MuscleMeat

Eerste kuur: Dbol + Test e (Logboek)

Heeft je coach ooit weleens iemand begeleid met aas?
Als die graag een rustige start had gewild gad die je wel test e only aangeraden.

Beter gewoon zelf je info opzoeken want hij heeft geen idee.

O ja en en niet vergeten morgen die test e te prikken ;)

Heeft je coach ooit weleens iemand begeleid met aas?
Als die graag een rustige start had gewild gad die je wel test e only aangeraden.

Beter gewoon zelf je info opzoeken want hij heeft geen idee.

O ja en en niet vergeten morgen die test e te prikken ;)

Er zijn wel vaker aparte voorstellen van coaches. Ik had eerst een begeleider die raadde aan:

Test p 3 x per week 100mg
Mast p 3x per week 100mg
Test e 1x per week 250mg

En dan voor 10 weken.

Strookt niet met men hier op het forum zegt, maar deze begeleider traint jongens die wedstrijden draaien.

Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Als je voldoende AAS in je lichaam spuit dan groei je toch wel (indien training en voeding in orde zijn)

Hmm ik volg..
Vaag alleen dat je de test idd 1 week later begint en dboll "maar" 2 welen als kickstart gebruikt..
De test "merk" je waarschijnlijk pas na 3/4 weken.
Als je toch wilt kickstarten zou ik 4 weken dboll aanraden.

Nu ben je straks klaar met de dboll.. En voel je de test nog niet eens..

Succes iig!

Er zijn wel vaker aparte voorstellen van coaches. Ik had eerst een begeleider die raadde aan:

Mast p 3x per week 100mg
Test e 1x per week 250mg

En dan voor 10 weken.

Strookt niet met men hier op het forum zegt, maar deze begeleider traint jongens die wedstrijden draaien.

Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Als je voldoende AAS in je lichaam spuit dan groei je toch wel (indien training en voeding in orde zijn)

Dit begrijp ik. Nou vind ik het voorstel wat die bij jou deed minder raar als van eerder genoemde.
Ook het argument: ik wou rustig beginnen vind ik raar. Bij rustig beginnen had ik gewoon simpel test e gekozen zonder oral.
Moest het dan een oral zijn had ik zelf eerder winny of anavar gekozen.

Daar heb je gelijk in. Maar in hoeveelheid/verhoudingen etc zit wel verschil hoe je je voelt.

Verder zijn er natuurlijk meer wegen naar Rome. Dus met "rare" voorstellen kom je er ook wel. + ieder lichaam is anders

Mast p 3x per week 100mg
Test e 1x per week 250mg

En dan voor 10 weken.

Dat is ook vooral om dat coaches geen fluit geven om jouw gezondheid, en dat we op dit forum net proberen op zo'n gezond mogelijke manier AAS te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, Ik heb even twee foto's op t forum gezet. Deze ochtend heb ik mijzelf weer gewogen en ben 0.5kg aangekomen, geen idee of dit vocht, vet of spieren zijn. Vet word volgende week donderdag weer gemeten. Deze ochtend was het een Leg-workout dus geen heel goede pomp in het boven lichaam haha. thnx :D!

Screenshot_2016-01-18-19-20-44-1.png

Screenshot_2016-01-18-19-20-33-1.png

Laatst bewerkt:
Toevallig omgeving Spijkenisse?
Bekend gezicht haha

Ben benieuwd, ziet er iig al goed uit!

Haha Okee dan lijkt die op je:o

Hou je log wel bij. Met foto's is altijd leuk om te lezen!!

Helaas zie je dat niet veel meer omdat ze altijd lopen te b**chen

Ik volg, succes ermee!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

Ik ga er wonen en werk er

12%?

Shii dan ben ik ook 12% terwijl ik dacht dat ik 16 was.

Neuj. Bulk al 2 jaar. #permabulk

Misschien toch maar is doen dan.

Hallo iedereen, Ik ben onlangs een tijdje verder in het kuren en zou mijn ervaringen graag willen delen. Zoals veel van jullie weten die mij volgen
ben ik de eerste twee weken begonnen met dbol (4x10mg pd) om de vier uur en heb nu ondertussen twee keer test-e 250mg laten zetten. De eerste keer gezset in m'n rechter bil zonder spierpijn en totaal geen last tijdens het injecteren maar de tweede week in m'n linker bilspier (eergister) heb ik behoorlijke spierpijn opgelopen haha :rolleyes:.
Goede ervaringen tot nu toe: Toename in kracht, toename in gewicht (van 98kg naar 102kg), geen stijging in vet %.
Minder goede ervaringen: Toename in bloeddruk (137/70 en 42 pols) en soms een beetje kortademig
Overige ervaringen: Erg snel opgewonden, andere kleur ontlasting? erg licht?

M'n coach heeft het voedingsschema en trainingsschema aangepast en merk dat ik al aardig wat vooruitgang boek.
Als iemand nog tips en advies heeft hoor ik het graag, Foto's Volgen deze week!

Thnx!

Terug
Naar boven