- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe komen jullie dan zoo breed 0_0
en ik train nu al egt seri een jaar.

Kan dit niet zijn als je je lichaam dus fullbody traint met oefeningen als clean, highpulls, squats, deadlifts e.d. je dan je lichaam echt als 1 geheel traint en dus ook een grotere hormonale afgifte verwezenlijkt?Er is een onderzoek gehouden, onlangs, en gepubliceerd in de mens health hierover. Het bleek dat mensen die hun hele lichaam op 1 dag trainen meer spiermassa kweken dan sporters die splitsschema's en dergelijke trainen op 1 dag.
Als je dan toch perse split wil trainen is het mss wel slim om maar 1 grote spiergroep per keer te doen, zo kan je daar nog volledige intensiteit op geven aangezien je maar die spiergroep 1x per week traint.ey ik zat net met een vriend van mij te praten ...en hij zei van dit schema is goed om te groeien(zie mijn schema in trainingschema topic)
zoo mijn vraag heeft ie gelijk
dit was het gespreks deel
<IronMike> zegt:
als ik jou was
<IronMike> zegt:
zou ik Rug, biceps , buik op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
Dan Borst,Schouders ,triceps op 1 dag doen
<IronMike> zegt:
en Benen , buik op een dag
Don Klaudkil //////!!woei wey eiwit gekocht 900gram:// TRAINEN was weer eens OKEJJ//wie komt er mee zelfmoord plegen??BAATISSSTA zegt:
why?
<IronMike> zegt:
omdat
<IronMike> zegt:
rug is een grote spier en Biceps en buik is een kleine spier
<IronMike> zegt:
Borst is een grote spier en Schouders triceps is een kleine spier
<IronMike> zegt:
en benen is heel veel spieren
<IronMike> zegt:
en das zat O.o
<IronMike> zegt:
2 grote spieren op 1 dag is niet goed
<IronMike> zegt:
als jij begrijp ?
Don Klaudkil //////!!woei wey eiwit gekocht 900gram:// TRAINEN was weer eens OKEJJ//wie komt er mee zelfmoord plegen??BAATISSSTA zegt:
ja maaar...hoef niet
er is wel 1 week tijd om te geneezen
<IronMike> zegt:
hoef niet maar is wel beter
Ja zo'n hilarische nicknameSplitten is gay. Mens health is gay. Een eiwitpoeder aankoop in je MSN naam is ook gay![]()
viel mij ook al direct op