- Waardering
- 5.200
Hoewel dit bij veel banen/beroepsgroepen niet heel realistisch is ben ik 't wel eens met de strekking. Zeker in de huidige markt waar er zoveel werk is in bepaalde sectoren maak je best een kans als je solliciteert op die functie waarvoor je onder andere omstandigheden misschien niet in aanmerking zou zijn gekomen. Zelf ook gehad bij m'n huidige baan en inmiddels vrij ver gevorderd in een sollicitatieprocedure bij weer een ander bedrijf. Huidige salaris is goed boven modaal maar bij het andere bedrijf komt er, met midden- en eindejaarsuitkering en 13e maand meegerekend, tussen de 10 en 15k op jaarbasis bij."Gewoon" zorgen dat je jaarlijks ± 10% in salaris stijgt, dat vind ik persoonlijk makkelijker dan een tweede baan erbij nemen o.i.d. Stuk efficiënter ook wat mij betreft.
Van baan wisselen is shit wat mij betreft maar jezelf benadelen door vast te blijven zitten aan een bedrijf is in de huidige economie ook niet altijd slim.

ik doe het op zzp basis en houd netto 21.50 over per uur dus is opzich wel ok, nu moet ik zeggen dat ik als installateur "zwart" 30 pak en 10% van de materiaal kosten mee pak maarja 6 dagen in de week het zelfde werk doen wordt ook "saai" en is lichamelijk ook wel zwaar zit momenteel ook weer met een tennisarm....
Hypothetische situatie.