AndroidHealthClinic

een paar vraagjes

• Topic Starter Topic Starter
hoe komen jullie dan zoo breed 0_0
en ik train nu al egt seri een jaar.

Moet hier ff op reageren hoor

Lees please de sticky's, zie al 20x gezegd worden dat je ze moet lezen maar ik denk niet dat je erg de moeite aan het doen bent. Waarom zouden mensen wel moeite doen om te antwoorden als je ze niet leest?

Respect.

soryy hoor...

ey ik zat net met een vriend van mij te praten ...en hij zei van dit schema is goed om te groeien(zie mijn schema in trainingschema topic)

zoo mijn vraag heeft ie gelijk

dit was het gespreks deel
<IronMike> zegt:
als ik jou was
<IronMike> zegt:
zou ik Rug, biceps , buik op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
Dan Borst,Schouders ,triceps op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
en Benen , buik op een dag
Don Klaudkil //////!!woei wey eiwit gekocht 900gram:// TRAINEN was weer eens OKEJJ//wie komt er mee zelfmoord plegen??BAATISSSTA zegt:
why?
<IronMike> zegt:
omdat
<IronMike> zegt:
rug is een grote spier en Biceps en buik is een kleine spier
<IronMike> zegt:
Borst is een grote spier en Schouders triceps is een kleine spier
<IronMike> zegt:
en benen is heel veel spieren
<IronMike> zegt:
en das zat O.o
<IronMike> zegt:
2 grote spieren op 1 dag is niet goed
<IronMike> zegt:
als jij begrijp ?
Don Klaudkil //////!!woei wey eiwit gekocht 900gram:// TRAINEN was weer eens OKEJJ//wie komt er mee zelfmoord plegen??BAATISSSTA zegt:
ja maaar...hoef niet
er is wel 1 week tijd om te geneezen
<IronMike> zegt:
hoef niet maar is wel beter

Splitten is gay. Mens health is gay. Een eiwitpoeder aankoop in je MSN naam is ook gay :roflol:

FB is prima, snuffel maar even rond in de trainingsmethoden sectie, daar vind je wel een mooi kant en klaar schema.

you are gay:cool:

zoo ben ikweer...heb even weer een zinlooze vraagje maar okej ik wl dit egt graag weten

soms zie ik bij traininsg schema's dit staan

b.v BICEPS CURL
1x12 10kg
1x12 12 kg
1x12 14 kg!???

helpt dat egt zoo? dat je laag begint en telkens een paar kilo's erbij doet?

want k doe meestal op dit moment dan gewoon 3x14 14kg

dankjewel alvast
greetz from alexi

3x14x14kg is uiteraard beter dan 2 sets met een minder gewicht, neemt niet weg dat je wel moet opwarmen.

14 kilo is zoooo gay. Pak dan 13 of 15!

Er is een onderzoek gehouden, onlangs, en gepubliceerd in de mens health hierover. Het bleek dat mensen die hun hele lichaam op 1 dag trainen meer spiermassa kweken dan sporters die splitsschema's en dergelijke trainen op 1 dag.
Kan dit niet zijn als je je lichaam dus fullbody traint met oefeningen als clean, highpulls, squats, deadlifts e.d. je dan je lichaam echt als 1 geheel traint en dus ook een grotere hormonale afgifte verwezenlijkt?

ey ik zat net met een vriend van mij te praten ...en hij zei van dit schema is goed om te groeien(zie mijn schema in trainingschema topic)

zoo mijn vraag heeft ie gelijk

dit was het gespreks deel
<IronMike> zegt:
als ik jou was
<IronMike> zegt:
zou ik Rug, biceps , buik op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
Dan Borst,Schouders ,triceps op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
en Benen , buik op een dag
why?
<IronMike> zegt:
omdat
<IronMike> zegt:
rug is een grote spier en Biceps en buik is een kleine spier
<IronMike> zegt:
Borst is een grote spier en Schouders triceps is een kleine spier
<IronMike> zegt:
en benen is heel veel spieren
<IronMike> zegt:
en das zat O.o
<IronMike> zegt:
2 grote spieren op 1 dag is niet goed
<IronMike> zegt:
als jij begrijp ?
ja maaar...hoef niet
er is wel 1 week tijd om te geneezen
<IronMike> zegt:
hoef niet maar is wel beter
Als je dan toch perse split wil trainen is het mss wel slim om maar 1 grote spiergroep per keer te doen, zo kan je daar nog volledige intensiteit op geven aangezien je maar die spiergroep 1x per week traint.
Want als je een beetje deftig je benen traint heb je denk ik niet zoveel fut meer om nog je rug volledig grondig/intensief te doen ook.

Splitten is gay. Mens health is gay. Een eiwitpoeder aankoop in je MSN naam is ook gay :roflol:
Ja zo'n hilarische nickname :roflol: viel mij ook al direct op
eiwitpoeder aankoop (stoer) + stoefen over de training.
Ik vertel nooit aan mensen dat ik train, als ik het goed doe komen ze er zelf wel achter :D

14 kilo is zoooo gay. Pak dan 13 of 15!

Wederom een lading gare/kansloze reacties :rolleyes:

hahahhaa...iedereen weet dat iik train....mar vertel eens mensen wat is er zo gay aan splitten?

Niets. Er zijn voor- en nadelen aan verbonden. Ik doe het niet graag, wil niet zeggen dat het daarom gay is.

Terug
Naar boven