Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn normale bloeddruk is rond de 127/80 en nu dus 137/70, volgens internet is 120/80 optimaal maar de dokter gaf aan dat het iets boven gemiddeld was dus ik hou het de komende weken even in de gaten. Ik heb het trouwens drie dagen geleden laten meten bij de huisarts. GroetjessVolgens mij is die bloeddruk nou ook niet bijzonder. Weet niet wanneer t gemeten is en wat je normaal hebt?
Oh ja ging me er meer om of je daarvoor getraind had, met of zonder pwo, direct bij binnenkomst hebt laten meten of echt in volledige rust.Mijn normale bloeddruk is rond de 127/80 en nu dus 137/70, volgens internet is 120/80 optimaal maar de dokter gaf aan dat het iets boven gemiddeld was dus ik hou het de komende weken even in de gaten. Ik heb het trouwens drie dagen geleden laten meten bij de huisarts. Groetjess
Bloeddruk was gemeten tijdens rust, ontlasting is vrijwel normaal maar af en toe lichtbruin/licht groenigBloeddruk is een momentopname en daarbij is dit een prima bloeddruk. Hoe licht is je ontlasting? Lichtbruin of stopverfkleur? Hoe is je urine daarbij?

Heel erg bedankt voor het complimentHey leuk log en goede foto's, al aardig kast voor je kuur! Alleen hoe is je vetpercentage gemeten? Aan de foto's te zien zou ik je toch meer in de richting van 15-16% geven.
! ik was op de foto's gemeten d.m.v een huidplooimeting. Ik geef je gelijk hoor, zie er wel een beetje puffy uit op die foto's maar ben toen toch gemeten op 13.5%.M'n armen zijn eerder wat voller dan droog gespierd, ik denk dat het daarom wat anders lijkt.Bloeddruk was gemeten tijdens rust, ontlasting is vrijwel normaal maar af en toe lichtbruin/licht groenig![]()
Ja 6 weken is echt de max met dbol. Je wil zeker langer?Trouwens nog even een vraagje, ik hoorde dat 6 week dbol echt maximaal is, klopt dit? en is het verstandig om misschien op andere tijden te nemen? nu 4x per dag 10mg om de 4 uur, ik hoor het wel! thnx!![]()
4 x per dag 10 mg is prima. Ik deed zelf altijd 2 x 20 mg eerder, maar 40 mg dbol is voor mij teveel.Oke dan hou ik dat aan! nee hoor ik hoef niet langer dan 6 weken haha, het was meer even een vraagje voor de zekerheidJa 6 weken is echt de max met dbol. Je wil zeker langer?4 x per dag 10 mg is prima. Ik deed zelf altijd 2 x 20 mg eerder, maar 40 mg dbol is voor mij teveel.
. Ik neem aan dat om de vier uur prima is toch?Jep om de 4 uur is prima.Oke dan hou ik dat aan! nee hoor ik hoef niet langer dan 6 weken haha, het was meer even een vraagje voor de zekerheid. Ik neem aan dat om de vier uur prima is toch?
Is goed maar heeft volgens mij geen toegevoegde waarde. De personen die ik ken nemen hun orals in 1 keer (als hun maag het aankanOke dan hou ik dat aan! nee hoor ik hoef niet langer dan 6 weken haha, het was meer even een vraagje voor de zekerheid. Ik neem aan dat om de vier uur prima is toch?
) en dan uurtje ofzo voor de workout. Of twee keer. Denk dat het echt niet nodig is om 4x10mg apart te nemen