MuscleMeat

Een ‘Fitness/BB’ wedstrijd: fun of funest?

Bezoekers in dit topic

Heel mooi geschreven Wengstertje!
Als ik dit zo lees denk ik gewoon terug aan mijn wedstrijd voorbereiding :)
Ik train ook nog MAAR een jaartje en stond al op het podium, inderdaad ook iets te snel, nu weet ik dat ik voor de volgende wedstrijd meer massa moet bouwen en zien dat de gyno weg is!
Het is zo dat ik niet op het podium ben gaan staan voor de complimenten of voor de 'roem', maar omdat het altijd al een droom is geweest ergens in uit te blinken, een sport te beoefenen die ik met hel men hart doe, een lifestyle, een passie.
Eens ik op het podium stond was ik helemaal verkocht en wist ik dat ik dit meer wou doen, ik ben nog jong en weet zeker dat ik nog zeker een jaar ga wachten tot ik terug het podium op kruip. Maar nu weet ik tenminste wel wat me te wachten gaat staan, en hoe ik (en men ouders) daarop moeten reageren, om zo, een betere prestatie te brengen in de volgende wedstrijd!
Er zijn inderdaad veel gasten die direct na hun wedstrijd denken een ifbb atleet te zijn, of ineens coach te zijn, maar aan zulke dingen denk ik zelfs niet, ik doe dit voor mij en voor niemand anders... :D
 
Respect !
 
Dat van een six-pack nodig hebben bij de MAP klasse is niet echt waar.. Kijk naar Jeremy Buendia
 
Zag op de foto's van afgelopen weekend ook wat gyno voorbijkomen ging ze best goed af eigenlijk...
 
ik op een wedstrijd: zo laat mogelijk toekomen en zo vroeg mogelijk vertrekken.
Wat een raar volk soms en wat een groot aantal aandachtshoeren lopen daar rond...
 
ik vind het een mooi stukje. ik zie heel veel waarschuwingen voorbij komen, dat het niet voor iedereen is weggelegd en dat je er niet moet aan beginnen. maar ik denk dat iedereen het is voor zichzelf moet meemaken.

ik vond het stukje over "na de wedstrijd" erg interessant en zeker bij de dames wel een gevoelig puntje. ik zat net een stukje te lezen over voorbereidingen voor een wedstrijd (puur uit interesse) helaas was dit merendeel gebaseerd op mannen.
en aandachts hoertjes?? sorry maar in de sportschool vind ik nog altijd meer "pimps then hoes...'
 
ik vind het een mooi stukje. ik zie heel veel waarschuwingen voorbij komen, dat het niet voor iedereen is weggelegd en dat je er niet moet aan beginnen. maar ik denk dat iedereen het is voor zichzelf moet meemaken.

ik vond het stukje over "na de wedstrijd" erg interessant en zeker bij de dames wel een gevoelig puntje. ik zat net een stukje te lezen over voorbereidingen voor een wedstrijd (puur uit interesse) helaas was dit merendeel gebaseerd op mannen.
en aandachts hoertjes?? sorry maar in de sportschool vind ik nog altijd meer "pimps then hoes...'
Neem aan dat 'ie met aandachtshoeren niet per definitie alleen vrouwen bedoelt
 
ik vind het een mooi stukje. ik zie heel veel waarschuwingen voorbij komen, dat het niet voor iedereen is weggelegd en dat je er niet moet aan beginnen. maar ik denk dat iedereen het is voor zichzelf moet meemaken.

ik vond het stukje over "na de wedstrijd" erg interessant en zeker bij de dames wel een gevoelig puntje. ik zat net een stukje te lezen over voorbereidingen voor een wedstrijd (puur uit interesse) helaas was dit merendeel gebaseerd op mannen.
en aandachts hoertjes?? sorry maar in de sportschool vind ik nog altijd meer "pimps then hoes...'

mannen als vrouwen
 
Mensen die eventjes snel een wedstrijdje willen doen, en die met minimale inzet maximaal in de spotlight willen staan, heb je altijd al wel gehad. Nu er minder taboe op de sport heerst, en de sport zelfs populair wordt, is het logisch dat je meer van dit soort mensen hebt. Zonder dat soort mensen zou er meer taboe op de sport en bijbehorende levensstijl heersen, en zouden wedstrijden weer minder bezocht worden. Het heeft voor- en nadelen.

Ik denk dat vaak je eigen zelfbeeld meer doorslaggevender is voor hoe je er tegenaan kijkt. Tenminste, dat geldt wel voor mij.
 
Ik heb een vraag aan T.S. of andere die mis antwoord weten op mijn vraag. Ik heb gehoord dat je niet met duidelijk zichtbare gyno op het podium mag staan, klopt dit? of is dit gelul? Ik heb geen gyno dus het is niet relevant voor mij persoonlijk.
Ik wil graag een wedstrijd doen in classis bodybuilding ergens in 2017.
 
Ik heb een vraag aan T.S. of andere die mis antwoord weten op mijn vraag. Ik heb gehoord dat je niet met duidelijk zichtbare gyno op het podium mag staan, klopt dit? of is dit gelul? Ik heb geen gyno dus het is niet relevant voor mij persoonlijk.
Ik wil graag een wedstrijd doen in classis bodybuilding ergens in 2017.
Al is gyno lichtelijk zichtbaar is is het al exit, ze zijn zelfs bezig heb ik gehoord om tattoo te gaan verbieden. Maar gehoord he weet niet of het echt zo is.
 
Bijna iedereen heeft tats ja.

Beter, word ik snel prof zo :p
 
Back
Naar boven