MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Aardbeien: :lick:
Slagroom: :no: (niet lekker)

Trainen ging vandaag lekker met Fannore! :D
Na 5 weken niet deadliften heb ik ook een enkele rep met 70kg er uit kunnen persen (ging goed, geen pijn!) en voorzichtig wat squats gemaakt.
Zometeen mijn training posten, nu eerst eten (ook belangrijk ;))

aardbeien op beschuit :meal: !

Misschien moet ik naast de cherry tomaatjes toch maar 's wat aardbeien enzo gaan planten!

Hoe was je training vandaag? :)

Deadlift
8*40kg
5*50kg
3*60kg
1*70kg
>Best redelijk na 5 weken geen DL gedaan te hebben...

Bent over row
Warming up met korte stangen (niet te doen...)
8*20kg
8*30kg
8*35kg

DB Bench Press
5*12kg
5*14kg
5*16kg
1*18kg
>Wilde het toch even proberen nu ik een spotter had - die 18kg was me toch te zwaar om vaker dan 1x te pressen... :(

EZ-bar concentration curl
8*12kg
8*16kg
8*16kg

Hammer curls
8*6kg
8*8kg
8*8kg

Cardio
35min crosstrainer, zo'n 350 kcal.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

aardbeien op beschuit :meal: !

Misschien moet ik naast de cherry tomaatjes toch maar 's wat aardbeien enzo gaan planten!

Hoe was je training vandaag? :)
Allerlei soorten fruit! :lick:

Training was LEUK (samen met Fannore), en viel me niet tegen :)

Lekkere training meid! Mooi die DL! :thumbs:

70 Kilogram klinkt anders ook al heel stoer voor een vrouw van nog geen 1,6m! (geen offence, alleen maar positief)! :)

Lieverd is het hè? Was dus een productieve training. Onwijs leuk hoor.

Ik moet de eerste vrouw die een deadlift doet nog zien, haha! Respect Dwarfie!

Ik moet de eerste vrouw die een deadlift doet nog zien, haha! Respect Dwarfie!

Dan had je vandaag in de gym van Fannore moeten zijn! Gozer daar wist ook niet wat 'ie zag met 2 deadliftende vrouwen die vervolgens wat squats doen en retestrakke BOR's... :D
(en ik die de 18kg DB's slecht 1x gepressd kreeg :()

Ja blijft altijd wel cool gezicht hé dat death liften..way to go..ehh dames;)

70 Kilogram klinkt anders ook al heel stoer voor een vrouw van nog geen 1,6m! (geen offence, alleen maar positief)! :)

Korte mensen hebben eerder een voordeel dan een nadeel bij DL, het is gebruikelijker om toespelingen te maken op een laag lichaamsgewicht dan op lengte.

echt...als je hier was had ik je een mep met de telegraaf gegeven:rolleyes: Neem dat nou eens aan van ons!, dr zijn zelfs mannen die zo sterk als jij willen zijn:D

DW is natuurlijk veel harder dan de Telegraaf. Jij wilt dus eigenlijk de Telegraaf straffen??:D
En ja er bestaan enge spierziektes, maar ik vind het terecht dat DW haar DL hoger wil. Als je 70 kg tilt kun je je boodschappen zelf dragen ja, maar DW wil meer!

@DW, betekent deze DL sessie nu dat je blessure hersteld is?:)

Korte mensen hebben eerder een voordeel dan een nadeel bij DL, het is gebruikelijker om toespelingen te maken op een laag lichaamsgewicht dan op lengte.
Gewicht was vanochtend 60,5kg - weet niet wat dát betekent voor mijn DL...
???

DW is natuurlijk veel harder dan de Telegraaf. Jij wilt dus eigenlijk de Telegraaf straffen??:D
:roflol:
En ja er bestaan enge spierziektes, maar ik vind het terecht dat DW haar DL hoger wil. Als je 70 kg tilt kun je je boodschappen zelf dragen ja, maar DW wil meer!
Véél meer dan een beetje boodschappen!
(wat dus eigenlijk betekent dat ik nu de uit mijn handen vallende boodschappen fatsoenlijk kan oprapen?)
@DW, betekent deze DL sessie nu dat je blessure hersteld is?:)
Ik ben "voorzichtig" weer begonnen met belasten, na 5 weken rust. Komende beentraining eens voorzichtig aan gaan squatten, en hopen dat de pijn wegblijft. (Mis wat trainingen deze week door die bijholteontsteking)

Met een beetje pech word je door een journaliste gebeld van de Telegraaf als je bont en blauw ligt te wezen. Nota bene dankzij een krant van de telegraaf.

Aan de andere kant ben jij heel sterk. En wordt de krant vanzelf een natte krant van het angstzweet als ze jou zien. ( waardoor de krant gaat slaan als een natte krant naar jou)

Ik moet heel erg naar bed. Ga raaskallen.

Laatst bewerkt:
Met een beetje pech word je door een journaliste gebeld van de Telegraaf als je bont en blauw ligt te wezen. Nota bene dankzij een krant van de telegraaf.

:roflol:

Grootste angst is nog wel dat ik zelf de krant online lees: beeldscherm komt helemaal hard aan! :angstig:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven