Fitness Seller

ECA-Stack; tips en ervaringen??

PowerSilly

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
28%
Hallo,

Aangezien mijn vriend al een aantal jaar serieus met bodybuilding bezig is, ben ik de afgelopen 2 jaar ook erg sportief aan de slag gegaan.
Met krachttraining ga ik snel vooruit en dat gaat me allemaal goed af.

Helaas val ik niet zo snel af en is mijn vp om te janken.
Ondanks dat ik 6x per week sport, inclusief cardio.
En daarnaast denk ik ook goed om men eten.
Ik wou daarom met een maandje starten met een ECA-Stack, in de hoop dat ik mijn vp voor de zomer een mooi stuk omlaag kan brengen.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die hiermee goede ervaringen hebben om te delen of simpelweg goede tips?

Gr :)

Deel eerst je voedingsschema maar eens met ons ;)

Blijkbaar eet je nog teveel cals, als je cardio doet en je eet nog steeds teveel kun je nergens een tekort creeren(of minimaal) beter eerst je dieet aanpassen, dan evt cardio toevoegen, eca is onnodig.

• Topic Starter Topic Starter
Gemiddelde voeding per dag:

Ochtend: Smartshake(Body&Fit) + 250 ml Halfvolle Melk
2 volkoren crackers met (smeer)kaas

Tussendoor: 1 stuk fruit of 1 kop kippenbouillon

Middag: 2 stuks bruinbrood met kipfilet of kaas

Tussendoor: 1 stuk brood met kaas of 1 plak ontbijtkoek

Avond: opscheplepel rijst of aardappelen
+/- 150 gr groente
1 stuk vlees, meestal kipfilet/biefstuk/runderlappen

Tussendoor: 1 stuk fruit
Soms na de training eiwitshake met 250 ml Halfvolle Melk

Avondeten is soms wat wisselend. Bijvoorbeeld soms pasta met mager rundergehakt.
In het weekend heb ik soms wat moeite met het dieet, dan laat ik me helaas wel eens overhalen tot een koekje oid, iets om sowieso nog aan te werken.

Gaarne de hoeveelheid kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten per product toevoegen. Ik raad je het in ieder geval af om naar een ECA stack te grijpen. Met de juiste voeding valt veel meer te behalen.

Dat zou mooi zijn. Voeding blijft toch lastig voor de meeste, dan maar wat middelen of de dosering verhogen.

Jep daar weet ik alles van.

Ach dat weten we allemaal, vroeg of laat worden de trainingen intenser, voeding meer gebalanceerd (timing) en gaan de doseringen drastisch omlaag. Dan kijk je in de spiegel en dan realiseer je jezelf, dat je er beestachtig uitziet op een 'absurd' lage dosering.

mijn vriendin heeft dit ook genomen die eca 30+ stacks, ze is er wel 4 kg door afgevallen, maar ze liep er wel bij als een konijn onder speed :D

Hou er wel rekening mee dat als je zelf al een zenuwachtig persoon bent dit niets voor jou is, je voelt je echt geringe tijd opgejaagd en kan niet stil zitte!!

• Topic Starter Topic Starter
Hieronder 2 dagen van wat ik ongeveer eet. Ik denk wel om mn eten maar een strak schema heb ik niet. Hou ook wel van wat afwisseling in mn eten.

Ben inmiddels sinds afgelopen donderdag begonnen met 30 mg efhedrine en 300 mg caffeine elke dag, behalve in het weekend.
Heb persoonlijk niet erg last van het zenuwachtige gevoel. Wel hele dag wat zweethandjes en verder superveel eenergie. En wat vooral erg goed voor mij werkt is dat ik geen hongergevoel heb.

2014-02-05 09.44.35.png

2014-02-05 09.45.10.png

Weet je die 100 gr gekookte aardappel zeker? Dat is nog geen hele aardappel :roflol:

Terug
Naar boven