wat centimeters kwijt (en als het even kan met minimaal behoud van kracht :D)

Ochtendtrainingen zien er netjes uit en wat Ove al zei; nog steeds geen rare reacties van het lichaam?
Met de kracht die jij hebt zit je wellicht wel sneller dan ik aan die 100kg! (no shit)
Mocht je interesse hebben in wat muziek / motivatie voor tijdens het lopen dan moet je maar een gil geven.
Ochtendtrainingen vind ik heerlijk! Wanneer de spierpijn uit m'n onderrug is dan ga ik hardlopen.

Met de kracht die jij hebt zit je wellicht wel sneller dan ik aan die 100kg! (no shit)
Mocht je interesse hebben in wat muziek / motivatie voor tijdens het lopen dan moet je maar een gil geven.
Ochtendtrainingen vind ik heerlijk! Wanneer de spierpijn uit m'n onderrug is dan ga ik hardlopen.

Met jou als coach wel, ja ;P

En wb de muziek - eerst maar weer eens een MP3 aanschaffen dan. Vorige is gesneuveld en omdat ik toch altijd problemen had met de oordopjes nooit een nieuwe aangeschaft. Maar mooie opzwepende muziek is nooit weg voor hardlopen (of sporten in het algemeen) :D

incline DB bench press
8*12,5kg
4*15kg
>was al kapot van gisteren...

DB flyes
8*5kg
8*7,5kg
8*10kg
8*12,5kg
>Prachtig hoe drie gozers stonden te kijken toen ik iedere keer zwaarder pakte! :cool:

DB Pullover
8*10kg
8*12,5kg
5*15kg
5*15kg

Push up - netjes op tenen en handen
10x
8x
8x

Leg raises
12x
12x
12x

Abdominal machine
12*35kg
12*40kg
12*40kg

Rotary torso
12*30kg
12*30kg
12*30kg

Vandaag maar even een rustdagje (afgezien van de 25min nuchter fietsen) - is wel nodig...
Spierpijn in mijn rug, buik, borst en triceps (??? Ik heb m'n triceps niet getraind!)

Morgen wil ik (voor het betegelen van het toilet) wel weer gaan hardlopen, kijken wat les 2 van de 2e serie start to run voor me in petto heeft...

Alle spierpijn vind ik wel oke, behalve in mijn rug.En dat heb jij dus flink:(..Bij mij helpt wandelen wel..
Dat start to run download je gewoon via de website met dezelfde naam? Misschien als ik heeeeel veel moed verzamel wil ik dat nl ook wel proberen;)

Alle spierpijn vind ik wel oke, behalve in mijn rug.En dat heb jij dus flink:(..Bij mij helpt wandelen wel..
Dat start to run download je gewoon via de website met dezelfde naam? Misschien als ik heeeeel veel moed verzamel wil ik dat nl ook wel proberen;)

Rugspierpijn voelt net alsof je flink door je rug bent gegaan - ben ik ook niet gek op... Zometeen ga ik even mijn nieuwe schoenen inlopen (Gore-tex stampers voor de bergen komende zomer, andere waren A-B schoenen, deze zijn B), helpt misschien wel...

Start to run is niet meer te downloaden (volgens de officiële manier), iets met auteursrechtengezeur of zoiets... ???
Met start to run heb ik mijn conditie vanaf 0 opgebouwd tot met gemak een half uur achter elkaar blijven hardlopen. Ondanks de wat 'flauwe' muziek werkt het dus wel.

Rugspierpijn voelt net alsof je flink door je rug bent gegaan - ben ik ook niet gek op... Zometeen ga ik even mijn nieuwe schoenen inlopen (Gore-tex stampers voor de bergen komende zomer, andere waren A-B schoenen, deze zijn B), helpt misschien wel...

Start to run is niet meer te downloaden (volgens de officiële manier), iets met auteursrechtengezeur of zoiets... ???
Met start to run heb ik mijn conditie vanaf 0 opgebouwd tot met gemak een half uur achter elkaar blijven hardlopen. Ondanks de wat 'flauwe' muziek werkt het dus wel.

Leuk bergwandelen!!Ga ik ook doen als ik mijn jongste zoon beter heb gedrild;)...Wel jammer dat het niet meer te downloaden is. Heb ik in ieder geval wel een goed excuus;)

Spierpijn in mijn rug, buik, borst en triceps (??? Ik heb m'n triceps niet getraind!)

This.

Morgen wil ik (voor het betegelen van het toilet) wel weer gaan hardlopen, kijken wat les 2 van de 2e serie start to run voor me in petto heeft...

Weet dat je er een hekel aan hebt maar... Pics? :D

???
Ik heb spierpijn in m'n rug, niet in schouders. Lijkt me dan dat ik dan niet schouders flink moet gaan belasten, want met al die losse gewichten kan een beetje zwaaien juist voor wat rotgevoel in mijn rug zorgen (military press, raises etc.) - vandaar dat ik schouders later deze week (zondag?) pak.

Kan je niet wat seated front/side raises doen of misschien een voorzichtige DB shoulder press?

Tri's die spierpijn geven van incline DB press? Dat wist ik niet...

Ik zal binnenkort voor- en napics van het toilet laten zien ;)

Vandaaag geen training, morgen alleen hardlopen - als alles voorspoedig gaat met het betegelen dan ga ik zondag benen & schouders doen (of zoiets).

Tuuluk, heb ook wel eens spierpijn in mn triceps na gewone bench. Close Grip is dr meer voor, maar t kan best :)

Tri's die spierpijn geven van incline DB press? Dat wist ik niet...

Ik zal binnenkort voor- en napics van het toilet laten zien ;)

Vandaaag geen training, morgen alleen hardlopen - als alles voorspoedig gaat met het betegelen dan ga ik zondag benen & schouders doen (of zoiets).
Tuurlijk kunnen de tri's pijn gaan doen na borst oefeningen:D Ben wel weer benieuwd naar de napics van het toillet...nu is oinderhand het hele huis al verbouwd..:eek:

Suc6 vandaag met hardlopen en morgen met benen en schouders:D

Tuuluk, heb ook wel eens spierpijn in mn triceps na gewone bench. Close Grip is dr meer voor, maar t kan best :)
Ik heb het nooit eerder opgemerkt :o
...maar heb de laatste tijd ook UB-LB getraind, daarvoor trainde ik borst-triceps en schouders-biceps (want schouder-triceps gaat niet lekker omdat triceps al voorvermoeid zijn)
Tuurlijk kunnen de tri's pijn gaan doen na borst oefeningen:D Ben wel weer benieuwd naar de napics van het toillet...nu is oinderhand het hele huis al verbouwd..:eek:

Suc6 vandaag met hardlopen en morgen met benen en schouders:D
Enige dat na het toilet nog gedaan moet worden is het schilderen van alle kozijnen (binnen en buiten), verbouwingen zijn dan achter de rug ;)
Als je zin hebt laat ik je de tent wel zien wanneer je komt voor je fotoshoot.

Vanochtend netjes verslapen, waardoor ik maar meteen ben begonnen met het toilet (ach, heb gisteravond nog wat cardio gedaan...;)) - morgenochtend ziet het er wel naar uit dat ik lekker ga trainen. Rugspierpijn is eindelijk over - triceps nog lang niet! :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven