AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's summerquest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee ex vriendinnetje;)
Military press met db's of bb en staand of zittend?

Military press is per definitie staand met een BB. Alle andere press varianten hebben dan ook een andere naam. Zittende presses heten altijd gewoon (DB) shoulder presses :)
 
vind je de upright row een oef die echt wat toevoegd dwarfje ?
 
Military press is per definitie staand met een BB. Alle andere press varianten hebben dan ook een andere naam. Zittende presses heten altijd gewoon (DB) shoulder presses :)

Je zou ze de kost moeten geven die de "military press" zittend doen, vandaar mijn vraag ;)
 
Military press is per definitie staand met een BB. Alle andere press varianten hebben dan ook een andere naam. Zittende presses heten altijd gewoon (DB) shoulder presses :)
zo heb ik het iig wel geleerd...

vind je de upright row een oef die echt wat toevoegd dwarfje ?
ik heb eigenlijk geen flauw idee... hij is zwaar, maar weet niet echt de toegevoegde waarde... luister netjes naar andrew.
Je zou ze de kost moeten geven die de "military press" zittend doen, vandaar mijn vraag ;)
ik zie dat idd wel eens voorbijkomen. moet wel iedere keer vanaf de grond die ez bar omhooggooien, maar ach... uitvoering is volgens mij zoals het hoort.
 
Ach, was ook maar interesse he;)
Een oefening is een oefening, als je hem maar goed voelt waar het hoort maakt het ook geen hol uit hoe het beestje heet.
 
Zo is dat, maar helaas zijn er inderdaad nog zoveel mensen die een zittende mill. press kunnen :D

Goed getraind weer gisteren mevrouw DwarvenWarrior!
 
Een uitgebreider ontbijt (grotere portie!) zou leuk zijn :cool:
Dat is natuurlijk nooit verkeerd...

Misschien vragen of die pannenkoeken met stroop wil toevoegen;):o


Prettig weekend Dwarfje!:D
 
Ochtendworkout: 350kg puin wegbrengen
Middagworkout: kozijnen schilderen

Iedereen prettig weekend!
 
:eek: Ben je een workout kelder aan het graven of zo?

I wish.. tuin veranderd, huis verbouwd en daardoor lag er nog een hoop rotzooi te wachten tot het weggebracht kon worden.

Is trouwens niet aan te bevelen na een rugtraining de vorige dag :rolleyes:
 
Incline DB presses
4*15 - 6*12,5 - 5*10
3*15 - 4*12,5 - 5*10

Flyes
8*10 - 8*7,5 - 12*5
6*10 - 6*7,5 - 12*5

Leg extension
8*50 - 8*45 - 6*40
8*50 - 6*45 - 4*40

Leg press 45 graden
7*90 - 8*80 - 9*70
7*90 - 7*80 - 9*70

Frontsquat
8*25 - 8*22,5 - 8*20
8*25 - 8*22,5 - 8*20

Buik
3*12*BW

Lekkere training, ondanks de tijd... was nl. nogal laat in de sportschool vanwege files en dergelijke ongein.
Nieuwe trainer is aan de slag gegaan (eigenlijk oude trainer - is 5 jaar weggeweest), deze weet tenminste wél zinnige dingen te vertellen over training, voeding etc (incl. podiumervaring!). Nou twijfel ik weer over deze gym...
 
:p

Heb met de beste man besproken wat me niet bevalt in deze gym, kans dat er wat aan gedaan wordt :D
Heb je zoveel invloed...want dan mag je wel een tijdje bij mij in oudewater komen trainen en vragen om cables, seated calfraise & een smithrek..:o
 
Heb je zoveel invloed...want dan mag je wel een tijdje bij mij in oudewater komen trainen en vragen om cables, seated calfraise & een smithrek..:o
Heb helemaal geen invloed... maar vertelde dat ik schouders nauwelijks kan trainen doordat de stappen van de db's te groot zijn (per 2,5 kg - ook onder de 10kg), en dat de openingstijden me niet aanstaan (tussen de middag dicht, weekenden 3 uur per dag open) - en blijkbaar zijn ze daar al mee bezig om te zien hoe ze dat kunnen verbeteren.
Heb wel verteld dat ik aan het rondkijken was naar een andere gym ;)
 
Met verbeteringen en oude eigenaar, zou je liever daarblijven?
 
Met verbeteringen en oude eigenaar, zou je liever daarblijven?
Ja, denk het wel... eigenaar ziet namelijk de veranderingen aan m'n lijf (kreeg laatst een flink compliment!), en doet nu wat minder aan ongevraagd advies.
Het verschil in contributie alleen vind ik niet voldoende om te switchen nl.
 
En je bent al wel bij die ander sportschool wezen trainen toch? Op proef?
Sfeer is ook belangrijk, en als je weet dat hij wat aan die punten wil verbeteren... sja... daarom zou je dan veranderen... maar is natuurlijk ook: eerst zien dan geloven!
 
En je bent al wel bij die ander sportschool wezen trainen toch? Op proef?
Sfeer is ook belangrijk, en als je weet dat hij wat aan die punten wil verbeteren... sja... daarom zou je dan veranderen... maar is natuurlijk ook: eerst zien dan geloven!
Na dit weekend ga ik die 2 weken proef trainen op die andere sportschool, zodat ik zeker weet wat ik (niet) wil... Dat die trainer weer terug is (met verstand van zaken) deed voor mij gisteren een hele hoop - denk dat ik dat de eigenaar ook maar moet vertellen ;)
 
Vroeger zeiden ze 'kinderen die vragen, worden overgeslagen' :D
Desondanks.. toch maar voor je gestemd.. je hebt er kei- en keihard voor gewerkt.

O ja.. zelf gisteren ook nog bij een sportschool binnen geweest.. ja hoor, squatrek wordt squatkooi genoemd.. oftewel Smith machine.

Zucht... waarom is het zo moeilijk een sportschool te vinden waar je vrij kan squatten en waar ze het verschil weten tussen een Smithmachine en een squatrek?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven