XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor de 1 werkt, hoeft inderdaad niet voor de ander te werken. Aangezien ieders metabolisme anders verloopt en de 1 gevoeliger is voor bepaalde voedingstoffen dan de ander. En als jij en je begeleider het niet op internet willen plaatsen, hoef je dit niet te doen. Het is namelijk jouw keuze en niemand verplicht je daarin. Maar ik vind het raar dat sommige mensen (ik doel niet alleen op jou) er zo'n geheim van hun voedingsschema maken. Als je onder begeleiding staat is het inderdaad dat jij ervoor betaalt, maar voor personen die minder ver gevorderd zijn, is het enorm interessant om te zien hoe een "professioneel" eetschema eruit ziet om daarop je eigen te basseren.

Groeten Bart

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Wat voor de 1 werkt, hoeft inderdaad niet voor de ander te werken. Aangezien ieders metabolisme anders verloopt en de 1 gevoeliger is voor bepaalde voedingstoffen dan de ander. En als jij en je begeleider het niet op internet willen plaatsen, hoef je dit niet te doen. Het is namelijk jouw keuze en niemand verplicht je daarin. Maar ik vind het raar dat sommige mensen (ik doel niet alleen op jou) er zo'n geheim van hun voedingsschema maken. Als je onder begeleiding staat is het inderdaad dat jij ervoor betaalt, maar voor personen die minder ver gevorderd zijn, is het enorm interessant om te zien hoe een "professioneel" eetschema eruit ziet om daarop je eigen te basseren.

Groeten Bart
Je hebt gelijk. Daarom dat ik er ook geen probleem van maak als ik iemand spreek, dan kan er meteen wat toelichting bij.
Een groot geheim wil ik er niet van maken - al lijkt het misschien zo over te komen...

• #1.063
@Imponderabilia: Ik heb geen enkel 'hondje' gevraagd om jou een bericht te sturen, blijkbaar gaat het over het cijfer dat je me gegeven hebt voor de contest? Ik ben niet ontdaan door jouw 5, en dat je me een zielig figuur of een fatty noemt: I couldn't care less...

@Imponderabilia: Ik heb geen enkel 'hondje' gevraagd om jou een bericht te sturen, blijkbaar gaat het over het cijfer dat je me gegeven hebt voor de contest? Ik ben niet ontdaan door jouw 5, en dat je me een zielig figuur of een fatty noemt: I couldn't care less...
O god..dbb op z'n triest weer..:(

Groeten Bart

+1 !

Wow, ik heb wel wat veroorzaakt met mijn vraagje, was niet de bedoeling hoor ! Was alleen benieuwd omdat het zo goed werkt voor jouw en zoals Bart al zegt: erg interessant om een professioneel schema te zien. Ik begrijp dat je je schema niet zomaar op internet zet, vooral niet omdat je het er met Andrew over gehad hebt.

Veel eiwitten en weinig kolhydraten, geen fruit en melkprodukten, dat werkt ook goed voor mij, zeker om droger te worden (af te vallen). Alleen niet veel vetten. Wel vis en mager rood vlees. Nu is het even zoeken naar de juiste wijze van eten om massa aan te zetten/te behouden, want dat is immers mijn nieuwe doel ;)

Laatst bewerkt:

Ik heb dit helemaal niet meegekregen..maar dat getuigd niet echt van netheid..ik vraag me af wat iemand er mee wil bereiken met zón post..anyway..wij vinden dat je het heull goed doet..

Ik ook niet maar dat is inderdaad minder fraai !

• #1.069
+1 !

Wow, ik heb wel wat veroorzaakt met mijn vraagje, was niet de bedoeling hoor ! Was alleen benieuwd omdat het zo goed werkt voor jouw en zoals Bart al zegt: erg interessant om een professioneel schema te zien. Ik begrijp dat je je schema niet zomaar op internet zet, vooral niet omdat je het er met Andrew over gehad hebt.

Veel eiwitten en weinig kolhydraten, geen fruit en melkprodukten, dat werkt ook goed voor mij, zeker om droger te worden (af te vallen). Alleen niet veel vetten. Wel vis en mager rood vlees. Nu is het even zoeken naar de juiste wijze van eten om massa aan te zetten/te behouden, want dat is immers mijn nieuwe doel ;)

No prob ;)
Het verschil zit 'm bij mij juist bij veel vet... dat vult (verzadigd gevoel) - en uiteindelijk gaat het toch om kcal in vs. kcal out.

Hoe bedoel je trouwens de juiste wijze van eten? Is je schema nog niet klaar / maaltijdfrequentie niet goed / iets anders?

Als ik puur naar je fysiek had gekeken, dan zou ik je een 7 gegeven hebben, maar gezien hoe hard je gewerkt hebt, en waar je vandaan komt...en de passie voor bodybuilding die ik uit al je posts haal, die je ook uitstraalt met je log, vind ik een 9 meer dan verdiend.

echt klasse, een resultaat waar je echt heel trots op mag zijn!

Huh, waar komt dit nu weer vandaan? Zie hier helemaal geen post van impo staan. Waar reageer je dan op?

• #1.072
Als ik puur naar je fysiek had gekeken, dan zou ik je een 7 gegeven hebben, maar gezien hoe hard je gewerkt hebt, en waar je vandaan komt...en de passie voor bodybuilding die ik uit al je posts haal, die je ook uitstraalt met je log, vind ik een 9 meer dan verdiend.

echt klasse, een resultaat waar je echt heel trots op mag zijn!

Thnx!
Ik denk dat ik met de 7e plaats (waar ik nu sta) al heel tevreden kan zijn - de dames boven me hebben écht een topfysiek, ik ben pas halverwege...

Thnx!
Ik denk dat ik met de 7e plaats (waar ik nu sta) al heel tevreden kan zijn - de dames boven me hebben écht een topfysiek, ik ben pas halverwege...

Ik ben heel benieuwd naar 2011 dan ;)

maybe doe ik dan zelf ook mee, maar dan bij de mannen natuurlijk :p (als dat dan nog mag, want in mei wil ik een officiele wedstrijd gaan doen)

• #1.074
Ik ben heel benieuwd naar 2011 dan ;)

maybe doe ik dan zelf ook mee, maar dan bij de mannen natuurlijk :p (als dat dan nog mag, want in mei wil ik een officiele wedstrijd gaan doen)

Laat 2011 maar komen!

Je mag 1 wedstrijd gedaan hebben (voor de herencontest) om nog mee te mogen doen - zover ik weet...
Laat je me weten tegen die tijd welke wedstrijd het wordt? Vind het wel leuk om foto's te maken :cool:

• #1.075
Training gisteren (bij eigen sportschool):
Incline DB press
7*12,5 - 6*10 - 8*7,5
6*12,5 - 6*10 - 7*7,5

Flying motion
8*7,5 - 12*5 - 15*2,5
8*7,5 - 15*5 - 15*3
>Verdeling gewichten niet handig... kleinere stappen in gewichten zijn er niet

45graden legpress
10*80 - 10*70 - 10*60
9*90 - 9*80 - 9*70

Leg extensions
8*50 - 4*45 - 4*40
8*50 - 5*45 - 5*40

Frontsquat
8*25 - 8*22,5 - 8*20
6*25 - 6*22,5 - 6*20

Hyperextensions
12*BW
8*5kg
10*5kg
10*5kg

Gaat t squatten goed nu? Lekker bezig :thumbs:

Hoe doe jij de front squat eigelijk? Met stang op je schouders of met machine?

Front met de smith vind ik ook niet zo lekker.. met front barbell heb ik toch wat moeite met gewicht, mijn benen kunnen het wel aan maar mijn schouders / armen raken snel vermoeid...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven