- Waardering
- 22.487
Als wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als wat?
DGA
Zag voorbij komen dat een Australisch stel meer dan 50 cruises achter elkaar had geboekt, goedkoper dan een verzorgingshuis.
Totdat je “verzorging” nodig hebt.Zag voorbij komen dat een Australisch stel meer dan 50 cruises achter elkaar had geboekt, goedkoper dan een verzorgingshuis.
Je bed wordt opgemaakt, je eten wordt klaargemaakt, je kamer wordt schoongemaakt....
Wat ik wel mis aan reizen met het OV is dat ik alle tijd had om te lezen. Is dat ook een van de redenen voor jou, dat je nog kunt werken/lezen/iets nuttigs doen onder reistijd?Traden en investeren, dus andere bronnen van inkomsten.
Letten op aanbiedingen.
Spullen in het buitenland kopen soms.
Heb geen auto meer, maar een motor. Verder veel met het OV. Niet alleen vanwege financiële redenen.
Een van de voornaamste. Ik heb altijd (studie)boeken bij me. In de trein besteed ik al mn tijd nuttig tenzij ik moe ben, dan slaap ik. Slapen en autorijden heb ik niet zo goeie ervaring mee.Wat ik wel mis aan reizen met het OV is dat ik alle tijd had om te lezen. Is dat ook een van de redenen voor jou, dat je nog kunt werken/lezen/iets nuttigs doen onder reistijd?
Dan neem je een vluchtelingencruise.
Zelf werk ik in het weekend in de beveiliging, doe dat nu iets meer dan een jaar en dan voornamelijk als portier bij een discotheek. Dat kwam ook toevallig op mijn pad omdat ze nog mensen zochten. en die jongen in de zelfde sportschool zit als ik had hij mij benadert. Doordeweeks ben ik werkzaam in de installatietechniek, Dus totaal wat anders maar het bevalt wel goed. Enigste wat je kan breken zijn de werktijden bijvoorbeeld vrijdags sta ik 6 uur op voor mijn "normale" baan om vervolgens weer van 23.00 t/m 4.00 aan de deur te staan dus lig dan ook pas weer rond 6 uur ik bed.... dus i.c.m bodybuilding is het niet het meest optimale baantje natuurlijk
Tuurlijk is dat makkelijker en efficiënter, heb het zelf vorig jaar ook gefixt zo'n 10% maar als ik dat nu alweer ga vragen kan ik het wel vergeten..... denk dat jaarlijks 10% ook niet echt realistisch is bijvoorbeeld je verdient 3k dat is over 5 jaar dan 4.831.... laat staan wat dat over 10 jaar is...."Gewoon" zorgen dat je jaarlijks ± 10% in salaris stijgt, dat vind ik persoonlijk makkelijker dan een tweede baan erbij nemen o.i.d. Stuk efficiënter ook wat mij betreft.