MuscleMeat

Eerste kuur: Dbol + Test e (Logboek)

• Topic Starter Topic Starter
Op 22 jaar wel heel netjes... Iig als tip, gooi die test iig naar 375. Dit is je eerste kuur en pak die winst kerel! Verder zou ik er ook mast bij laten lopen maar dat is hierboven al vernoemd.
Dankje voor het reageren! Ik hoor van veel mensen dat het slim is om mastron in de kuur te gooien. Maar wat heeft dit voor voordelen als ik vragen mag? :P

Waarom test eigenlijk? Jij bent 22 pas, jij kan nog jaren met andere spullen groeien.

Tja je hebt je kuur al samengesteld (en gekocht neem ik aan) dus weinig nut om daar iets over te zeggen.
Zou wel goed je vet% en gyno in de gaten houden met combo test/d-bol want dat gaat een hoop oestrogeen geven.
Maar in het begin zet je 250 dus wellicht gaat het meevallen. Als je last krijgt van gyno beginnen met 20 mg Nolva pd tot het weg is.
Als je in de eerste 6 weken veel last krijgt van de oestrogene effecten zou ik de tweede 6 weken geen 500 zetten.
Zou dan op 250 test blijven en 200 mast/primo of deca ernaast zetten.

Zorg dat je zoutinname stabiel (en op een normaal niveau) blijft gedurende je kuur.
En ga niet een hele dag cheaten als je dat uberhaubt van plan bent maar hou het bij een maaltijd of moment.
Top man! thnx voor de tips, als ik vragen mag waar dient primo en deca voor? ben echt nog een groentje met dit soort info :o

Waarom test eigenlijk? Jij bent 22 pas, jij kan nog jaren met andere spullen groeien.
Hee, Ik heb gekozen voor test omdat ik het gevoel heb dat dit het minst gevaarlijke is voor een beginnende kuur. Heb nog geen ervaring met andere middelen en zou graag willen weten wat het met mń lichaam doet :), wat zou je anders kunnen adviseren voor een makkelijk beginnende kuur?

Ik denk dat je op Dbol genoeg pakt hoor. Vooral omdat dit je eerste kuur is.
Zo te zien aan je stats is je eigen test productie hoog.
Zou toch eerst goed informeren en ergens lager beginnen.
Maar dat is MIJN mening gozer...

Top man! thnx voor de tips, als ik vragen mag waar dient primo en deca voor? ben echt nog een groentje met dit soort info :o
Primo en Mast zetten niet om in oestrogeen, dus als je dat combineert met een aromatiserende steroïde zoal testosteron heb je een goede A:E verhouding. Deca doet dit maar heel beperkt dus dat kan ook prima gecombineerd worden met testosteron. Als je echter gevoelig voor gyno bent kan je beter voor primo of mast kiezen.

Ik ben vanaf vandaag begonnen met de kuur, 4 x 10mg dbol om de vier uur ingenomen. voelde mijzelf na de eerste twee een beetje apart, maar is daarna gelijk weer weg gegaan. deze ochtend nog even alles opgemeten:
Vet: 13%
KG: 98.5
Ik heb vandaag netjes het dieet gevolgd en begin over twee week met mijn eerste keer test e. Foto's volgen! :)

Ik ben vanaf vandaag begonnen met de kuur, 4 x 10mg dbol om de vier uur ingenomen. voelde mijzelf na de eerste twee een beetje apart, maar is daarna gelijk weer weg gegaan. deze ochtend nog even alles opgemeten:
Vet: 13%
KG: 98.5
Ik heb vandaag netjes het dieet gevolgd en begin over twee week met mijn eerste keer test e. Foto's volgen! :)
Ehm in je log staat er dat je test E ook vanaf dag 1 doet?

Ehm in je log staat er dat je test E ook vanaf dag 1 doet?
Ohja! ik zie het, heel scherp van je! Het had moeten zijn:
Dianabol: Week 1-6 (ongeveer 2 weken kick start, build-up time)
Test +/-250mg: Week 2-8 (Eerste zet is eind van week 2) / overname door test.
Test 500mg: Week 8-14
Nakuur

test gelijk beginnen met de dbol.

Waarom de test pas later zetten?
Ik hoor van veel mensen dat het slim is om eerst twee weken dianabol te gebruiken als kickstart en daarna pas test te gebruiken omdat deze dan direct word opgenomen, ook krijg je hierdoor meer resultaat. Altans dat is wat ik van veel mensen hoor, weet niet zeker of dit ook de waarheid is :p. Waar zou het verstandiger zijn om direct te beginnen met test btw? thnx!

mensen gebruiken vaak een oral kickstart bij een kuur met lange esters. (zoals test e) omdat ze die lange esters pas "voelen" werken na enkele weken. Dus tegen de tijd dat ze stoppen met de oral neemt de lange ester het over. 2 weken later starten met je test is wel heel apart... Begrijp de logica er ook niet van to be honest.

edit:

Het is niet zo omdat je al dbol in je systeem hebt dat test e sneller opgenomen gaat worden. Haha, geen idee wie je deze info heeft gegeven maar slaagt nergens op.

Laatst bewerkt:
Direct met test beginnen inderdaad. Test wordt heus niet sneller opgenomen omdat je al dbol slikt. Hup hup hup

Ik hoor van veel mensen dat het slim is om eerst twee weken dianabol te gebruiken als kickstart en daarna pas test te gebruiken omdat deze dan direct word opgenomen, ook krijg je hierdoor meer resultaat. Altans dat is wat ik van veel mensen hoor, weet niet zeker of dit ook de waarheid is :p. Waar zou het verstandiger zijn om direct te beginnen met test btw? thnx!
Is nergens op gebaseerd, enige reden die ik ken voor het gebruiken van een kickstart is omdat je dan veel sneller het 'on' gevoel hebt. Echter is het niet zo dat je test e pas werkt als je daar hebt 'on' gevoel mee hebt, werkt gewoon vanaf de eerste inject. Met dien verstande uiteraard dat de release time met een enanthaat ester minder snel is, het werkt wel gewoon al. Het verhaal dat je test e beter opgenomen word met winny heb echt nog nooit gehoord.

Is nergens op gebaseerd, enige reden die ik ken voor het gebruiken van een kickstart is omdat je dan veel sneller het 'on' gevoel hebt. Echter is het niet zo dat je test e pas werkt als je daar hebt 'on' gevoel mee hebt, werkt gewoon vanaf de eerste inject. Met dien verstande uiteraard dat de release time met een enanthaat ester minder snel is, het werkt wel gewoon al. Het verhaal dat je test e beter opgenomen word met winny heb echt nog nooit gehoord.
Ja, ik had het samen met mijn coach er over gehad dat ik het best spannend vond om anabolen te gebruiken. Later confronteerde ik hem ook met de info die ik via dit forum heb gekregen en toen was zijn antwoord: "Het leek mij verstandig om te zorgen voor een rustige start met eerst alleen Dbol. Als je dan na die twee weken gewenning hebt opgebouwd en zekerder bent van het gebruiken dan kunnen we test gaan zetten. (een goede band opbouwen)". Ik voel mijzelf op dit moment goed en wil graag volgende week beginnen met het zetten van test.

Terug
Naar boven