noname88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft je coach ooit weleens iemand begeleid met aas?
Als die graag een rustige start had gewild gad die je wel test e only aangeraden.
Beter gewoon zelf je info opzoeken want hij heeft geen idee.
O ja en en niet vergeten morgen die test e te prikken![]()
Er zijn wel vaker aparte voorstellen van coaches. Ik had eerst een begeleider die raadde aan:
Test p 3 x per week 100mg
Mast p 3x per week 100mg
Test e 1x per week 250mg
En dan voor 10 weken.
Strookt niet met men hier op het forum zegt, maar deze begeleider traint jongens die wedstrijden draaien.
Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Als je voldoende AAS in je lichaam spuit dan groei je toch wel (indien training en voeding in orde zijn)
Er zijn wel vaker aparte voorstellen van coaches. Ik had eerst een begeleider die raadde aan:
Test p 3 x per week 100mg
Mast p 3x per week 100mg
Test e 1x per week 250mg
En dan voor 10 weken.
Strookt niet met men hier op het forum zegt, maar deze begeleider traint jongens die wedstrijden draaien.
Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Als je voldoende AAS in je lichaam spuit dan groei je toch wel (indien training en voeding in orde zijn)
!Hee, nee sorry kom niet uit de buurt van SpijkenisseToevallig omgeving Spijkenisse?
Bekend gezicht haha

Kom jij wel uit Spijkenisse? Of train je daar?Haha Okee dan lijkt die op je
Hou je log wel bij. Met foto's is altijd leuk om te lezen!!
Helaas zie je dat niet veel meer omdat ze altijd lopen te b**chen
Ik ben op dit moment rond de 13% en moet rond de 12.5% blijven van m'n coach. Bovenlichaam nog niet heel erg droog maar12%?
Shii dan ben ik ook 12% terwijl ik dacht dat ik 16 was.

.