XXL Nutrition

ECA combineren met een pre-workout?

Ik kan heel slecht tegen dit soort middelen. Hoewel... heb ook weleens goed gereageerd.
Waar ik nooit een rare reactie op had waren capsules met een soort rode korreltjes erin. Bakken energie en geen rare tril oid.
Wel heb ik met al dergelijke stacker -achtige dingen dat mijn zweet heel heftig naar ammoniak gaat ruiken. Als iemand mocht weten wat dat is, dan ben ik heel geïnteresseerd in die informatie.

zou niet doen.
neem lekker wat bcaa/glutamine en l-carnitine voor trainen .
ECA kan nogal heavy zijn he

Ik kan heel slecht tegen dit soort middelen. Hoewel... heb ook weleens goed gereageerd.
Waar ik nooit een rare reactie op had waren capsules met een soort rode korreltjes erin. Bakken energie en geen rare tril oid.
Wel heb ik met al dergelijke stacker -achtige dingen dat mijn zweet heel heftig naar ammoniak gaat ruiken. Als iemand mocht weten wat dat is, dan ben ik heel geïnteresseerd in die informatie.

Ammoniak geur is toch dat je eiwitten aan het verbranden bent en dus te weinig eiwitten hebt binnengekregen?

Vraag me af waar je échte eca stacks gaat vinden. efedrine is redelijk moeilijk te scoren, wordt ook niet uitgevoerd door china. is echt zwarte markt spul nu.
heb mijn twijfels over wat jullie "eca" noemen.

en nee, ik zou het zeker niet combineren.

Let wel, ik heb dat dus alleen als ik een stacker gebruik. Stackers doen dus iets in mijn lichaam wat ervoor zorgt dat er eiwitten verbrand worden. Dit gebeurt dan al als ik 20 minuten aan het trainen ben. Slik ik niet, dan komt de ammoniaklucht ook niet. Apart.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 20:14 ----------

Vraag me af waar je échte eca stacks gaat vinden. efedrine is redelijk moeilijk te scoren, wordt ook niet uitgevoerd door china. is echt zwarte markt spul nu.
heb mijn twijfels over wat jullie "eca" noemen.

en nee, ik zou het zeker niet combineren.
Ephedrine is relatief simpel te krijgen. Alleen inderdaad op de zwarte markt. En dan loop je een risico dat je iets anders krijgt. Maar dat risico is er continue als je in deze sectie van het forum zit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Idd in het zwart eej ;-)
Btw die 1,3 shizzle is ook niet van de poes hoor :-)

@ Stalin, ik ga het niet combineren. Gewoon een stacker voor de training ipv een heftige pre-workout

Gebruik het ook wel eens voor een training en ik train 's avonds! Geen probleem met slapen en heerlijke energie tijdens de training. Ik vind noxipro zelfs nog heftiger als eca (neem dan ook maar 1 pil van eca).

Ik vind noxipro ook het beste dat ik al ooit genomen heb als trainingbooster. Als je dit neemt, heb je al die andere vetverbranders niet nodig.

Inderdaad, Dexaprine en een goede PWO is alles wat ik nodig heb in de cut.

• Topic Starter Topic Starter
Dus een fatburner met een shitload aan caffeine en 1,3 + een pre-workout met hetzelfde is alles wat je nodig hebt...gezonder dan 1 tab ECA??? (Ephedrine lijkt me nog altijd meer onderzocht dan die nieuwe ingrediënten)

Terug
Naar boven